To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Jaworze: zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na części:
I część zamówienia - zakup i dostawa pozostałych artykułów spożywczych
II część zamówienia - zakup i dostawa mleka i produktów nabiałowych
III część zamówienia - zakup i dostawa mrożonek
IV część zamówienia - zakup i dostawa warzyw i owoców
V Zamówienia - zakup i dostawa pieczywa i produktów słodkich
Numer ogłoszenia: 36668 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13030 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej, ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 033 8172166 (-67), faks 033 8173463.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na części: I część zamówienia - zakup i dostawa pozostałych artykułów spożywczych II część zamówienia - zakup i dostawa mleka i produktów nabiałowych III część zamówienia - zakup i dostawa mrożonek IV część zamówienia - zakup i dostawa warzyw i owoców V Zamówienia - zakup i dostawa pieczywa i produktów słodkich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 do umowy (z podziałem na poszczególne części) do SIWZ. 2. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy dla asortymentu z części I, II, III, IV i V zamówienia dwa razy w tygodniu: we wtorek i piątek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy; w godz. od 7oo do 10oo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie jego obiektów: tj. rozładunku bezpośrednio do pomieszczeń magazynu żywnościowego - Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży ul. Wapienicka 142, w każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt w godz. od 7oo do 10oo w ilościach podanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą telefoniczną, z jednodniowym wyprzedzeniem. 3. Za zgodą zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inna gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa.. 4. Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniami zgłaszanymi przez Zamawiającego, średnio dwa razy w tygodniu. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowań - ilość i terminy zapotrzebowań zależą wyłącznie od woli Zamawiającego. 5. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. 6. Dostarczany towar powinien być w początkowym terminie przydatności do spożycia. 7. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. 8. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania. 9. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP. 10. Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% artykułów spożywczych, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.31.10.00 - Ryby 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.81.10.00 - Pieczywo 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa mleka i produktów nabiałowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W WIEPRZU
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W WIEPRZU
- Spółdzielnia Mleczarska w Wieprzu, Wieprz 232, 34-122 Wieprz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92372,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74918,50
Oferta z najniższą ceną: 74918,50 / Oferta z najwyższą ceną: 79119,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zakup i dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48061,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26237,10
Oferta z najniższą ceną: 26237,10 / Oferta z najwyższą ceną: 34451,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JAWORZE
- Przeprowadzenie 16 kursów wymaganych programem specjalizacji w dziedzinie fizjoterapii.
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Bielskiej w Jaworzu
więcej: przetargi JAWORZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.