eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup z dostawą środków diagnostycznych, kontrastowych i do dezynfekcji, albumin, heparyn drobnocząsteczkowych, materiałów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Wieluń: Zakup z dostawą środków diagnostycznych, kontrastowych i do dezynfekcji, albumin, heparyn drobnocząsteczkowych, materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 3666 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365268 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą środków diagnostycznych, kontrastowych i do dezynfekcji, albumin, heparyn drobnocząsteczkowych, materiałów medycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków diagnostycznych, kontrastowych i do dezynfekcji, albumin, heparyn drobnocząsteczkowych, materiałów medycznych. Szczegółowy opis określający asortyment i ilości zawiera załącznik do specyfikacji - formularz cenowy (pakiety nr 1 - 9) 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, oferta częściowa to 100 % Pakietu. 3. Oferowane produkty farmaceutyczne( dotyczy Pakietów1, 2, 4, 5, 6, 7) muszą spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski określone w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. 4. Oferowane wyroby medyczne ( dotyczy Pakietów 3, 8, 9) muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie Polski i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie dokumenty : deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r.), ewentualnie inne obowiązujące prawem dokumenty 5. Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie wyszczególnione pozycje są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza termin ważności przedmiotu zamówienia krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 7. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.15.50 - Heparyna 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1 Środki kontrastowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37129,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35197,65

  • Oferta z najniższą ceną: 35197,65 / Oferta z najwyższą ceną: 35197,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2 Środki kontrastowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFARM PS Sp. z o. o., ul. Słoneczna 96, 05-500 Stara Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72121,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67259,13

  • Oferta z najniższą ceną: 67259,13 / Oferta z najwyższą ceną: 70660,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3 Materiały medyczne- gaziki do dezynfekcji skóry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO TRADE Technology Sp. z o. o., ul. Jana Styki 8, 64-290 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2692,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2832,29

  • Oferta z najniższą ceną: 2832,29 / Oferta z najwyższą ceną: 2832,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET 4 Materiały medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAL LUBLIN Sp. z o. o., Al. Spółdzielczości 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2681,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2465,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2465,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2465,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET 6 Heparyny drobnocząsteczkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanovi - Aventis Sp. z o. o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97263,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93441,88

  • Oferta z najniższą ceną: 93441,88 / Oferta z najwyższą ceną: 93441,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET 7 Środki diagnostyczne - tuberculina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2967,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2599,42

  • Oferta z najniższą ceną: 2599,42 / Oferta z najwyższą ceną: 2599,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET 8 Środki do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o. o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45955,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43978,30

  • Oferta z najniższą ceną: 43978,30 / Oferta z najwyższą ceną: 43978,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET 9 Środki do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10328,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9516,48

  • Oferta z najniższą ceną: 9516,48 / Oferta z najwyższą ceną: 9516,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.