eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni chodników na terenie miasta Tychy w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Tychy: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni chodników na terenie miasta Tychy w 2009 r
Numer ogłoszenia: 36646 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni chodników na terenie miasta Tychy w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres niniejszego zadania wchodzą następujące rodzaje robót: 1. Roboty rozbiórkowe - nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 i 50x50x7 - nawierzchni z kostki brukowej grub. 6 i 8 cm - nawierzchni z betonu asfaltowego - obrzeży 6x20 i 8x30 - krawężników betonowych 15x30 i kamiennych 20x35 - podbudowy tłuczniowej 2. Remont chodników - 100 % materiał Wykonawcy - wykonanie koryta - warstwa odsączająca z piasku - podbudowa tłuczniowa - rowki pod krawężniki i obrzeża - profilowanie i zagęszczenie podłoża - ułożenie obrzeża 6x20 i 8x30 - wykonanie trawników - wykonanie ławy betonowej z betonu C-8/10 - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 - ułożenie krawężnika kamiennego 20x35 - ułożenie podsypki z żużla wielkopiecowego, - ułożenie podsypki cementowo - piaskowej, - ułożenie podsypki piaskowej, - ułożenie płytek 35x35x5 - ułożenie płytek 50x50x7 - ułożenie kostki brukowej grub 6 cm, barwa szara i kolor - ułożenie kostki brukowej grub 8 cm, barwa szara i kolor - ułożenie kostki kamiennej 10x10 - uzupełnienie podbudowy wzdłuż krawężnika, materiałem kamiennym - ułożenie warstwy ścieralnej na chodnikach - uzupełnienie warstwy ścieralnej w jezdni wzdłuż krawężnika - pionowa regulacja włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych - inwentaryzacja powykonawcza nowych odcinków chodników 3. Remont chodników 100 % materiał z odzysku (odzysk mat. podstawowego tj. płytki, kostki, krawężniki i obrzeża) - obrzeża betonowe 6x20 i 8x30 - krawężnik betonowy i kamienny - nawierzchnia z płytek 35x35x5 i 50x50x7 - nawierzchnia z kostki brukowej - nawierzchnia z kostki kamiennej Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie wskazań zamawiającego tj. zleceń cząstkowych z określeniem zakresu, miejsca oraz terminu wykonania sukcesywnie zlecanych robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 8.500,00 zł słownie: osiem tysięcy pięćset złotych najpóźniej do dnia 17.03.2009 r. do godz. 9:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1: a). posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a). udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegających na remoncie drogi lub chodnika lub parkingu o nawierzchni z elementów betonowych o łącznej wartości co najmniej 540.000 zł netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami jn., które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. - grupa min. 12 pracowników do wykonania zamówienia (kierowcy, operatorzy sprzętu, osoby do prac ręcznych - wg uznania wykonawców) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej narzędziami i urządzeniami równoważnymi, niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: koparka - 1 szt. walec - 1 szt. stopa/ubijak mechaniczny - 1 szt. zagęszczarka płytowa - 2 szt. piła tarczowa - 2 szt. samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich mogą być składane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zm.) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten zobowiązani są złożyć wykonawcy będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. e). aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o których mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach. Zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją - 17 01 01, 17 01 81, 17 03 02, w katalogu odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra środowiska z dnia 27 września 2001r w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U. Nr 112,poz. 1206). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. f).oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. b). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - tj. zał. WYKAZ ŚRODKÓW SPRZĘTOWYCH PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest również złożyć: a) druk OFERTA WYKONAWCY b) dokument KOSZTORYS OFERTOWY c) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY d) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty f) załączyć wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy g).załączyć zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - certyfikatu potwierdzającego zgodność systemu zarządzania jakością z europejską normą ISO 9001:2000 (lub wyższą) z zastrzeżeniem punktu h) h). wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w punkcie g), złożyć inny dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane w punkcie g) zaświadczenie (dokument) musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.