eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Przebudowa wraz z rozbudową chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 363 w miejscowości Złotoryja - ul. Zagrodzieńska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Złotoryja: Przebudowa wraz z rozbudową chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 363 w miejscowości Złotoryja - ul. Zagrodzieńska
Numer ogłoszenia: 36656 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Złotoryja , Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779138, faks 076 8783120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z rozbudową chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 363 w miejscowości Złotoryja - ul. Zagrodzieńska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z rozbudową chodnika oraz budowa zatoki autobusowej przy ul. Zagrodzieńskiej. PARAMETRY OBIEKTU: 1. długość chodnika - 759,57 m, w tym długość chodnika: - przebudowywanego - 630,70 m; - nowego - 64,70 m; 2. szerokość chodnika: - na odcinku od początku opracowania do końca zatoki szerokość - 1,50 m; - na pozostałym odcinku szerokość - 2,00 m; 3. zjazdy pozostawiono w dotychczasowych lokalizacjach; 4. zatoka autobusowa (wraz z przestawieniem wiaty autobusowej) o całkowitej długości -48,6 m i szerokości - 3,0 m; 5. peron przy zatoce autobusowej dla wsiadających/wysiadających o szerokości - 2,5 m. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI: 1. Przyjęto konstrukcję chodników dla kategorii ruchu KR1. 2. Przyjęto konstrukcję zatoki autobusowej dla kategorii ruchu KR4. 3. Konstrukcja chodników: z kostki betonowej szarej grub. 8 cm. 4. Konstrukcja zjazdów indywidualnych: z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm. 5. Konstrukcja zjazdów publicznych: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5 cm. 6. Konstrukcja zatoki autobusowej: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej grub. 10 cm, wzdłuż zatoki autobusowej przy styku z nawierzchnią bitumiczną ściek - rolka z dwóch rzędów kostki betonowej szarej grub. 10 cm, ściek obniżony 2 cm od nawierzchni. 7. Obramowania jezdni i zjazdów: - krawężnik betonowy 15 x 30 cm posadowiony na ławie betonowej z oporem z betonu B-15; - na łukach układać krawężniki łukowe; - krawężniki stojące wyniesione 16 cm ponad jezdnię; - krawężniki w obrębie zjazdów do posesji wyniesione 4 cm ponad jezdnię; - krawężniki w obrębie przejść dla pieszych wyniesione 2 cm ponad jezdnię; - na zjazdach od strony jezdni krawężnik betonowy najazdowy 15 x 22 cm z zastosowaniem krawężnika skośnego 15 x 22/30; 8. Obramowania chodnika: - obrzeża betonowe 8 x 30 cm posadowione na ławie betonowej z oporem z betonu B-15; - na łukach ustawiać obrzeża łukowe; 9. Ściek z prefabrykatów betonowych 40 x 50 x 15 cm; 10. Wiata przystankowa do przestawienia zgodnie z projektem. ODWODNIENIE: 1. Odwodnienie nawierzchni odbywać się będzie powierzchniowo poprzez układ spadków podłużnych i pochyleń poprzecznych ze skierowaniem wody opadowej do studzienek ściekowych istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy oraz częściowo w istniejący teren na odcinkach, gdzie chodnik oddzielony jest od jezdni pasem zieleni. 2. Dodatkowo zaprojektowano dwie studzienki ściekowe na odcinku, gdzie będzie budowany nowy chodnik z krawężnikiem. Studzienki będą wpięte przykanalikami z PVC-U o średnicy 200 mm do istniejącej kanalizacji deszczowej. 3. Studzienki ściekowe uliczne z elementów prefabrykowanych z betonu klasy nie niższej niż B-45, średnice studni 500 mm zwieńczone wpustem ściekowym ulicznym klasy D400 kołnierzowym z żeliwa szarego z zawiasami, wyposażone w pierścień odciążający oraz płytę podtrzymującą wpusty. 4. Studzienki kanalizacyjne należy montować z elementów prefabrykowanych, z kręgów żelbetowych z betonu klasy nie niższej niż B-45, średnice studni 1000 mm. Przykrycie studni włazem żeliwnym klasy D400. ZIELEŃ: 1. Przewiduje się uzupełnienie trawników po zakończeniu robót. 2. Na czas robót należy zabezpieczyć istniejące drzewa. 3. Drzewa kolidujące z zatoką autobusową należy usunąć (zgoda na usunięcie drzew w zakresie Inwestora). 4. Do uzupełnienia nasadzeń należy przyjąć krzewy liguster..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Informacja o Podwykonawcach uczestniczących w przedmiocie zamówienia. 5. W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć kserokopię, bądź skan poświadczone za zgodność z oryginałem Umowy Spółki. 6. Kosztorys opracowany na podstawie przedstawionego przez Zamawiającą przedmiaru, zgodny z ceną ofertową. 7. W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez Konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest Pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów i podpisane przez wszystkich konsorcjantów. Jeżeli pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu wynika z umowy regulującej współpracę tych podmiotów, wówczas taką umowę należy załączyć do oferty. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty tj. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub Informacja Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej muszą być złożone przez każdego z Wykonawców osobno i podpisane przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. 8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiająca, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz z ofertą należy również złożyć Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w tym zmiany terminu umownego w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) niekorzystne warunki atmosferyczne niepozwalające na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ, na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji; b) kolizje z niezinwentaryzowanymi sieciami; c) prace archeologiczne; d) wstrzymanie robót przez uprawnione podmioty; e) zmiana zakresu prac wykonywanych przez Podwykonawcę; f) zmiana kierownika budowy lub inspektora nadzoru; g) wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; h) Zamawiająca dokonała zmiany sposobu wykonania, technologii części przedmiotu umowy czego nie można było przewidzieć ani też nie wynikało to z potrzeby wykonania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy; i) wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy; j) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającą umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. k) zmiana terminu zakończenia robót budowlanych, za zgodą Zamawiającej, na skutek przedłużającej się procedury przetargowej maksymalnie o okres liczony od daty ustalonego pierwotnie terminu składania ofert oraz ilości dni zawieszenia biegu terminu związania ofertą w przypadku wniesienia odwołania, do czasu jego ostatecznego rozstrzygnięcia. l) na skutek siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 5 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotoryi, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 9 (sekretariat I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.