To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Siemiatycze: Dostawa masy asfaltowej na zimno wraz z transportem do siedziby PZD w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 36642 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6224 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 253, Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, faks 085 6552668.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy asfaltowej na zimno wraz z transportem do siedziby PZD w Siemiatyczach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa masy asfaltowej na zimno wraz transportem do siedziby PZD w Siemiatyczach. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz transportem do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach masy asfaltowej na zimno o uziarnieniu 0 ÷ 10 mm do wbudowania w temperaturze od -20oC do +40oC; - w ilości do 150 ton. 2.Podane ilości określają maksymalne zapotrzebowanie zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 2009-12-31. Oznacza to, że zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania). 3.Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywała się na podstawie faktur wystawionych na podstawie dokumentu Wz , sporządzonego przez Wykonawcę i podpisanego przez Zamawiającego. Faktury będą płatne w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę. 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. 5.Ofertę należy złożyć na całość zamówienia. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień publicznych na podstawie art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, jeżeli posiadane środki finansowe pozwolą na zwiększenie zakresu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77250.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W EŁKU SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Spółka z o.o., ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 77250.00
- Oferta z najniższą ceną: 77250.00 oferta z najwyższą ceną: 357000.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.