Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Puławy: DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU
CYFROWA SZKOŁA RZĄDOWY PROGRAM ROZWIJANIA KOMPETENCJI UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE STOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNO - KOMUNIKACYJNEJ DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. K. K. BACZYŃSKIEGO W PUŁAWACH UL. ALEJA MAŁA 10, 24-100 PUŁAWY
Numer ogłoszenia: 366816 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Puławach , Aleja Mała 10, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 886 44 27, faks 81 886 72 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU CYFROWA SZKOŁA RZĄDOWY PROGRAM ROZWIJANIA KOMPETENCJI UCZNIÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE STOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNO - KOMUNIKACYJNEJ DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. K. K. BACZYŃSKIEGO W PUŁAWACH UL. ALEJA MAŁA 10, 24-100 PUŁAWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie dotyczy dostawy komputerów przenośnych (laptopów), urządzeń sieciowych, sprzętu wizualnego, głośników i szafek mobilnych do realizacji projektu Cyfrowa Szkoła w Szkole Podstawowej Nr 2 im. K.K. Baczyńskiego w Puławach. Zamówienie składa się z trzech następujących części: Część 1 - dostawa komputerów przenośnych (laptopów) i urządzeń sieciowych, Część 2 - dostawa sprzętu wizualnego oraz systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi, Część 3 - dostawa szafek mobilnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 38.65.21.00-1, 44.52.32.00-4, 32.32.20.00-6, 32.41.31.00-2, 31.21.33.00-5, 32.34.24.12-3, 30.21.61.10-0, 48.70.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://sp2pulawy.bip.e-zeto.eu/
www.sp2.pulawy.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 2 im.K.K. Baczyńskiego ul. Aleja Mała 10 24-100 Puławy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) i urządzeń sieciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) dla uczniów- 98szt., dostawa komputerów przenośnych (laptopów) dla nauczycieli - 3 szt., dostawa kontrolera WLAN zarządzającego szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt., dostawa punktów dostępu - 10 szt., dostawa sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie - 2szt., dostawa drukarki - 2 szt., dostawa skanera - 2 szt., dostawa głośników 1 kmpl. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5, 30.21.61.10-0, 32.34.24.12-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu wizualnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: tablic interaktywnych z systemem mocowania- 5 szt., projektor krótkoogniskowy z mocowaniem - 5 szt., wizualizer - 3szt., system do zbierania i analizowania odpowiedzi - 5 kmpl. (po min. 26szt. w komplecie), projektor multimedialny - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szafek mobilnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mobilnych szafek na komputery przenośne - 3 szt. (po min. 26 miejsc do ładowania w szafce).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.33.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla RZD Wierzbno
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD w Żelisławkach w podziale na dwie części zamówienia
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia zwierzętarni
- Dostawa wyposażenia informatycznego w ramach projektu "Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego w Powiecie Puławskim"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Sadowa nr 107693L, od km 0+309,00 - do km 0+441,00 w Puławach".
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 3 szt. projektów laserowych dla DAO - DE-dzp.272-105/25
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
- "DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO"
- Dostawa specjalistycznego sprzęt do laboratorium tłumaczeń symultanicznych na potrzeby Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- "Budowa węzła przesiadkowego w centrum miasta"-parking ul. Młyńska w Szamotułach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.