Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Poznań: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 36658 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych - 13 pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące 24.51.32.01 - 24.51.32.01 Oryginalny kod CPV: 24.51.32.95 - Roztwory myjące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.50 - Roztwory myjące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną, terminem dostawy oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ;nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych,spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,pozostają związani ofertą przez okres 30 dni ( licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert ). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4. Ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski o czym mowa w SIWZ część V pkt. 4, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć). W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu ul. Długa 1/2 (zmiana nazwy szpitala zgłoszona do UZP w dniu 25.06.2007)Dział Zamówień Publicznych pokój 603.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskieho Uniwersytetu Medycznego im . Karola Marcinkowskiego Poznań ul. Długa 1/2, sala wykładowa, III piętro, wejście D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparaty specjalistyczne do czyszczenia i konserwacji powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparaty specjalnego przeznaczenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek do mycia okien.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek do dezynfekcji powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek do dezynfekcji pokrowców typu Ecolastic.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat dezynfekująco - myjący do powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do dezynfekcji małych powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat dezynfekcyjno - myjący w tabletkach do dezynfekcji pojemników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i miejsc trudno dostępnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyn trójenzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki myjąco - dezynfekujące do myjek do naczyń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.01-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakup (dostawa) środków czystościowych i dezynfekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia aluminiowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 29.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawę środków dezynfekcyjnych do SZPZLO Warszawa - Mokotów
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- ZP/TP/2025/11-dezynfekcja
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.