Ogłoszenie z dnia 2017-03-03
Ogłoszenie nr 36699 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Kielce: Wymiana murawy oraz wegetacyjnej warstwy podłoża na płycie boiska stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny
26076219700000, ul.
ul. Żytnia
1,
25-018
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
41 3676796; 41 3676716, faks
41 3676913, e-mail
zamowienia@mosir.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana murawy oraz wegetacyjnej warstwy podłoża na płycie boiska stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II DU. 2.26.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- zabezpieczenie systemu zraszania płyty boiska poprzez oznaczenie miejsc oraz schowanie zraszaczy w ziemi oraz zabezpieczenie systemu instalacji nawadniającej przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami na czas modernizacji płyty. - usunięcie darni metodą frezowania bądź ściągnięcia metodą spychową o grubości min. 3,5cm - wywiezienie sfrezowanej- ściągniętej darni - usunięcie i odwóz warstwy wegetacyjnej (warstwy fiberturf) o grubości ok. 12 cm - wywiezienie sfrezowanej- ściągniętej warstwy - profilowanie wraz z zagęszczeniem koryta płyty boiska - roboty pomiarowe (metodą laserową) - ponowna instalacja systemu nawadniania - ponowny montaż systemu instalacji nawadniającej wraz z kompletem zraszaczy - wykonanie podbudowy pod warstwę wegetacyjną - ułożenie i profilowanie warstwy pod warstwę wegetacyjną - ułożenie i profilowanie nowej warstwy wegetacyjnej o krzywej przesiewu zgodnej z normą DIN 18035-4 o gr. Ok.12cm - ułożenie trawy piłkarskiej z rolki szer. min. 1,2 m długość min. 10 m rozkładanej mechanicznie (ok. 8000 m2) - nawożenie murawy nawozami z wysoka zawartością azotu i fosforu - wykonanie opisowej dokumentacji powykonawczej, instrukcji użytkowania oraz warunków gwarancyjnych - geodezyjne wyznaczenie punktów pod malowanie linii pola gry - osadzenie tulei pod chorągiewki w narożnikach boiska
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
03441000-3
Dodatkowe kody CPV:
45112710-5,
77329000-9,
77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT629629.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 666364.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia zwolnej ręki
na podstawie art. 67.ust.1pkt.3)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wymiana płyty boiska wynika z faktu bardzo złego stanu boiska po zimie, potwierdzonego badaniami przeprowadzonymi w miesiącu lutym przez niezależnych ekspertów zewnętrznych (PZPN). Obecny stan murawy uniemożliwia normalne korzystanie z boiska - prowadzenia zajęć treningowych oraz rozgrywania meczów, ponieważ jest to niebezpieczne dla zdrowia korzystających z płyty boiska. Wymiana płyty boiska jest możliwa w jedynym możliwym czasie 15 dniowej przerwy w rozgrywkach Ekstraklasy tj. pomiędzy 03.03.2017 a 18.03.2017 i przed meczem testowym do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej U-21 w Kielcach w dniu 27 marca 2017r.
Postawa prawna: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Zakup koparki.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.