eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałogoszczOdśnieżanie dróg gminnych w Gminie Małogoszcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Małogoszcz: Odśnieżanie dróg gminnych w Gminie Małogoszcz
Numer ogłoszenia: 366560 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu , ul. Jaszowskiego 3a, 28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3855135, faks 041 3855318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych w Gminie Małogoszcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odśnieżania, posypywania śliskich nawierzchni i zgarniania błota pośniegowego na drogach zarządzanych przez Burmistrza Miasta i Gminy Małogoszcz w sezonie zimowym 2011/2012. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie Przedstawiciela Zamawiającego. Wymaga się, aby Wykonawca był gotowy do świadczenia usługi i rozpoczął odśnieżanie w ciągu 45 minut od telefonicznego zgłoszenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. Odśnieżanie odbywać się będzie wg podziału na nw. 3 rejony odśnieżania, składające się na 3 części zamówienia : Rejon I -Małogoszcz (wszystkie ulice), Bocheniec, Zakrucze, Wrzosówka, Leśnica, Mieronice, Ludwinów, Kozłów - łączna długość dróg ok. 35 km Rejon II - Wola Tesserowa, Rembieszyce - Borki, Karsznice - łączna długość dróg ok. 15 km Rejon III - Żarczyce Duże, Żarczyce Małe, Wiśnicz, Lasochów, Wygnanów, Złotniki, Lipnica, Mniszek - łączna długość dróg ok. 25 km Drogi i ulice należy odśnieżać obustronnie na całej jej szerokości, jak również zgarniać błoto pośniegowe, zwłaszcza znajdujące się w obrębie chodników. W I II i III rejonie należy zapewnić odśnieżenie zatok oraz przystanków autobusowych, parkingów i placów w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół, oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów. W przypadku braku opadów śniegu, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikiem Urzędu Gminy - Mirosław Machnik. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 25 listopada 2011r. do 15 kwietnia 2012r. Po rozpoczęciu zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy o godzinach i miejscu pracy sprzętu. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia na karcie pracy sprzętu przez sołtysa wsi, w której odśnieżana jest droga oraz inspektora ds. dróg, w m. Małogoszcz potwierdzenie usługi przez insp. ds. dróg. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów komórkowych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność (tel. komórkowy) z operatorami sprzętu. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić o tym fakcie pracownika Urzędu Miasta i Gminy celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych dróg. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od faktycznie panujących warunków atmosferycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dla części I jeśli będzie posiadał Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Krajowym Transporcie Drogowym Rzeczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub dysponować następującym sprzętem: Dla rejonu I - pojazd (nośnik),pługopiaskarka na samochodzie ciężarowym - minimum 1 pojazd Dla rejonu II - pojazd (nośnik) z pługiem odśnieżnym - minimum 1 pojazd Dla rejonu III - pojazd (nośnik) z pługiem odśnieżnym - minimum 1 pojazd W przypadku gdy oferent składa ofertę na dwa lub trzy rejony, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdego z rejonów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5 do SIWZ b) dokument potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę lub pełnomocnictwo jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (tj. np odpis z rejestru przedsiębiorców lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) pełnomocnictwo w przypadku gdy Wykonawca reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malogoszcz.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz, pokój nr 30 (nieodpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I -Małogoszcz (wszystkie ulice), Bocheniec, Zakrucze, Wrzosówka, Leśnica, Mieronice, Ludwinów, Kozłów - łączna długość dróg ok. 35 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapy z zaznaczonymi drogami gminnymi i wewnętrznymi przeznaczonymi do zimowego utrzymania dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy w Małogoszczu, pok. nr 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II - Wola Tesserowa, Rembieszyce - Borki, Karsznice - łączna długość dróg ok. 15 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapy z zaznaczonymi drogami gminnymi i wewnętrznymi przeznaczonymi do zimowego utrzymania dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Małogoszcz, pok. nr 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III - Żarczyce Duże, Żarczyce Małe, Wiśnicz, Lasochów, Wygnanów, Złotniki, Lipnica, Mniszek - łączna długość dróg ok. 25 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapy z zaznaczonymi drogami gminnymi i wewnętrznymi przeznaczonymi do zimowego utrzymania dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Małogoszcz, pok. nr 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.