Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Łuków: Praca środków transportowych i sprzętu do zimowego utrzymania dróg w roku 2009 na terenie działania Z.D.P. w Łukowie.
Numer ogłoszenia: 366617 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, faks 025 7987187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Praca środków transportowych i sprzętu do zimowego utrzymania dróg w roku 2009 na terenie działania Z.D.P. w Łukowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest praca środków transportowych i sprzętu do zimowego utrzymania dróg /wraz z kierowcą- operatorem/ w roku 2009 na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie według zapotrzebowania jak poniżej : - Pług dwustronny ciężki na nośniku o ładowności min. 10 ton , napęd na dwie osie - 8 szt., orientacyjna ilość godzin pracy /łącznie/ - ok. 900 (część I) - Równiarka - 1 szt. , orientacyjna ilość godz. pracy - ok. 200. (część II) - Spycharka - 2 szt., orientacyjna ilość godzin pracy /łącznie/ - ok. 200 (część III). Podstawianie sprzętu i środków transportowych na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Gotowość podjęcia pracy przez wymieniony sprzęt - do 2 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba użycia sprzętu w pełnej ilości godzin określonych w materiałach przetargowych, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania dróg. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy p.z.p. z 29.01.2004 r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058 z 2008 r. z późn. zm. zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert według zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o niezaleganiu w opłatach na rzecz ZUS, KRUS i US - zał. nr 4 5. Oświadczenie wykonawcy o wskazaniu części zamówienia, której wykonanie planuje/nie planuje powierzyć podwykonawcy - zał. nr 5 6. Zaparafowany wzór umowy - zał nr 6 7. ..................................................................................................................................................... 8. ..................................................................................................................................................... * W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z nich w tym również przez pełnomocnika /lidera/ reprezentującego podmioty składające ofertę. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentacji /lidera/. Podmioty występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Należy zapoznać się z ogólnymi warunkami umowy. Dokumenty składane są w oryginale lub za poświadczeniem zgodności kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych , ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Z.D.P. - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pług dwustronny ciężki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pług dwustronny ciężki na nośniku o ładowności min. 10 ton , napęd na dwie osie - 8 szt., orientacyjna ilość godzin pracy /łącznie/ - ok. 900 (część I) Podstawianie sprzętu i środków transportowych na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Gotowość podjęcia pracy przez wymieniony sprzęt - do 2 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba użycia sprzętu w pełnej ilości godzin określonych w materiałach przetargowych, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania dróg. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy p.z.p. z 29.01.2004 r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058 z 2008 r. z późn. zm. zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Równiarka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Równiarka - 1 szt. , orientacyjna ilość godz. pracy - ok. 200. (część II) Podstawianie sprzętu i środków transportowych na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Gotowość podjęcia pracy przez wymieniony sprzęt - do 2 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba użycia sprzętu w pełnej ilości godzin określonych w materiałach przetargowych, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania dróg. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy p.z.p. z 29.01.2004 r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058 z 2008 r. z późn. zm. zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spycharka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Spycharka - 2 szt., orientacyjna ilość godzin pracy /łącznie/ - ok. 200 (część III). Podstawianie sprzętu i środków transportowych na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Gotowość podjęcia pracy przez wymieniony sprzęt - do 2 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba użycia sprzętu w pełnej ilości godzin określonych w materiałach przetargowych, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania dróg. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy p.z.p. z 29.01.2004 r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058 z 2008 r. z późn. zm. zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1351L Wola Burzecka - Krzywda
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1332L Ciechomin - Grudź - Wandów
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Rozbudowa II etapu leśnego zespołu rekreacyjno - edukacyjnego w Klimkach
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1354L od KM 6+150 do KM 6+250 oraz 1355L od KM 4+405 do KM 5+200 w m. Sarnów
- Roboty budowlane w ramach projektu: "Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w SPZOZ w Łukowie"
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.