eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceDostawa mebli, naczyń ze stali nierdzewnej i sprzętu kuchennego do kuchni szkolnych funkcjonujących na terenie Gminy Chojnice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Chojnice: Dostawa mebli, naczyń ze stali nierdzewnej i sprzętu kuchennego do kuchni szkolnych funkcjonujących na terenie Gminy Chojnice
Numer ogłoszenia: 366700 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 396 38 40, faks 052 396 38 41.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gminachojnice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli, naczyń ze stali nierdzewnej i sprzętu kuchennego do kuchni szkolnych funkcjonujących na terenie Gminy Chojnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, naczyń ze stali nierdzewnej i sprzętu kuchennego stanowiąca wyposażenie kuchni szkolnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa zał. Nr 4. Do której szkoły przedmiot zamówienia należy dowieźć określa zał. Nr 5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.10.00 - 36.14.10.00 36.67.00.00 - 36.67.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy: spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22, ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Dostawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Dostawca złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale VIII. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. 5. Ofertę Dostawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Dostawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. 2. Projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) podpisany przez osobę upoważnioną. 3. Atest wysokogatunkowej stali nierdzewnej (OH18N9). 4. Karta katalogowa z nazwą producenta i modelem wyrobu. 5. Świadectwo PZH o dopuszczeniu wyrobu do kontaktu z żywnością, oraz na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ). 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzającego stan zaległości lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez osobę upoważnioną do reprezentowania Dostawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachojnice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56 89-600 Chojnice pok. Nr 41 w godz. od pn -śr.- pt. od 7:00 do 15:00 wt. od 8:00 - 16:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 09:00, miejsce: parter Urzędu Gminy w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56a p. 08.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.