Ogłoszenie z dnia 2010-11-12
Słupsk: Ochrona mienia Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73
Numer ogłoszenia: 366378 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na stałej bezpośredniej ochronie fizycznej mienia Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia, w tym obiektów składających się z budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 3. Obiekty znajdują się w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Na terenie tym znajduje się jeden budynek dwukondygnacyjny biurowy Zamawiającego w zabudowie zwartej z budynkiem warsztatowym oraz cztery budynki parterowe typu barakowego, z których dwa tylko w części należą do Zamawiającego - w załączeniu mapa szczegółowo określająca granice terenu i budynki podlegające ochronie, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Część budynków aktualnie jest dzierżawiona przez inne podmioty (wykaz podmiotów zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy). Teren jest ogrodzony siatką stalową wysokości około 1,70 m na słupkach stalowych. Dostęp do posesji jedną bramą wjazdową od ul. Przemysłowej otwieraną ręcznie oraz furtką bezpośrednio przy stanowisku dozoru. Teren posesji jest dostatecznie oświetlony. Budynek biurowy posiada wyposażenie w elektroniczny system przeciwwłamaniowy i przeciwpożarowy. Drzwi wejściowe do budynku biurowego PCV i aluminiowe częściowo oszklone. Okna na parterze budynku od ulicy Przemysłowej zabezpieczone są szkłem bezpiecznym, a do kasy mieszczącej się na piętrze kratami stalowymi. Obiekt wyposażony jest w pięć gaśnic. 4. Usługa obejmuje w szczególności: 1) ochronę mienia polegającą na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 2) ochronę fizyczną obiektu oraz kontrolę ruchu osobowego i pojazdów przy bramie wjazdowej i na całym terenie obiektu po godzinach pracy, kontrolę bezpieczeństwa p.poż. i wstępne czynności na wypadek zagrożenia pożarowego, powodziowego i awarii technicznych; 3) obserwacje terenu w celu wykrycia wtargnięcia intruza na teren chroniony; stały nadzór nad parkowanymi samochodami oraz miejscami ich parkowania (wolne drogi wjazdowe i ewakuacyjne); 4) dozór nad wwożonym materiałem pochodzącym z rozbiórek nawierzchni ulic i chodników - tj. odnotowanie w książce przebiegu dyżuru i raporcie przedstawionym po zakończeniu dyżuru przedstawicielowi Zamawiającego numeru rejestracyjnego pojazdu, imienia i nazwiska wwożącego, rodzaju i deklarowanej ilości materiału wwożonego; 5) ochronę mienia, która będzie sprawowana w dni robocze w godzinach od 15.00 do 7.30 i całodobowo w pozostałe dni wolne od pracy; 5. Obowiązki pracowników ochrony, m. in.: 1) dyżurujący pracownik ochrony jest bezwzględnie zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i Wykonawcy: a) o każdym przypadku zadziałania systemu alarmowego, b) o każdym przypadku kradzieży z włamaniem lub próby kradzieży; Wykonawca zawiadomi niezwłocznie niezależnie od organów Policji, upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy; Równocześnie Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia remanentu po kradzieży, c) o każdym przypadku pożaru lub innym zdarzeniu o charakterze losowym na chronionym terenie; 6. Do obowiązków pracownika ochrony należy dokarmianie i dbanie o psa znajdującego się na terenie podlegającym ochronie; karmę dla psa zapewnia Zamawiający; 7. Każdego dnia po zakończeniu dyżuru pracownik ochrony składa przedstawicielowi Wykonawcy i Zamawiającego krótką informację o sytuacji chronionego terenu; 8. Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy i od niego mogą otrzymywać polecenia. Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikom ochrony dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżurów. 9. Wykonawca obowiązany jest oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 10. Wykonawca obowiązany jest zapewnić noszenie ubioru przez pracowników ochrony, umożliwiającego ich identyfikację (identyfikatory i odznaki pracowników ochrony zatrudnianych przez Wykonawcę powinny w sposób widoczny różnić się od odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych). 11. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 12. Wybrany Wykonawca obowiązany jest opracować plan ochrony oraz instrukcję ochrony, określającą szczegółowo zadania pracowników ochrony, organizację pracy itp. (dokumenty te stanowić będą załącznik do umowy). 13. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zachowa w tajemnicy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz po jego zakończeniu, wszelkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, wszelkie informacje dotyczące Zamawiającego, jego podmiotów związanych i zależnych, pracowników oraz kontrahentów, jak i innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego, o ile obowiązek taki nie będzie sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. 15. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR Spółka z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194285,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 278566,28
Oferta z najniższą ceną: 278566,28 / Oferta z najwyższą ceną: 288634,92
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługa świadczenia ochrony fizycznej mienia jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Ustawodawca, przy wyborze wykonawcy do realizacji tego typu usługi, dał możliwość zastosowania trybu zapytania o cenę (art. 70 ustawy Pzp). Wobec powyższego Zamawiający, do wyboru firmy sprawującej usługę ochrony fizycznej mienia Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku, korzystając z przesłanki określonej w art. 70 ustawy Pzp, zastosował tryb zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.