eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneWykonanie usługi w zakresie bieżących przeglądów i konsekracji urządzeń technicznych i instalacji elektrycznych, teletechnicznych i teledacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Zakopanem ul. Szymony 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Zakopane: Wykonanie usługi w zakresie bieżących przeglądów i konsekracji urządzeń technicznych i instalacji elektrycznych, teletechnicznych i teledacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Zakopanem ul. Szymony 14
Numer ogłoszenia: 367327 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zakopanem , ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 202 15 00, faks 0-18 202 15 83.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: uszakopane.ehost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie bieżących przeglądów i konsekracji urządzeń technicznych i instalacji elektrycznych, teletechnicznych i teledacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Zakopanem ul. Szymony 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądom i konserwacji podlegać będą : a) Instalacja elektryczna: - rozdzielnia główna szt. 1 - tablice piętrowe szt. 12 - instalacja gniazd wtykowych - instalacja oświetlenia - centralna bateria, oświetlenie bezpieczeństwa i oświetlenie ewakuacyjne b) Instalacja teletechniczna: - instalacja telefoniczna wewnętrzna - instalacja p. pożarowa wewnętrzna - instalacja włamaniowa wewnętrzna c) Instalacja teledacyjna (LexCom Office) - UPS - szafa krosowa - tablice piętrowe szt. 6 - oględziny łączy ZPK (Zespolony Punkt Końcowy ,systemu Lex Com) II. EKSPLOATACJA ,KONSERWACJA SYSTEMÓW ELEKTRYCZNYCH NISKIEGO NAPIĘCIA W budynku Urzędu Skarbowego w Zakopanem ul. Szymony 14 I.WYMAGANIA OGÓLNE: 1.Firma obsługująca budynek jest zobowiązana posiadać uprawnienia budowlane branży elektrycznej oraz upoważnienia związane z w/w sieciami i instalacjami. 2.Podstawowym obowiązkiem firmy obsługującej jest reagowanie na zadania eksploatacyjne i alarmowe oraz każdorazowy zapis do papierowej książki serwisu (lub na komputerze zarządzającym jeśli zostanie takie stanowisko utworzone) , naniesienie zmian w dokumentacji eksploatacyjnej powykonawczej według zasad prawa budowlanego i autoryzacji. Czas reakcji do 24 godzin, czas naprawy 48 godzin. 3.Firma obsługująca winna utrzymać kompleks systemów elektrycznych i teletechnicznych wraz z instalacja oświetlenia zewnętrznego w należytym porządku. 4.Wykonawca we własnym zakresie utylizuje ewentualne odpady np. świetlówki akumulatory itp. 5.Alarm -czas reakcji do 8h - czas naprawy do 48 h. II OBSŁUGA CO MIESIĄC 1.Instalacja elektryczna niskiego napięcia do 1 kV, rozdzielcza n. n. Wymagania: uprawnienia SEP,E i D do 1 kV 1.1Wykonanie testu i oględzin wyłączników różnicowo -prądowych. 1.2Wykonanie testu i oględzin ochrony przepięciowej. 1.3Wykonie oględzin rozdzielni głównej , tablic piętrowych , baterii kondensatorów, centralnej baterii i UPS. 2.Instalacja elektryczna n.n.- oświetlenie awaryjne , ewakuacyjne. 2.1Wykonanie testu i oględzin opraw- minimum 80% musi świecić. 2.2Wykonanie oględzin akumulatorów centralnej baterii. 3.Instalacja sygnalizacji pożarowej Wymagania : autoryzacja na system Synowa: 3.1Oględziny systemu wg. danych powykonawczych i DTR- centrali. 3.2Sporządzenie listy stanów awaryjnych z drukarki centrali. 3.3Sprawdzenie działania syren pożarowych. 3.4Sprawdzenie działania klap dymowych. 4.Instalacja sieci informatycznej. Wymagania : autoryzacja na system Lex Com; 4.1Oględziny łączy ZPK (Zespolony Punkt Końcowy ,systemu Lex Com). 4.2Sprawdzenie poprawności działania wentylacji w szafie teledacyjnej. 4.3Ogólny przegląd szafy teledacyjnej. 5.Instalacja sieci telefonicznej. Wymagania ; autoryzacja systemu Panasonic 5.1Oględziny łączy przelotowych. 5.2Oględziny centrali ,sprawdzenie chłodzenia , ułożenia kabli , oznaczenia, programowania danych centrali i telefonów. 6.Instalacja włamaniowa i kontroli dostępu Wymagania: autoryzacja na system DSC -security system: 6.1Oględziny systemu z raportów danych centrali 6.2Programowanie i zmiany kodów wg. utajnionej listy uzgodnionej i przekazanej w zalakowanych 2 kopertach(eksploatacja,użytkownik) 6.3Sprawdzenie działania czujników, czujek. 7. Instalacje teledacyjne 7.1Wykonanie testu i oględzin wyłączników różnicowo -prądowych. 7.2Wykonanie testu i oględzin ochrony przepięciowej. 7.3Wykonanie oględzin tablic piętrowe szt.6. 7.4Wykonanie oględzin szafy krosowej. III. EKSPLOATACJA I KONSERWACJA CO 6 MIESIĘCY 1.Ochrona przepięciowa -przegląd pełny. 2.Alarm pożarowy I, II stopień sprawdzenie syren. 3.Sprawdzenie głównych wyłączników pożarowych prądu i UPS. 4.Kontrola dostępu i instalacja włamaniowa - sprawdzenie funkcjonalne. 5.Centrala telefoniczna i elementy łączy informatycznych - UPS ,centralna bateria - sprawdzenie funkcjonalne. IV. EKSPLOATACJA I KONSERWACJA CO 12 MIESIĘCY 1.Próby funkcjonalne wg DTR wszystkich 7 instalacji budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: a)spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Pzp opisanych w załączniku nr 2 b)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień, e) nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp, 2.Zgodnie z art. 23 Pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Wykonawca powinien złożyć dokumenty potwierdzające doświadczenie gwarantujące wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie - wykazać się realizacją podobnego zadania na przestrzeni ostatnich dwóch lat. 3.2Do materiałów przetargowych dołączy Koncesję MSWIA (wykonawcy lub podwykonawcy) na prowadzenie działalności zakresie koniecznym dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz.740 ze zmianami) Licencję pracownika zabezpieczenia technicznego dla pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia- w tym minimum II stopnia. Pracownicy muszą być zatrudnieni u Wykonawcy na umowę o pracę . Pracownicy będą zobowiązani do pisemnego oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej. 3.3 W zakresie instalacji elektrycznej: uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznejuprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru, uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci nastanowisku eksploatacja, 3.4 W zakresie instalacji teledacyjnej : certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego LexCom 4Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2008 r. nr 171 poz.1058), przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia powinien złożyć ofertę zawierającą dokumenty i oświadczenia według 1.Załącznika A do SIWZ - Wykonawca występujący samodzielnie, 2.Załącznika B do SIWZ - Wykonawcy występujący wspólnie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać od wykonawcy (Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058). Pełnomocnictwo do reprezentowania innych w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawieraniu umów -oryginał.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uszakopane.ehost.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zakopanem, ul.Szymony 14, 34-500 Zakopane pokój nr 004 parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zakopanem, ul.Szymony 14, 34-500 Zakopane sala obsługi klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.