Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-20
Warszawa: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 366519 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher , ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8449406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutreumatologii.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych z podzialem na zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 2 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 3 - 130.00 zł (słownie: sto trzydzieści 00/100) Zadanie nr 4 - 900.00 zł (słownie: dziewięćset 00/100) Zadanie nr 5 - 50.00 zł (słownie: pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 6 - 260.00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 7 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Obowiązek posiadania koncesji,(zgodnie z art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 - Prawo Farmaceutyczne Dz. U. z 2008 r. Nr 45 .poz. 271) - dotyczy Wykonawców, którzy będą oferować dostawy produktów leczniczych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch dostaw odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, o wartości brutto nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 - 12 000 zł każda, dla zadania nr 2 - 40 000 zł każda, dla zadania nr 3- 12 000 zł każda, dla zadania nr 4 - 80 000 zł każda, dla zadania nr 5 - . 4 000 zł każda, dla zadania nr 6- 25 000 zł każda, dla zadania nr 7 - 10 000 zł każda, a w przypadku składania oferty na kilka zadań, na kwotę nie niższą niż suma wartości określonych przez Zamawiającego dla tych zadań i wykażą spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) Dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne - dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679) - - aktualne na dzień składania oferty. b) Dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. ( t. j. Dz. U. 2007r. Nr 39, poz. 252) aktualne na dzień składania oferty. c) Dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) aktualne na dzień składania oferty. d) Dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne zgodnie z ustawą o kosmetykach z dnia 30 marca 2001r. (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) e) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla produktów posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 152 poz. 1222 z późn. zm.). Jeżeli dany środek dezynfekcyjny nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki, złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę.; Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 7), że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty na dostawy; Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt .7. 2. 2 SIWZ, do oferty należy załączyć np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy - wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian (np. zmiana stawki podatku VAT), b) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy c) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, d) wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, e) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy z chwilą zaprzestania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto, f) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kodu towaru udokumentowaną przez producenta, a pozostającą bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. g) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytutreumatologii.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój Działu Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji ran, skóry i błon śluzowych, mycia ciała i płukania jamy ustnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji ran, skóry i błon śluzowych, mycia ciała i płukania jamy ustnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 6 zadanie nr 1), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji skóry przed zabiegami inwazyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji skóry przed zabiegami inwazyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 6 zadanie nr 2), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków do manualnego i maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych w myjni - dezynfektorze typu S-4656 firmy Getinge.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do manualnego i maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych w myjni - dezynfektorze typu S-4656 firmy Getinge. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 6 zadanie nr 3), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 6 zadanie nr 4), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 6 zadanie nr 5), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa środków do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr .6 adanie nr 6), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa środków do manualnego i maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich dostosowane do myjni Soluscope 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do manualnego i maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich dostosowane do myjni Soluscope 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 6 zadanie nr 7), będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.