eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoPrzetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro w zakresie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Szczytno: Przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro w zakresie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych .
Numer ogłoszenia: 36668 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, fax 0-89 6243287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno.up.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro w zakresie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia czterech różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający wymagania określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, a także spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), a także spełniają dodatkowe warunki: - są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą wskazanych w niniejszej specyfikacji (w szczególności: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru, a także zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do oferty dołączyć następujące dokumenty: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej, wystawionego lub potwierdzonego przez WUP nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do przetargu; b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu; c) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu; d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załączonym do specyfikacji formularzem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 35
  • 2. Program szkolenia - 25
  • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie i posiadane środki dydaktyczne, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 20
  • 4. Kwalifikacje kadry realizującej szkolenia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytno.up.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Ogrodowa 17 12 - 100 Szczytno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Ogrodowa 17 12 - 100 Szczytno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane będą w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs operatora ciężkich maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu powinno być przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu operatora ciężkich maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych kl. III i zdobycia obowiązujących uprawnień w zakresie obsługi wybranej przez uczestnika szkolenia maszyny, tj. koparki jednonaczyniowej, koparko - ładowarki, koparko - spycharki, koparki wielonaczyniowej, spycharki, równiarki, ładowarki jednonaczyniowej, walca drogowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz. 1263) . Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową spełniającą warunki określone w wyżej wymienionym rozporządzeniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie i posiadane środki dydaktyczne, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry realizującej szkolenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu powinno być przyuczenie osób bezrobotnych do wykonywania pracy w branży gastronomicznej oraz uzyskanie obowiązujących w tym zakresie uprawnień. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie obowiązujących umiejętności poszukiwanych przez pracodawców w pracy w gastronomii. I BLOK: Trening interpersonalny, w tym: metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te będę obejmować: 20 godzin. II BLOK: Szeroki zakres zagadnień teoretycznych niezbędnych do pracy w gastronomii. Łącznie zagadnienia te będą obejmować: 120 godzin. III BLOK: Zajęcia praktyczne w zakładach pracy. Łącznie zagadnienia te będą obejmować: 160 godzin. Należy zapewnić optymalną ilość oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych obiektów gastronomicznych, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. Miejsca odbywania zajęć praktycznych powinny posiadać odpowiednio wysoki standard świadczonych usług oraz gwarantować solidne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie i posiadane środki dydaktyczne, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry realizującej szkolenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs operatora wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu powinno być profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia do zawodu kierowcy operatora wózka jezdniowego i zdobycie obowiązujących uprawnień wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie objętym szkoleniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). Program szkolenia powinien obejmować uprawnienia do wymiany butli gazowych w obsługiwanych wózkach jezdniowych oraz egzamin na operatorów wózków jezdniowych w Urzędzie Dozoru Technicznego. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą obowiązujące uprawnienia do przeprowadzania kursu o tej tematyce. Podczas zajęć praktycznych należy zapewnić optymalną ilość nowoczesnego sprzętu, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia (minimum cztery wózki jezdniowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie i posiadane środki dydaktyczne, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry realizującej szkolenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ABC Przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie do uruchomienia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz promowanie idei przedsiębiorczości Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: I BLOK zawierający: trening interpersonalny, mający na celu zmotywowanie uczestników szkolenia do działania i gotowości do zmian oraz zdobycia cech przedsiębiorczych. Zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin. II BLOK zawierający: obowiązujące uregulowania prawno - ekonomiczne stosowane w prowadzeniu działalności gospodarczej, w tym: procedury prawno -administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego, warsztaty tworzenia biznesplanów z uwzględnieniem specyfiki różnych branż (zgłaszane przez uczestników szkolenia), zasad ekonomicznych panujących na rynku odnoszących się do funkcjonowania podmiotów gospodarczych, obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, elementy marketingu i promocji w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków unijnych na rozwój własnej działalności. Zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin zajęć dydaktycznych. III BLOK zawierający: obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu, w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Office, obsługa Internetu oraz programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy. Łącznie zagadnienia te będą obejmować: 40 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Program szkolenia - 25
    • 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie i posiadane środki dydaktyczne, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa - 20
    • 4. Kwalifikacje kadry realizującej szkolenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.