To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-12
Otwock: Dostawa loco Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13
materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 366792 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346650 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, faks 022 7793295.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa loco Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa loco Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 materiałów biurowych Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 20%.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.20.00 - 21.23.20.00 22.81.50.00 - Notatniki 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 30.19.59.21 - Ścieracze do tablic magnetycznych 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 25.24.72.30 - 25.24.72.30 30.19.21.00 - Gumki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 25.24.71.20 - 25.24.71.20 30.19.71.10 - Klamry 24.62.00.00 - 24.62.00.00 25.24.71.00 - 25.24.71.00 24.33.00.00 - 24.33.00.00 28.61.12.00 - 28.61.12.00 28.41.40.00 - 28.41.40.00 21.21.11.20 - 21.21.11.20 22.85.10.00 - Skoroszyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Bogucka MARTER, Majowa 93 Dziechciniec, 05-462 Wiązowna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26222,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31991,98
Oferta z najniższą ceną: 31991,98 / Oferta z najwyższą ceną: 31991,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa zajezdni autobusowej(...)
- Organizacja kompleksowej obsługi hotelarsko - gastronomiczno - konferencyjnej konferencji FISA EURADWASTE 2025.
- Modernizacja posadzki z płyt granitowych hali fizycznej w budynku R2B reaktora Maria zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
- Chromatograf Cieczowy HPLC z detektorem UV/VIS i refraktometrycznym
- Zakup dwóch samochodów do transportu odpadów promieniotwórczych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23.
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.