Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa barki motorowej szkoleniowej będącej na wyposażeniu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu.
Numer ogłoszenia: 36652 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4061650, faks 077 4061652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa barki motorowej szkoleniowej będącej na wyposażeniu Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót : 1. Wyciągnięcie jednostki na pochylnię oraz jej zwodowanie po zakończeniu przebudowy. 2. Pomiar grubości poszycia kadłuba, obmiar 350 pkt, wykonane pod nadzorem klasyfikacyjnym. 3. Piaskowanie i malowanie pokładu i nadbudówek, obmiar: 800 m2, wykonane pod nadzorem klasyfikacyjnym. 4. Czyszczenie i malowanie otwartych powierzchni wewnętrznych, obmiar: 200 m2. 5. Przegląd układów sterowania silnikami z wymianą linek sterujących, rolek prowadzących oraz przegląd i uszczelnienie kanałów linowych, wykonany pod nadzorem klasyfikacyjnym. 6. Przegląd koła sterowego wraz z kolumną, regulacja układu sterowego, wykonanie, zatwierdzenie i realizację projektu wprowadzenia hydraulicznego urządzenia do napędu sterów w układzie nadążnym, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym,. 7. Przebudowę instalacji i zbiorników ściekowych, zakup oczyszczalni ścieków, wykonanie, zatwierdzenie oraz realizację projektu przebudowy oraz prac adaptacyjno-montażowych związanych z instalacją oczyszczalni, wykonaną pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. Oczyszczalnia przystosowana do pracy na statku o nieograniczonym rejonie pływania. Planowana wydajność oczyszczalni dla 45 osób. Urządzenie przeznaczone do biologicznego oczyszczania i dezynfekcji ścieków fekalnych (czarnych) i sanitarnych (szarych). Wydajność nominalna: 1.95 m3/dobę, wydajność dopuszczalna: 2,5 m3/dobę, wysokość podnoszenia pompy zasilającej: 0,2 MPa, moc zainstalowana: 8,8 kW. Parametry oczyszczonych ścieków: - zawiesina ciał stałych: poniżej 100 mg/l, - indeks Coli: poniżej 250/100 ml, - pozostałości wolnego chloru: poniżej 5 mg/l, - zapotrzebowanie na tlen BZT5: poniżej 50 mg/l. 8. Wykonanie, zatwierdzenie i realizację projektu instalacji elektrycznej zasilającej, sterowniczej i sygnalizacyjnej obsługującej oczyszczalnię ścieków, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. 9. Wykonanie, zatwierdzenie i realizację projektu modernizacji szaf sterowniczych instalacji elektrycznej z wymianą elementów wyeksploatowanych, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. 10. Wymianę grzejników elektrycznych w salonach oraz kabinach, obmiar 30 sztuk, wykonaną pod nadzorem klasyfikacyjnym. 11. Wykonanie i zatwierdzenie projektu zabudowy oraz wykonanie wymiany agregatu prądotwórczego trójfazowego 14 kW, wykonane pod nadzorem projektowym i klasyfikacyjnym. Parametry urządzenia: Moc znamionowa: 14 kW. Moc maksymalna 18 kW. Napięcie znamionowe: 400 V. Prąd znamionowy: 20A. Częstotliwość: 50 Hz. Poziom stabilizacji napięcia: +-1%. Typ prądnicy: samowzbudna. Regulacja napięcia: elektroniczna. Typ silnika: 4-suwowy z zapłonem samoczynnym. Moc silnika: 16 kW Chłodzenie silnika: ciecz. Rodzaj paliwa: olej napędowy. 12. Pomiar sprawności ochrony przeciwporażeniowej i skuteczności zerowania, wykonany pod nadzorem klasyfikacyjnym. 13. Wykonanie projektów zmian modernizacyjnych i wykonanie wyceny prac. Nadzór projektowy. 14. Zatwierdzenie dokumentacji projektowej. Inspekcje w czasie wykonywania prac modernizacyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający żąda aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez wykonawcę. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera pkt 6) niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Brak jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 6) niniejszej SIWZ dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub oświadczenia o spełnieniu tych warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie lub niewłaściwie poświadczonego (np.: nie poświadczenie klauzulą za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii), spowoduje wezwanie przez Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty. 9. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 - ppkt. 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - ppkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy 11. Dokumenty o których mowa w pkt 6 ppkt 1, 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 6 ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 11 stosuje się odpowiednio. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. 14. W przypadku o którym mowa w pkt 5 ppkt 13, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 15. W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 16. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1, 2, 3, 4, 5. 17. Wykonawcy występujący wspólnie złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 6, 7 18. Zgodnie z art. 23 ust. 4 w/w ustawy, jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy pzp - druk nr 2 7. Podpisany projekt umowy przez osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę niezależnie od czasu realizacji przedmiotu zamówienia i ilości etapów płatności. Harmonogram powinien zawierać, co najmniej takie dane jak: nazwa zadania, kwota, czas realizacji, siły własne, podwykonawstwo, etapy płatności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zegluga.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Śzkół Żeglugi Śródlądowej, ul. Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Bohaterów Westerplatte 1, I piętro, Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.t. Przebudowa i doposażenie regionalnych placówek oświatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego, dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007 - 2013 w części odpowiadającej zakresowi prac i zakupów przewidzianych dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu..
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
- Świadczenie usług serwisu, bieżącej konserwacji oraz aktualizacji wdrożonego u Zamawiającego oprogramowania KSAT 2000i wraz z mDok oraz w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej oprogramowania KSAT 2000i
- Dostawa lekkiego oleju opałowego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.