Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Złotoryja: Przebudowa wraz z rozbudową chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 363 w miejscowości Złotoryja - ul. Zagrodzieńska
Numer ogłoszenia: 36656 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Złotoryja , Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779138, faks 076 8783120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z rozbudową chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 363 w miejscowości Złotoryja - ul. Zagrodzieńska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z rozbudową chodnika oraz budowa zatoki autobusowej przy ul. Zagrodzieńskiej. PARAMETRY OBIEKTU: 1. długość chodnika - 759,57 m, w tym długość chodnika: - przebudowywanego - 630,70 m; - nowego - 64,70 m; 2. szerokość chodnika: - na odcinku od początku opracowania do końca zatoki szerokość - 1,50 m; - na pozostałym odcinku szerokość - 2,00 m; 3. zjazdy pozostawiono w dotychczasowych lokalizacjach; 4. zatoka autobusowa (wraz z przestawieniem wiaty autobusowej) o całkowitej długości -48,6 m i szerokości - 3,0 m; 5. peron przy zatoce autobusowej dla wsiadających/wysiadających o szerokości - 2,5 m. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI: 1. Przyjęto konstrukcję chodników dla kategorii ruchu KR1. 2. Przyjęto konstrukcję zatoki autobusowej dla kategorii ruchu KR4. 3. Konstrukcja chodników: z kostki betonowej szarej grub. 8 cm. 4. Konstrukcja zjazdów indywidualnych: z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm. 5. Konstrukcja zjazdów publicznych: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5 cm. 6. Konstrukcja zatoki autobusowej: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej grub. 10 cm, wzdłuż zatoki autobusowej przy styku z nawierzchnią bitumiczną ściek - rolka z dwóch rzędów kostki betonowej szarej grub. 10 cm, ściek obniżony 2 cm od nawierzchni. 7. Obramowania jezdni i zjazdów: - krawężnik betonowy 15 x 30 cm posadowiony na ławie betonowej z oporem z betonu B-15; - na łukach układać krawężniki łukowe; - krawężniki stojące wyniesione 16 cm ponad jezdnię; - krawężniki w obrębie zjazdów do posesji wyniesione 4 cm ponad jezdnię; - krawężniki w obrębie przejść dla pieszych wyniesione 2 cm ponad jezdnię; - na zjazdach od strony jezdni krawężnik betonowy najazdowy 15 x 22 cm z zastosowaniem krawężnika skośnego 15 x 22/30; 8. Obramowania chodnika: - obrzeża betonowe 8 x 30 cm posadowione na ławie betonowej z oporem z betonu B-15; - na łukach ustawiać obrzeża łukowe; 9. Ściek z prefabrykatów betonowych 40 x 50 x 15 cm; 10. Wiata przystankowa do przestawienia zgodnie z projektem. ODWODNIENIE: 1. Odwodnienie nawierzchni odbywać się będzie powierzchniowo poprzez układ spadków podłużnych i pochyleń poprzecznych ze skierowaniem wody opadowej do studzienek ściekowych istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy oraz częściowo w istniejący teren na odcinkach, gdzie chodnik oddzielony jest od jezdni pasem zieleni. 2. Dodatkowo zaprojektowano dwie studzienki ściekowe na odcinku, gdzie będzie budowany nowy chodnik z krawężnikiem. Studzienki będą wpięte przykanalikami z PVC-U o średnicy 200 mm do istniejącej kanalizacji deszczowej. 3. Studzienki ściekowe uliczne z elementów prefabrykowanych z betonu klasy nie niższej niż B-45, średnice studni 500 mm zwieńczone wpustem ściekowym ulicznym klasy D400 kołnierzowym z żeliwa szarego z zawiasami, wyposażone w pierścień odciążający oraz płytę podtrzymującą wpusty. 4. Studzienki kanalizacyjne należy montować z elementów prefabrykowanych, z kręgów żelbetowych z betonu klasy nie niższej niż B-45, średnice studni 1000 mm. Przykrycie studni włazem żeliwnym klasy D400. ZIELEŃ: 1. Przewiduje się uzupełnienie trawników po zakończeniu robót. 2. Na czas robót należy zabezpieczyć istniejące drzewa. 3. Drzewa kolidujące z zatoką autobusową należy usunąć (zgoda na usunięcie drzew w zakresie Inwestora). 4. Do uzupełnienia nasadzeń należy przyjąć krzewy liguster..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Informacja o Podwykonawcach uczestniczących w przedmiocie zamówienia. 5. W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć kserokopię, bądź skan poświadczone za zgodność z oryginałem Umowy Spółki. 6. Kosztorys opracowany na podstawie przedstawionego przez Zamawiającą przedmiaru, zgodny z ceną ofertową. 7. W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez Konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest Pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów i podpisane przez wszystkich konsorcjantów. Jeżeli pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu wynika z umowy regulującej współpracę tych podmiotów, wówczas taką umowę należy załączyć do oferty. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty tj. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub Informacja Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej muszą być złożone przez każdego z Wykonawców osobno i podpisane przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. 8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiająca, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz z ofertą należy również złożyć Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w tym zmiany terminu umownego w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) niekorzystne warunki atmosferyczne niepozwalające na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ, na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji; b) kolizje z niezinwentaryzowanymi sieciami; c) prace archeologiczne; d) wstrzymanie robót przez uprawnione podmioty; e) zmiana zakresu prac wykonywanych przez Podwykonawcę; f) zmiana kierownika budowy lub inspektora nadzoru; g) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; h) Zamawiająca dokonała zmiany sposobu wykonania, technologii części przedmiotu umowy czego nie można było przewidzieć ani też nie wynikało to z potrzeby wykonania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy; i) wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy; j) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającą umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. k) zmiana terminu zakończenia robót budowlanych, za zgodą Zamawiającej, na skutek przedłużającej się procedury przetargowej maksymalnie o okres liczony od daty ustalonego pierwotnie terminu składania ofert oraz ilości dni zawieszenia biegu terminu związania ofertą w przypadku wniesienia odwołania, do czasu jego ostatecznego rozstrzygnięcia. l) na skutek siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 5 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 9 (sekretariat I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Piszczac
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.