eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynindostawa 1 szt. nowego ciężkiego uterenowionego samochodu ratowniczo-gasniczego o zbiorniku wodnym 5000 dm sześc. z funkcją ograniczenia skażeń ekologicznych, na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-25

POZYCJA 36688

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gostynin: dostawa 1 szt. nowego ciężkiego uterenowionego samochodu ratowniczo-gasniczego o zbiorniku wodnym 5000 dm sześc. z funkcją ograniczenia skażeń ekologicznych, na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie, do kontaktów: Filiński, ul. Przemysłowa 1, 09-500 Gostynin, tel. 024 236 02 07, fax 024 236 02 01, e-mail: techniczny.gostynin@kppsp.pl, www.kppspgostynin.binp.info. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 szt. nowego ciężkiego uterenowionego samochodu ratowniczo-gaśniczego o zbiorniku wodnym 5000 dm sześc. z funkcją ograniczania skażeń ekologicznych, na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ciężki nowy uterenowionego samochód ratowniczo-gaśniczy ze zbiornikiem wodnym 5000 dm sześc. z funkcją ograniczania skażeń ekologicznych, na podwoziu z napędem 4 x 4 do prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne pojazdu uprzywilejowanego. Silnik powinien spełniać normę EURO III o minimalnej mocy 200 kW. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia zabudowana z tyłu pojazdu z układem wodno-pianowym, o wydajnosci minimum 3200 dm sześc./min. przy ciśnieniu 8 bar i wysokości ssania 1,5 m, oraz min. 220 dm. sześc./min. przy ciśnieniu 40 bar i Hgs = 7,5 m. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie, 09-500 Gostynin, ul. Przemysłowa 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Dostawa 1 szt. nowego ciężkiego uterenowionego samochodu ratowniczo-gaśniczego o zbiorniku wodnym 5000 dm sześc. z funkcją ograniczania skażeń ekologicznych, na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie, nie później niż do dnia 18.10.2005r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 18.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium 15 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie będzie finansowane z budżetu państwa. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. poz. 177). Ocena powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 22 ust. 1 z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 z 2004r. poz. 177). Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, zamiast wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) jest uprawniony do wystepowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Inne dokumenty/upoważnienia uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt 1. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177). 3) Kserokopię umowy dostawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r, poz. 177). 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi ma fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz, 177), 2) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, z opłatami związanymi z działalnością Oferenta, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz, 177). 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U, Nr 19 z 2004 r., poz. 177) - wystawione aie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust, 1 pkt, 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177). 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt, 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r, poz. 177), 5) Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - spełnienie art 22 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177). 6) Informację z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy - spełnienie art. 22 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz U. Nr 19 z 2004r., poz. 177). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wypełniony druk "Doświadczenie zawodowe oferenta". Wykaz wykonanych dostaw samochodów pożarniczych w ciągu ostatnich 3 lat, - spełnienie art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177). 2) Wypełniony druk "Oświadczenie dotyczące wykonania min. 3 dostaw o podobnym charakterze" zamawiajacy żąda zg z art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. Ust. Nr 19 z 2004r. poz 177) - spełnienie art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówien publicznych (Dz. Ust. Nr 19 z 2004r. poz 177). Do ww. druku należy załączyć kserokopie referencji poświadczonych przez dostawcę lub wykonawcę firm, dla których realizowano zamówienie. W treści referencji muszą być zawarte następujące dane: - nazwa firmy dla których realizowano zamówienie, - zakres dostaw objętych przedmiotem zamówienia, - wartość przedmiotu zamówienia, - termin realizacji przedmiotu zamówienia (np. 05.2003 - 05.2005r.), - sposób wykonania zamówienia ("czy dostarczone samochody zostały wykonane z należytą starannością" oraz czy został dotrzymany termin realizacji zamówienia). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% parametry techniczno-użytkowe - 20% gwarancja i serwis - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PT-2371/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przewodniczący komisji Przetargowej: mł. kpt. Mariusz Ostrowski Członkowie Komisji Przetargowej: st. kpt. Andrzej Ledzion, asp. sztab. Andrzej Ozimek Sekretarz Komisji Przetargowej: st. ogn. Stanisław Filiński. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.08.2005, godzina 10:30, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie, 09-500 Gostynin, ul. Przemysłowa 1, świetlica I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.