eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiZakup wyposażenia budynku Oranżerii w ramach projektu pn.Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów wokół oraz zakup wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Lidzbark Warmiński: Zakup wyposażenia budynku Oranżerii w ramach projektu pn.: Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów wokół oraz zakup wyposażenia
Numer ogłoszenia: 366912 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329082 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia budynku Oranżerii w ramach projektu pn.: Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów wokół oraz zakup wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia budynku Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Krasickiego 2 w ramach projektu pn.: Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów wokół oraz zakup wyposażenia, z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Fortepian biały, Zadanie nr 2 - Meble stylowe i biurowe, Zadanie nr 3 - Regały przesuwne, Zadanie nr 4 - System informacji audioquide, Zadanie nr 5 - Żyrandole i lampy stylowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym opisano wymagane minimalne parametry i ilości zamawianego wyposażenia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, czy pochodzenie określają wymagane parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku zaproponowania w ofercie wyposażenia równoważnego w stosunku do opisanego w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery lub fotografie lub dane techniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub atesty tego wyposażenia. Powyższe nie stanowi utrudnienia nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia, musi spełniać następujące warunki: 1) musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2014 roku i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 2) w przypadku zadania: nr 2 - Meble stylowe i biurowe, nr 2 - Regały przesuwne, nr 4 - System informacji audioquide i nr 5 - Żyrandole i lampy stylowe - okres gwarancji jakości udzielonej przez Producenta lub Wykonawcę nie może być krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu przekazania - odbioru wyposażenia, 3) w przypadku zadania nr 1 - Fortepian biały - okres gwarancji jakości udzielonej przez Producenta lub Wykonawcę nie może być krótszy niż 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu przekazania - odbioru fortepianu, 4) nie może nosić żadnych śladów używania, 5) winno być wolne od wad fizycznych, 6) musi posiadać atesty, certyfikaty lub inne dokumenty wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania atestów, certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie ww. wymogów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 Oś Priorytetowa 2 - Turystyka Działanie 2.1 - Wzrost potencjału turystycznego Poddziałanie 2.1.5 - Dziedzictwo kulturowe.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Fortepian biały

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAMA Henryk Kuźnik, ul. Górnośląska 17, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Regały przesuwne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEBLOMET Spółdzielnia Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw, ul. Jagiełły 23, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19323,30

  • Oferta z najniższą ceną: 19323,30 / Oferta z najwyższą ceną: 20295,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - System informacji audioquide

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMSET Spółka Akcyjna, ul. Okulickiego 66, 31-637 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51629,25

  • Oferta z najniższą ceną: 51629,25 / Oferta z najwyższą ceną: 51629,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - Żyrandole i lampy stylowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAJA Alfred Olszewski, Łyski 1B, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79760,55

  • Oferta z najniższą ceną: 79760,55 / Oferta z najwyższą ceną: 79760,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.