To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-15
Ogłoszenie nr 367221 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.
Rzepin: Remont i modernizacja sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301984-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie, krajowy numer identyfikacyjny
12419100000, ul.
Starościn
34,
69110
Rzepin, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
95 759 62 39, faks
95 759 62 39, e-mail
sekretariat@tlrzepin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tlrzepin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/TL/10/11/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont i modernizacja sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie, szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ obejmujący: 1) remont i modernizację sanitariatów w pionie lewym wg. zakresu opisanego i określonego dokumentacją branżową oraz przedmiarem robót w budynku internatu należącego do Technikum Leśnego w Starościnie oraz dostosowanie do wymogów określonych w obowiązujących przepisach techniczno-budowlanych podanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późniejszymi zmianami) w sposób możliwy do przeprowadzenia w istniejącym budynku. 2) wyburzenie, wykończenie i wyposażenie opisanych w dokumentacji /przedmiarem robót / łazienek i sanitariatów. Roboty prowadzone będą w zespole budynków wchodzących w skład Technikum Leśnego w Starościnie, zlokalizowanego na działce o numerze 633/14, obręb ewidencyjny nr 7 Starościn, Gmina Rzepin objętych ochroną konserwatora zabytków. Teren znajduje się w sąsiedztwie publicznej drogi powiatowej (działka nr ewid. 632/2) i gminnej (działka nr ewid. 632/1) z którymi połączony jest poprzez istniejące zjazdy. Na terenie działki znajdują się budynki Technikum Leśnego im prof. Jana Miklaszewskiego. Planowane prace odnoszą się wyłącznie do wnętrza budynku, nie przewiduje się żadnych zmian istniejącego zagospodarowania działki, ani podstawowych parametrów istniejącego budynku ( kubatury, powierzchni zabudowy, wysokości). Zakresem opracowania objęto część budynku. Na opracowanie przedstawione w wersji drukowanej składają się plan sytuacyjny, rzuty i przekroje budynku z podaniem podstawowych wymiarów elementów budynku oraz opis. UWAGA Niniejsze postępowanie stanowi kontynuację robót w zakresie i przedmiarze opisanym przedmiarem stanowiącym załącznik do SIWZ. Załączona do SIWZ dokumentacja obejmuje szerszy zakres prac objętych robotami budowlanymi, które to częściowo wykonano w roku 2015.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138888.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 150000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych uprzednio postępowaniach nie zostały złożone żadne oferty, postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp ze względu na brak ofert, kolejne dwie procedury prowadzone w trybie "negocjacji bez ogłoszenia" unieważniono: pierwszą na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp ze względu na brak środków służących sfinansowaniu zamówienia - cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższała kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć w budżecie jednostki na sfinansowanie zamówienia, drugą na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp ze względu na brak ofert.
Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione w szczególności nie został zmieniony: zakres realizowanego przedmiotu, technologia, parametry i sposób wykonania, okres i warunki gwarancji oraz termin wykonania zamówienia jest tożsamy z wymaganym w pierwotnych procedurach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.