To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-14
Ogłoszenie nr 366589 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.
Sieradz: Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338885-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, krajowy numer identyfikacyjny
73093433500000, ul.
plac Wojewódzki
1,
98200
Sieradz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
43 826 61 28, faks
43 822 30 05, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sieradz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.35.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu, wykop w gruncie z transportem urobku), - roboty w zakresie podbudowy - przełomy i oberwane krawędzie (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa z mieszanki z tłucznia kamiennego, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty nawierzchniowe (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej bitumem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty wykończeniowe (wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z mieszanki z tłucznia kamiennego, utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym, wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych), - roboty towarzyszące (przestawienie krawężników betonowych, przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej). 2. W ramach wzmocnienia nawierzchni planuje się wykonać nową warstwę ścieralną gr. 3 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 11S wraz z ułożeniem warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z MMA AC 11W w ilości średnio 100 kg/m2. Przed przystąpieniem do wykonywania warstw bitumicznych należy wyremontować istniejącą nawierzchnię w miejscach przełomów i oberwanych krawędzi. Remont istniejącej nawierzchni polegał będzie na rozbiórce zniszczonych warstw nawierzchni lub oberwanych poboczy wraz z podbudową i wykonaniu nowej podbudowy wraz z warstwą wiążącą do wysokości istniejącej nawierzchni. Po wyremontowaniu najbardziej zniszczonych odcinków drogi całość należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 i ułożyć warstwę wyrównawczo-wzmacniającą na całej powierzchni ulicy od wykonanego wlotu drogi wojewódzkiej do pasa drogowego ulicy Widawskiej. Na włączeniu w ulicę Widawską (na szerokości pasa drogowego ul. Widawskiej) należy wymienić tylko warstwę ścieralną. Pobocza - planuje się wykonać obustronne pobocza szerokości 1 m o konstrukcji: warstwa 10 cm z mieszanki tłucznia kamiennego 0/31,5 oraz warstwy 10 cm z destruktu bitumicznego. Przed wykonaniem poboczy należy wykonać koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem. 3. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 4. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja składająca się z planu sytuacyjnego, opisu technicznego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późniejszymi zmianami): - roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu, wykop w gruncie z transportem urobku), - roboty w zakresie podbudowy - przełomy i oberwane krawędzie (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa z mieszanki z tłucznia kamiennego, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty nawierzchniowe (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej bitumem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty wykończeniowe (wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z mieszanki z tłucznia kamiennego, utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym, wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych), - roboty towarzyszące (przestawienie krawężników betonowych, przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190415.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 230603,17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania: Rozbudowa dróg powiatowych nr 1713E i 1725E na odcinku od DW 482 do DP 1726E"
- Remont budynku po byłej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej w Tomisławicach
- Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu filia w Rożdżałach
- Modernizacja chodnika przy ulicy Kościuszki w Warcie na odcinku od ul. Profesora Stanisława Kaszyńskiego do ul. Długiej
- Remont stolarki okiennej w pokojach IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Okręgowego w Sieradzu, Al. Zwycięstwa 1
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.