Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-07
Mirosławiec: Dostawa artykułów agrotechnicznych
Nr sprawy 29/INFR/11
Numer ogłoszenia: 367136 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299 , 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, faks 0-67 2505920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów agrotechnicznych Nr sprawy 29/INFR/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów agrotechnicznych. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część 1 - dostawa drobnych artykułów i części agrotechnicznych: Osłona twarzy i słuchu - 15 szt.; Kask ochronny - 4 szt.; Głowica tnąca - 10 szt.; Tarcza tnąca - 12 szt.; Prowadnica do piły - 2 szt.; Łańcuch tnący - 2 szt.; Kamień do ostrzałki - 2 szt. 2) Część 2 - dostawa sprzętu agrotechnicznego: Glebogryzarka ręczna - 1 szt. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku 4 do SIWZ 4) Wykonawca dostarczy artykuły nowe, wolne od wad. 5) Dostawa odbędzie się w dniu roboczym w godzinach 7.30 - 14.00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko, do magazynu Zamawiającego, który znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3299 w Mirosławcu. 6) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o realizacji dostawy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.35.00-1, 16.80.00.00-3, 43.81.20.00-8, 42.67.51.00-9, 14.81.12.00-1, 15.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy 2) Formularz cenowy 3) Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo), jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. Należy wskazać zakres umocowania. 4) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja, także spółki cywilne) winni przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - np. z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, kontakt Renata Kozłowska,
tel.fax. 67 25 05 662.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 08:15, miejsce: siedzibia Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec (Kancelaria jawna)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobnych artykułów i części agrotechnicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona twarzy i słuchu - 15 szt. Kask ochronny - 4 szt. Głowica tnąca - 10 szt. Tarcza tnąca - 12 szt. Prowadnica do piły - 2 szt. Łańcuch tnący - 2 szt. Kamień do ostrzałki - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.35.00-1, 16.80.00.00-3, 43.81.20.00-8, 42.67.51.00-9, 14.81.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu agrotechnicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Glebogryzarka ręczna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MIROSŁAWIEC
więcej: przetargi MIROSŁAWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI V-XII 2025 R, W PODZIALE NA CZĘŚCI: WARZYWA, OWOCE CYTRUSOWE, OWOCE
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- DOSTAWA PRODUKTÓW SOUS-VIDE
- 104/2025 Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowej przyczepy asenizacyjnej
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem
więcej: Kamienie szlifierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.