To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Żyrardów: Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni oraz sprzątania, utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo- rekreacyjnym przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 367194 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337226 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o., ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 854 16 46 wew. 100, faks 46 854 16 46 wew. 100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni oraz sprzątania, utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo- rekreacyjnym przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi: 1) związane z obsługą szatni zlokalizowanej w obiekcie AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie w godzinach od 7 00- 22 00 przez siedem dni w tygodniu, z wyjątkiem dni wolnych w których obiekt jest nieczynny (Święta i przerwa techniczna obiektu). 2) sprzątania i utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w godzinach ustalonych według potrzeb Zamawiającego, polegające m.in. na: a) koszeniu, podlewaniu, przycinaniu, b) dbaniu o tereny zielone, c) oczyszczaniu kostki parkingowej i chodnikowej z trawy i innych roślin, d) w okresie zimowym odśnieżaniu ciągów komunikacyjnych, e) wykonywaniu drobnych prac remontowych na zewnątrz i wewnątrz budynku, f) myciu i czyszczeniu tarasu głównego (ręcznie i maszynowo), g) malowaniu ogrodzenia i innych urządzeń i instalacji, h) obserwowaniu monitoringu (doraźnie, zgodnie z potrzebami), i) utrzymywaniu czystości terenów zewnętrznych wraz z ciągami komunikacyjnymi, j)obsłudze urządzeń mechanicznych m.in. tj: maszyna czyszcząca, karcher, kosiarka. 3. Zamawiający zapewnia sprzęt, narzędzia techniczne oraz środki techniczne do wykonywania w/w czynności, zaś środki ochrony indywidualnej Wykonawca zapewnia we własnym zakresie 4. Rozliczenie będzie dokonywane za godziny faktycznie przepracowane, szacunkowo przyjmuje się 7 296 godzin rocznie, w tym 5 280 godzin pracownika obsługującego szatnię i 2016 pracownika wykonującego prace porządkowe. 5. Zamawiający zastrzega, że ilość godzin może ulec zmianie z uwagi na okres wakacji, okres zimowy, przerwy techniczne pracy obiektu oraz inne nieprzewidziane sytuacje życiowe spowodowane siłą wyższą (klęski żywiołowe, powodzie, zalania, pożary). 6. Zamawiający będzie informował na bieżąco Wykonawcę o wszystkich zmianach dotyczących pracy kompleksu. 2. 1. Osoby obsługujące szatnię zobowiązane są do: 1)Przyjmowania od osób korzystających z pływalni odzieży wierzchniej, nakryć głowy i innych przedmiotów, umieszczanie ich na wieszakach i wręczanie klientowi (właścicielowi) numerka identyfikacyjnego jako pokwitowania potwierdzającego przyjęcie rzeczy, 2) po okazaniu i zwrocie numerka, wydanie właścicielowi oddanej do przechowania odzieży i innych przedmiotów, umieszczonych na wieszaku pod tym numerem, 3)utrzymywanie czystości i porządku w szatni, 4)po zakończeniu pracy, pracownik powinien pozostawić szatnie w należytym porządku,sprawdzając także czy nie istnieje zagrożenie pożarowe, 5)czuwania nad bezpieczeństwem powierzonego mienia, 6)nie opuszczania stanowiska pracy w czasie pełnienia dyżuru szatni, 7)zabezpieczenia szatni przed osobami nieuprawnionymi przez okres pełnienia dyżuru. 8)właściwej obsługi klientów w szczególności z poszanowaniem ich godności osobistej. 3. 1. W celu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy odpowiedniej liczby pracowników zapewniających wykonanie przedmiotu umowy, 2) wykonawca zapewni umundurowanie pracowników obsługi w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację, ubiór zewnętrzny wszystkich pracowników musi być utrzymany w nienagannym stanie - czysty, wyprasowany, bez widocznych oznak zużycia, 3) wydania pracownikom imiennych identyfikatorów, 4) poinformowania kasjerki o zagubieniu numerka identyfikacyjnego przez klienta korzystającego z szatni, 5) wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby, o których mowa w § 1 posiadają przeszkolenie w zakresie przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny, przepisów przeciwpożarowych oraz posiadają aktualne orzeczenie lekarskie dopuszczające do wykonywania prac objętych przedmiotem zdania, 6) przed przystąpieniem do świadczenia usług, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu listy pracowników wyznaczonych do realizacji niniejszej umowy. W przypadku zmian w/w pracowników Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz dostarczenia aktualnej listy pracowników. Każdorazowa zmiana pracowników Wykonawcy wyznaczonych do realizacji niniejszej umowy nie wymaga zmiany umowy, 7) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za zagubienie rzeczy pozostawionych w obsługiwanej przez niego szatni, nie ponosi zaś odpowiedzialności za pieniądze i rzeczy wartościowe, takie jak: zegarki, telefony komórkowe, biżuterię pozostawione w ubraniach, 8) posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania Umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia, 9) na Wykonawcy ciąży obowiązek: a) dbałości o powierzone mienie i wyposażenie, b) przekazywania informacji i uwag związanych z ochroną powierzonego mienia oraz pełnioną służbą, c) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas realizacji niniejszej umowy, d) zachowania porządku i czystości. 2. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień umowy zawartej po zakończeniu przetargu. 4. 1.Zamawiający udostępni Wykonawcy: 1)szatnię dla obsługi interesantów Zamawiającego, 2)pomieszczenie dla osoby wykonującej prace porządkowe na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego, 3)sprzęt, narzędzia techniczne oraz środki techniczne niezbędne do wykonania prac porządkowych. 2. Przed przystąpieniem do świadczenia usług Zamawiający zapozna i przekaże Wykonawcy informację o obowiązującym regulaminie korzystania z pływalni, o obowiązujących zasadach BHP oraz innych procedurach obowiązujących u Zamawiającego związanych z korzystaniem z obiektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MUSI NOVUM Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 43A, 96-300 ŻYRARDÓW, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116736,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134611,20
Oferta z najniższą ceną: 134611,20 / Oferta z najwyższą ceną: 156328,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawy pieluchomajtek i podkładów chłonnych
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym w 2025 roku.
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym w 2025 roku
- Ochrona fizyczna mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Żyrardowie przy ul. Jaktorowska 53
- Opieka weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Żyrardowie im. psa Kazana w 2025 roku.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W DZIADOWEJ KŁODZIE.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.