eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wieciePrzeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-11-07

¦wiecie: Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych
Numer og³oszenia: 367008 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 332238 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦wiecki - Powiatowy Urz±d Pracy w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych. 1. Program szkolenia a. Nazwa szkolenia: AUTO - CAD projektowanie I stopnia. b. Zakres szkolenia musi obejmowaæ miêdzy innymi nastêpuj±ce zagadnienia: Wprowadzenie do ¶rodowiska pracy Wy¶wietlanie rysunku Ustawienia rysunku Wspó³rzêdne i podstawowe narzêdzia rysunkowe Tworzenie geometrii dwuwymiarowej c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajêæ: 5 godzin teoretycznych, 35 godzin zajêæ praktycznych. W za³o¿eniach programowych przyjêto dla zajêæ teoretycznych i praktycznych godzinê edukacyjn± wynosz±c± 45 minut. Szkolenie musi byæ prowadzone zgodnie z przed³o¿onym przez Wykonawcê Planem nauczania zawieraj±cym: zakres szkolenia oraz opis tre¶ci szkolenia w zakresie poszczególnych zajêæ edukacyjnych (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 6). Szkolenie ma byæ realizowane w dni robocze (bez sobót, niedziel i ¶wi±t), w przedziale czasowym miêdzy godzin± 8.00 a 16.00. Liczba godzin szkolenia w ci±gu jednego dnia nie mo¿e przekraczaæ 6 godzin. Wskazane jest aby szkolenie obejmowa³o nie mniej ni¿ 25 godz. zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdzia³aniu nieuzasadnionemu wyd³u¿aniu szkolenia. d. Wyposa¿enie dydaktyczne (wykaz ¶rodków i materia³ów dydaktycznych), które bêd± wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Ka¿dy uczestnik szkolenia, musi otrzymaæ na w³asno¶æ materia³y szkoleniowe (dydaktyczne i pi¶miennicze) tj. skrypt obejmuj±cy zagadnienia programu szkolenia oraz zeszyt A5 60 kartkowy i d³ugopis (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8a). Powy¿sze materia³y szkoleniowe musz± zostaæ przekazane ka¿demu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem odbioru w pierwszym dniu zajêæ. Wykonawca bêdzie dysponowaæ sprzêtem do realizacji zajêæ praktycznych szkolenia minimum 3 stanowiskami komputerowymi w jednym pomieszczeniu (komputery wraz z oprogramowaniem niezbêdnym do przeprowadzenia szkolenia - preferowany program AUTO - CAD 2010 lub równowa¿ny) wraz z jednolitym oprogramowaniem dla wszystkich uczestników szkolenia (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8b). Wykonawca bêdzie dysponowaæ wyposa¿eniem dydaktycznym do realizacji zajêæ teoretycznych szkolenia, ¶rodkami audiowizualnymi lub odpowiednimi urz±dzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnieñ szkolenia minimum: rzutnikiem multimedialnym, ekranem i tablic± flipchart (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8c). Wykonawca jest zobowi±zany dostosowaæ wyposa¿enie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzglêdnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia 2. Kwalifikacje i do¶wiadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia (osoby zdolne do wykonania zamówienia) Ka¿da z osób kadry dydaktycznej bêdzie posiadaæ wykszta³cenie minimum ¶rednie oraz do¶wiadczenie w prowadzeniu szkoleñ grupowych dla minimum 3 grup co najmniej 3 osobowych w zakresie AUTO -CAD w latach 2009 - 2011. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt III). 3. Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia przez Wykonawcê Wykonawca bêdzie posiadaæ do¶wiadczenie w realizacji szkoleñ grupowych 3 osobowych o tej samej tematyce, minimum 1 szkolenie grupowe przeprowadzone w 2009/2011 roku. (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt IV). 4. Dokumenty potwierdzaj±ce ukoñczenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt V). Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali za¶wiadczenia zgodne z Rozporz±dzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupe³niania przez osoby doros³e wiedzy ogólnej, umiejêtno¶ci i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) oraz za¶wiadczenia zgodne z § 75 ust 2 pkt 5 lit. e Rozporz±dzenia Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 14 wrze¶nia 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia us³ug rynku pracy. 5. Miejsce szkolenia Preferowane ¦wiecie (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt VI). 6. Koszty szkolenia (Za³±cznik nr 1 do SIWZ punkt VIII). a. W przypadku gdy odleg³o¶æ pomiêdzy miejscem zamieszkania uczestnika szkolenia, a miejscem odbywania szkolenia przekracza 60 km Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ zakwaterowanie od poniedzia³ku do pi±tku w³±cznie oraz pe³ne wy¿ywienie tj. ¶niadanie, obiad, kolacja oraz jedn± przerwê kawow± od poniedzia³ku do czwartku w³±cznie. W pi±tki Wykonawca musi zapewniæ uczestnikom szkolenia ¶niadanie oraz jedn± przerwê kawow±. W przypadku gdy nie wszyscy uczestnicy szkolenia bêd± korzystali z zakwaterowania i wy¿ywienia, faktura za szkolenie zostanie pomniejszona do kosztów faktycznie poniesionych. O ilo¶ci osób, które bêd± korzysta³y z zakwaterowania i wy¿ywienia Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê najpó¼niej w dniu podpisania umowy lub na 5 dni przed rozpoczêciem szkolenia. Obiady maj± sk³adaæ siê z minimum dwóch dañ tj. zupy i dania g³ównego podczas którego nale¿y zapewniæ równie¿ wodê i/lub sok. Na przerwach kawowych Wykonawca musi podaæ kawê i/lub herbatê i/lub wodê. W przypadku gdy zajêcia praktyczne i/lub teoretyczne odbywaæ siê bêd± w innej miejscowo¶ci ni¿ zakwaterowanie Wykonawca musi zapewniæ uczestnikom szkolenia przejazdy z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem busem lub samochodem. W przypadku gdy zajêcia praktyczne i teoretyczne odbywaæ siê bêd± w innych miejscowo¶ciach Wykonawca musi równie¿ zapewniæ przejazdy pomiêdzy tymi miejscami. (Koszty zakwaterowania i/lub wy¿ywienia i/lub transportu nale¿y podaæ w Kosztach szkolenia. Jest on kosztem warunkowym). Na potrzeby niniejszego postêpowania odleg³o¶ci bêd± mierzone od miejsca zamieszkania uczestnika szkolenia do miejsca odbywania zajêæ teoretycznych lub praktycznych na podstawie http://mapy.google.pl/ b. Wykonawca jest zobowi±zany do ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przys³uguje stypendium oraz którym przys³uguje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy (podejmuj±cych zatrudnienie w trakcie szkolenia). Ubezpieczenie musi zostaæ op³acone w przypadku uczestnika szkolenia bêd±cego osob± bezrobotn± od dnia podjêcia przez niego zatrudnienia, natomiast w przypadku uczestnika szkolenia bêd±cego poszukuj±cym pracy, o którym mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczêcia przez niego szkolenia. Zap³ata nale¿no¶ci za zorganizowanie szkolenia obejmuje m. in. koszty ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków uczestnika szkolenia, powsta³ych w zwi±zku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytu³u zosta³ poniesiony i udokumentowany przez Wykonawcê. Informacja o konieczno¶ci ubezpieczenia uczestnika/ów szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiaj±cego pisemnie. Koszt ubezpieczenia ujêty w Kosztach szkolenia kosztów jest kosztem warunkowym. 7. Koszty badañ lekarskich uczestników szkolenia pokrywa Zamawiaj±cy. 8. W ostatnim dniu szkolenia Wykonawca jest zobowi±zany przeprowadziæ badanie ankietowe uczestnikom szkolenia s³u¿±ce ocenie szkolenia (wzór ankiety stanowi za³±cznik do umowy szkoleniowej i jest to druk Zamawiaj±cego)..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.53.00.00 - Us³ugi szkolenia zawodowego 55.10.00.00 - Us³ugi hotelarskie 55.30.00.00 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROCAD SA, ul. Kartuska 215, 80-122 Gdañsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 4995,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 4995,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 4995,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.