Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Bochnia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)
Numer ogłoszenia: 366934 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów i czytnika oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. II.1.2) Przedmiot zamówienia został podzielony według następujących pakietów Pakiet nr 1 (8)- System paskowy do ilościowego określania MIC na paskach plastikowych Pakiet nr 2(10A) - Testy immunochromatograficzne Pakiet nr 3 (14) - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych Pakiet nr 4 (18) - Laboratoryjny sprzęt medyczny Pakiet nr 5 (19) - Laboratoryjny sprzęt medyczny II Pakiet nr 6 (21) - Odczynniki do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą aparatu Pakiet nr 7 (22) - Odczynniki do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora Pakiet nr 8 - - Surowice i lateksy do badań kału na obecność Salmonella, Shigella.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6, 33.79.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na jeden pakiet wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto według zestawienia poniżej Pakiet nr 1 (8)- System paskowy do ilościowego określania MIC na paskach plastikowych 2 400,00 zł Pakiet nr 2(10A) - Testy immunochromatograficzne 1 800,00 zł Pakiet nr 3 (14) - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych 49 000,00 zł Pakiet nr 4 (18) - Laboratoryjny sprzęt medyczny 30 000,00 zł Pakiet nr 5 (19) - Laboratoryjny sprzęt medyczny II 13 000,00 zł Pakiet nr 6 (21) - Odczynniki do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą aparatu 23 000,00 zł Pakiet nr 7 (22) - Odczynniki do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora 23 000,00 zł Pakiet nr 8 - Surowice i lateksy do badań kału na obecność Salmonella, Shigella 6 300,00 zł 1.b) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw, każda odpowiadająca zakresem dostaw i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej Na przykład: 1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1,2,3 - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające zakresem dostaw i wartością brutto (minimum) 49 000,00 zł (pakiet nr 3); Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
III.5.1) Oświadczenie, że wszystkie pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679), a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej (zawarte w załączniku nr 7) III.5.2) Dla analizatora: karta katalogowa/folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające oferowane parametry techniczno - funkcjonalne zawierające dane określone w wymaganiach dla sprzętu, potwierdzone za zgodność III.5.3) Dla pakietu nr 6 (21), 7 (22), - Ulotki do odczynników, III.5.4) Dla pakietu nr 8 - przykładowy certyfikat kontroli jakości, rekomendacja KORLD Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający oceniać będzie spełnienie potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.5) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. III.6.2) W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. III.6.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, 3. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową 4. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych brutto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny netto mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową. 6. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 7. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 5-6 nie wymaga sporządzenia aneksu. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: a) zakończenia produkcji oferowanego produktu b) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 9. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 8 Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta. 10. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 8, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 3 dni od przedstawienia stosownych dokumentów, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 5, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 11. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, im. bł. Marty Wieckiej.
ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 (8) - System paskowy do ilościowego określania MIC na paskach plastikowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. antybiotyki z gradientem stężeń na pasku plastikowym do określania MIC danego antybiotyku (Penicylina benzylowa PG 256, Amoksycylina/kw.klaw 256, Amikacyna 256, Gentamicyna 1024, Netylmicyna 256, Kolistyna 256, Klindamycyna 256, Tetracyklina 256, Erytromycyna 256, Vankomycyna 256, Teikoplanina 256, Cefotaksym 256, Ceftazydyna 256, Ceftriakson 256, Imipenem 32, Meropenem 32, Ciprofloksacyna 32, Ampicylina/sulbaktam 256, Chloramfenikol 256, Piperacylina/tazobaktam 256, Cefuroksym 256, Ampicylina 256, Cefotaksym CT 32, Cefepim 256, Ertapenem 32, Gentamicyna 256, Mertonidazol 256, Tigecyklina 256, Trimethoprim/Sulfamethoksazol 32, Piperacylina 256, Ticarcylina/kw.klawulanowy 256, Cefoksytyna 256 szt. 150 2. testy antybiotykowe na nośniku plastikowym do wykrywania mechanizmów oporności MBL, ESBL,AmpC,GRD szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 (10A) - Testy immunochromatograficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 4 Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów metoda manualną musi zawierać zestaw Następujących antybiotyków p/ grzybiczych : 5 Fluorocytozyna, Amfoteryczna B, Mikonazol, ketokonazol, Itrakonazol, Flukonazol.(każdy w dwóch stężeniach) Test musi zawierać kontrolę pozytywną i negatywną oraz zestaw dodatkowych odczynników potrzebnych do wykonania testu. Każde opakowanie powinno zawierać nie więcej jak 10 testów. TEST 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 (14) - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatorów parametrów krytycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora parametrów krytycznych ABL 835-FLEX Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość badań 1. Roztwory do analizatora równowagi kwasowo zasadowej Zakres badań: pH, pCO2, pO2, Hb, SO2, SO2Hb, metHb, COHb, Cl, mleczany, Na, K 3000 Kontrole, kariblatory, materiały zużywalne niezbędne do pracy analizatora parametrów krytycznych ABL 835-FLEX do wykonania w/w badań Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK )zakres acidosis (level 1) op. 2 2. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK ) zakres normal (level 2) op. 3 3. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK) zakres alkalosis (level 3) op. 1 4. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK ) zakres duża patologia (level 4) op. 1 5. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ) membrana do elektrody referencyjnej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 6. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ):membrana do elektrody pO2. Zestaw 4 sztuki. op. 1 7. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody pCO2. Zestaw 4 sztuki. op. 1 8. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody chlorkowej . Zestaw 4 sztuki. op. 1 9. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody mleczanowej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 10. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody potasowej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 11. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody sodowej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 12. Gaz kalibracyjny nr 1 szt. 2 13. Gaz kalibracyjny nr 2 szt. 2 14. Kalibrator 1 200ml szt. 8 15. Kalibrator 2 200ml szt. 4 16. Płyn do kalibracji hemoglobiny (op.- 4 apm) op. 1 17. wyłapywacze skrzepów szt. 4000 Odczynniki i materiały kontrolne do analizatora parametrów krytycznych NPT 7 1. Kardridż testowy (30 testów) do wykonania oznaczeń: pH, pCo2, pO2 op. 1 Kardridż testowy (30 testów) do wykonania oznaczeń pH, pCo2, pO3 i pełna oksymetria op. 1 2. Materiał kontrolny Poziom1 szt. 1 Materiał kontrolny Poziom2 szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 (18) - Laboratoryjny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Wielkość opakowania oferowanego przez Wykonawcę Ilość Zamawiana (wg. j.m. oczekiwanej przez Zamawiającego) Oferowana (po przeliczeniu - zgodnie z kol. 4) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. Jednorazowe, przeźroczyste płyty do oznaczania grup krwi z 7 wgłębieniami (op. A100 szt.) op. 11 2. Korek do probówek 12mm polietylenowy, karbowany szt. 2000 3. Końcówki do pipet na 1000ul op.1000 szt.(typu Gilson) op. 14 4. Końcówki do pipet na 5000?l op.250szt op. 1 5. Końcówki do pipet na 200ul op. 1.000 szt.(typu Gilsona) op. 30 6. Naczyńka do analizatora Cobas Mira poj. 0,7 ml - op. 1.000 szt. op. 3 7. Probówki do aparatu CHROM 3003 op. 500 szt. op. 1 8. Probówki do barwienia i zliczania relikulocytów na 100ul krwi wersenianowej zawierajace 100ul błekitu brylantowo-kuzolowego szt. 50 9. Probówki stożkowe z PS o poj. 10 ml(16x105) ze znacznikami 1,0;2,5;5,0;10,0 ml szt. 15000 10. Wymazówki transportowe z aplikatorem plastikowym z podłozem Amies z węglem szt. 300 11. zestaw jednorazowy do OB.(probówka na 1ml plus pipeta. ) szt. 3200 12. Probówki PS jałowe z korkiem (16x100) przeźroczyste szt. 8000 13. Probówki z polistyrenu okrągłodenne bez podziałki poj 11 ml poj. 16x100 mm (200szt) szt. 15000 14. Ezy jałowe z polistyrenu o poj 10 ul pakowane po 20 lub 50szt szt. 9000 15. Mikrobanki-probówki z granulatem do głębokiego zamrażania i przechowywania szczepów (kuleczki) op. 80 szt. op. 1 16. Wymazówki drewniane jałowe pakowane pojedynczo szt. 5300 17. Wymazówki jałowe w probówce bez podłoża transportowego z aplikatorem z tworzywa w pakiecie szt. 600 18. Ezy jałowe z polistyrenu o poj. 1 ul pakowane po 20 lub 50szt szt. 13000 19. Podłoże transportowo-wzrostowe do posiewu moczu typu uromedium, pakowane po 10 lub 20 szt. szt. 100 20. Zestaw transportowy Amies -wymazówki bawełniane cienkie na druciku aluminiowym do wymazu z oka, ucha, nosogardła szt. 200 21. zestaw transportowy Amies -wymazówka z aplikatorem plastikowym z wiskozowym wacikiem bez węgla szt. 4600 22. Kamera z siatką Pentasquare do ilościowej analizy osadu moczu na 10 miejsc szt. 3500 23. Kapilary do aparatu ABL 850 FLEX Li-Hep. 100?l 1,6x125 mm, zbalansowane elektrolitowo szt. 8000 24. Kapilary do aparatu ABL 850 FLEX zbalansowane elektrolitowo 35?l 1,6x40mm szt. 1000 25. Kapturki do kalilar 1,6mm, gumowe, miękie dobrze dopasowane do kapilar z poz. 23, 24 szt. 18000 26. Miaszalniki do kapilar z poz. 23, 24 do gazometrii o średnicy 1,6mm, wymiar mieszalnika 0,6x9mm szt. 9000 27. Pipeta automatyczna z wyrzutnikiem końcówek, nastawna 20-200?l typu Ependorf- walidacja 1 raz w roku w zakresie objętości 20 ul,100 ul, 200 ul szt. 1 28. Pipeta Pasterowska PE poj. 1 ml z podziałką op. 500 szt szt. 500 29. Pipeta Pasterowska PE poj. 5 ml bez podziałki z pompką (harmonijka) szt. 15000 30. Probówka napylane EDTA poj. 8-10 ml szt. 100 31. Statyw z tworzywa niepowlekany na 20 probówek śr.16 mm szt. 5 32. Statyw z tworzywa niepowlekany na 90 probówek śr.10 mm szt. 5 33. Statyw z tworzywa niepowlekany na 20 probówek śr.10 mm szt. 20 34. Pipeta automatnatyczna z wyrzutnikiem końcówek, nastawna 50-1000?l typu Ependorf -walidacja 50ul,100ul,1000ul-1 raz na rok szt. 1 35. Zlewki 500 -600 ml szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 (19) - Laboratoryjny sprzęt medyczny II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość Zamawiana zgodnie z j.m. z poz. 3 1. 2. 3. 4. 1. Próbowki PP do separacji surowicy z granulatem i przyspieszaczem na 10 ml krwi 16 x100 mm szt. 1200 2. Próbowki z propylenu, z granulatem do szybkiego wykrzepiania z kołnierzem 5 ml szt. 24650 3. Próbowki PS bez znacznika 4 ml 12 x 75 mm szt. 52500 4. Probówki Falcona stożkowe - sterylne, 50 ml szt. 50 5. Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, grubości 1 mm i matowym polem do opisu 76mm x 26mm szt. 8100 6. Szkiełka nakrywkowe 24 mm x 24 mm szt. 30 7. Probówki z cytrynianem sodowym do koagulologi na 1,8 ml krwi szt. 4800 8. Probówki z K 2 EDTA i NaF do glukozy na 1 ml krwi szt. 6000 9. Szalki Petriego terylne z żebrami wentylacyjnymi śr. 90 mm szt. 4500 10. Probówki z K 2 EDTA do hematologii na 1 ml krwi szt. 16100 11. Szkiełka podstawowe cięte grubość 1mm 76 mm x 26 mm szt. 200 12. Probówki na 200 z kapilarą do pobierania krwi (EDTA K2) szt. 1200. 13. Strzykawka samonapełniająca do pomiaru gazometrii we krwi tętniczej Wymagania:antykoagulant (heparyna zbalansowana) - adekwatny do oznaczanych parametrów - elektrolity, wapń zjonizowany, metabolity, oksymetria, objętość próbki od 0,3 - 1,5 ml w komplecie ze strzykawką igła do pobierania szt. 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 (21) - Odczynniki do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki niezbędne do wykonania oznaczeń morfologii 5diff 20000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 (22) - Odczynniki do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PTT 8750 2. APTT 5250 3. Fibrynogen 440.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Surowice i lateksy do badań kału na obecność Salmonella, Shigella.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. lateks Salmonella,odczynnik wieloważny B-E i G 8 ml szt. 2 2. lateks Salmonella,odczynnik jednoważny B 8 ml szt. 1 3. lateks Salmonella ,odczynnik jednoważny C1 8 ml szt. 1 4. lateks Salmonella ,odczynnik jednoważny C 2 8 ml szt. 1 5. lateks Salmonella ,odczynnik jednoważny D 8 ml szt. 1 6. lateks Salmonella ,odczynnik jednoważny E 8 ml szt. 1 7. lateks Salmonella ,odczynnik jednoważny G 8 ml szt. 1 8. lateks Salmonella ,antygen kontrolny 4 ml szt. 1 9. lateks Salmonella ,lateks kontrolny 8 ml szt. 1 10. lateks Shigella ,odczynnik diagnostyczny Sh szt. 1 11. lateks Shigella ,lateks kontrolny ShLk szt. 1 12. lateks Shigella ,antygen kontrolny ShAn szt. 1 13. Surowica Salmonella dla antygenu Hf do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 14. Surowica Shigella flexneri 5 ml szt. 1 15. Surowica Shigella sonnei I i II faza 5ml szt. 1 16. Surowica Salmonella dla antygenu Vi do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 17. Surowica Salmonella dla antygenu rzęskowego Hfg do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 18. Surowica Salmonella dla antygenu rzęskowego Hs do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 19. Surowica Salmonella dla antygenu somatycznego O 46 do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 20. Surowica Salmonella dla antygenu somatycznego O9 szt. 1 21. Surowica Hq dla antygenu do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 22. Surowica Hgm dla antygenu do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 23. Surowica Salmonella dla antygenu Hm do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 24. surowica diagnostyczna do identyfikacji antygenu somatycznego Salmonella O 13,22,23 szt. 2 25. Surowica CO dla antygenu CO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 26. Surowica DO dla antygenu DO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 27. Surowica EO dla antygenu EO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 28. Surowica BO dla antygenu BO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 29. Biologiczny wskaźnik kontroli skuteczności procesu sterylizacji Sporal S 40 wskaźników op 1 30. Biologiczny wskaźnik kontroli skuteczności procesu sterylizacji Sporal A 10 wskaźników op 10 31. Surowica Salmonella AO dla antygenu AO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 32. Surowica HM dla antygenu HM do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.11.2015.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.