To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Jaśliska: Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń przedszkolnych w ramach programu Przedszkole w Szkole - Gmina Jaśliska
Numer ogłoszenia: 366546 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315778 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, faks 13 4310593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń przedszkolnych w ramach programu Przedszkole w Szkole - Gmina Jaśliska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.:Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń przedszkolnych w ramach programu Przedszkole w Szkole - Gmina Jaśliska. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) i umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.1. Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń przedszkolnych: - Rolety - Sprzęt gaśniczy i bezpieczeństwa - Gaśnice - Materiały medyczne - Różny sprzęt i artykuły biurowe - Pomoce dydaktyczne - Różny sprzęt komputerowy - Pakiety oprogramowania edukacyjnego - Komputery przenośne - Urządzenia multimedialne - Sprzęt audiowizualny - Odbiorniki telewizyjne, radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw - Zabawki - Meble przedszkolne - Artykuły łazienkowe i kuchenne - Aparaty do suszenia rąk - Wyroby sanitarne - Umywalki - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary - Roboty remontowe i renowacyjne 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostarczone wyposażenie i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.2. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań/ produktów, które zostały przedstawione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być oferta odpowiadająca lub lepsza pod względem jakości rozwiązaniom/ produktom wskazanym przez zamawiającego w wyżej wskazanym opisie. Równoważność złożonej oferty oznacza, że jest ona pod względem parametrów technicznych lub jakościowych taka sama lub lepsza od rozwiązań/produktów przedstawianych przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w SOPZ. 2.3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót i jego otoczeniu w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową. 2.4. Wymagany okres gwarancji: a) Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń na okres 24 miesięcy od dnia odbioru, 2.5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest: a) Zespół Szkół Publicznych w Jaśliskach, Jaśliska 170, 38-485 Jaśliska 2.6. Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie oraz dokona montażu wskazanych elementów zamówienia na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi oraz innymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt, d) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, e) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt, f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, g) pokrycia kosztów zasilenia budowy w niezbędne media w celu wykonania zadania w pełnym zakresie (m.in. energia elektryczna, woda), h) zabezpieczenie frontu robót przed dostępem osób nieupoważnionych, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy i utrzymywanie go we właściwym stanie przez cały okres trwania realizacji przedmiotu umowy; 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać materiały potrzebne do wykonania zamówienia zgodne i dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Zamawiający informuje iż prace wykonywane wewnątrz budynku Zespołu Szkół Publicznych w Jaśliskach w dniach od 01.10.2014 r. do dnia 14.11.2014 r. powinny być wykonywane w godzinach od 1400 do 2100. 6) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w SOPZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych. 7) Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem, na które Zamawiający otrzymał dofinansowanie i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.51.54.00 - Rolety 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 35.11.13.00 - Gaśnice 33.14.00.00 - Materiały medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na podstawie umowy o dofinansowanie projektu: Przedszkole w szkole - Gmina Jaśliska.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GOR-BUD s.c., ul. Kochanowskiego 120, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96488,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117883,52
Oferta z najniższą ceną: 117883,52 / Oferta z najwyższą ceną: 117883,52
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nici chirurgicznych dla SP ZOZ Hrubieszów"
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.