Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Bytom: Wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych w 2009r.
Numer ogłoszenia: 3672 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych w następującym zakresie: 1)Sporządzanie dokumentacji do celów prawnych dla nieruchomości nie podlegających podziałowi (Wypis z danych archiwalnych operatu ewidencji gruntów, protokół badania księgi wieczystej oraz wykaz synchronizacyjny). 2)Opracowanie wstępnego projektu podziału (wraz z wywiadem w terenie oraz protokołem badania księgi wieczystej). a)do pierwszych 3 nowych działek b)powyżej 3 nowych działek 3)Opracowanie wstępnego projektu podziału - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m (wraz z wywiadem w terenie oraz protokołem badania księgi wieczystej). a) do pierwszych 10 nowych działek b) powyżej 10 nowych działek 4)Wznowienie granic nieruchomości. a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 5)Wznowienie granic nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m. a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 6) Sporządzenie projektu podziału. a) na pierwsze 3 nowe działki b) powyżej 3 nowych działek 7) Sporządzenie projektu podziału - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m. a) na pierwsze 10 nowych działek b) powyżej 10 nowych działek 8)Wykonanie decyzji o podziale nieruchomości (wyznaczenie w terenie punktów granicznych, określenie granic działki powstałej w wyniku podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o podziale do zasobu geodezyjno-kartograficznego). a) dla pierwszych 3 działek b) powyżej 3 działek 9)Wykonanie decyzji o podziale nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m (wyznaczenie w terenie punktów granicznych, określenie granic działki powstałej w wyniku podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o podziale do zasobu geodezyjno-kartograficznego). a) dla pierwszych 10 działek b) powyżej 10 działek 10)Wskazanie granic nieruchomości. a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 11)Wskazanie granic nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m. a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 12)Aktualizacja mapy zasadniczej. a) do 0,5 ha b) powyżej 0,5 ha 2.Powyższe prace winny być opracowane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz Instrukcjami i Wytycznymi Technicznymi wydanymi przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w postaci operatu pomiarowego w formie analogowej oraz wykonanie w wersji cyfrowej i dostarczone na CD, z zachowaniem następujących warunków: 1)dane geometryczne w rozbiciu na kategorie obiektów i na poszczególne warstwy tematyczne (cały zakres opracowania) - format shp lub dxf. 2)dla plików dxf obiekty o charakterze powierzchniowym jako domknięte pline. 3)dane opisowe związane z danymi geometrycznymi - format dbf. 4)współrzędne w postaci pliku tekstowego txt. 3.Wykonawca winien wskazać w ofercie którą część niniejszego zamówienia powierzy podwykonawcy. 4.Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia określają postanowienia umowne (załącznik nr 3 do specyfikacji). 5.Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od dnia końcowego odbioru poszczególnych zleceń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity.: Dz. U. z 2007r. nr 223 poz.1655 z późn. zm.). a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu. Wykonawca przystępujący do przetargu winien spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje niżej wymienione prace : a) podział nieruchomości, b) wznowienie granic nieruchomości, c) wskazanie granic nieruchomości, d) aktualizacja mapy zasadniczej. Powyższe prace mogły/mogą być wykonywane na podstawie jednej lub kilku umów, z zastrzeżeniem, że łączna ich wartość musi wynosić co najmniej 550 000,00 zł brutto, oraz należy przedstawić dokument potwierdzający ich należyte wykonanie. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja nin. usług na kwotę co najmniej 550 000,00 zł brutto. 2)Wykonawca winien wykazać, iż osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (nadane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2005 r nr 240 poz. 2027 z późn. zm.). 3.Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien - z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87 poz.605 z późn. zm.) - spełniać najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1a do specyfikacji); 3.aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 4.aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów): 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu
Wydział Zamówień Publicznych (pok. 301)
ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pokój nr 243) ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja obiektów budowlanych przy szybie Jas I dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Jastrzębiu-Zdroju KWK ,,Jas - Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Dostawa pochłaniaczy dwutlenku węgla oraz wapna sodowanego do pochłaniaczy (2 Zadania)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 30 w Bytomiu w roku 2025
- "Naprawa szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Lecha 6 w Rudzie Śląskiej poprzez wykonanie rektyfikacji wraz z robotami przygotowawczymi
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.