eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipskodostawy drobnego sprzetu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Lipsko: dostawy drobnego sprzetu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 36678 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780611 w. 249, fax 048 3780227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drobnego sprzetu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia są dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku o łącznej wartości nie przekraczającej kwoty 206000 euro w podziale na 15 pakietów: 1. igły, venflony, strzykawki 2. przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych 3. cewniki, worki na mocz, inne 4. cewniki do odsysania, inne 5. akcesoria do tlenoterapii 6. przedłużacze i rury karbowane do respiratorów 7. rurki intubacyjne, filtry 8. papiery medyczne 9. sterylizacja 10. dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne 11. zestawy do wkłuć centralnych 12. zestawy specjalistyczne 13. igły i zestawy do znieczuleń 14. drobny sprzęt medyczny 15. fartuchy, maski, czepki, podkłady

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca: : - wykaże że jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynność, - wykaże że posiada doświadczenie w realizacji zamówienia o podobnym zakresie, - wykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - zaakceptuje 30 - to dniowy termin płatności, - wykaże że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - wykaże że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przesz zamawiającego Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty: I.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 II.Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum trzech dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 III.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.Zaakceptowanie w warunkach umowy 30-to dniowego terminu płatnosci 2.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 IV.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1.Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:- kopie dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896), tj. dla wyrobu klasy I - deklaracja zgodności, dla wyrobu klasy II a, I sterylnej i I sterylnej z funkcją pomiarową - certyfikat CE wraz z deklaracją zgodności, dla klasy II b i III - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, certyfikat CE oraz deklaracja zgodności - dotyczy wyrobów medycznych- oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia - dla pozycji gdzie jest ono wymagane przez zamawiającego,- dokładne opisy oferowanych towarów, prospekty, fotografie, ulotki lub katalogi producenta - w języku polskim lub tłumaczone na język polski.Zaleca się aby dokumenty te zostały załączone do oferty bezpośrednio po formularzu asortymentowo-cenowym 2.Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy zgodnie z załącznikiem numer 2 3.W przypadku wątpliwości, czy oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego - zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia próbek przez wykonawcę. V.Do oferty należy dołączyć również: 1.Formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 2.Formularz asortymentowo cenowy również w wersji elektronicznej 3.Parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem numer 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 Pokój zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły, wenflony, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, wenflony, strzykawki - wartość szacunkowa 8844,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych-wartość szacunkowa 3006,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cewniki, worki na mocz, inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, worki na mocz, inne - wartość szcunkowa 1435,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: cewniki do odsysania, inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do odsysania, inne- wartość szacunkowa 1407,44 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: akcesoria do tlenoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do tlenoterapii - wartość szacunkowa 1477,92 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przedłużacze i rury karbowane do respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedłużacze i rury karbowane do respiratorów- wartość szacunkowa 1014,80 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: rurki intubacyjne, filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne, filtry- wartość szacunkowa 3735,93 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: papiery medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery medyczne - wartość szacunkowa 1067,02 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sterylizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylizacja- wartość szacunkowa 20912,65 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne - wartość szcunkowa 730,74 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zestawy do wkłuć centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do wkłuć centralnych - wartość szacunkowa 1308,89 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zestawy specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy specjalistyczne - wartość szacunkowa 894,93 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: igły i zestawy do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły i zestawy do znieczuleń- wartość szacunkowa 451,82 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt medyczny - wartość szacunkowa 3855,09 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: fartuchy, maski, czepki, podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuchy, maski, czepki, podkłady - wartość szacunkowa 953,38 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.