Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Sieroszewice: Dostawa produktów spożywczych i napoi dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Numer ogłoszenia: 367345 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Psarach , Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, faks 062 7396084, 7396315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych i napoi dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są produkty spożywcze i napoje: mięso i przetwory wędliniarskie, drób i przetwory drobiowe, pieczywo i wyroby cukiernicze,ryby i przetwory rybne,mleko,jaja kurze, zupy i sosy w proszku, mrożonki, warzywa przetworzone kwaszone, nabiał, masło, inne artykuły spożywcze oraz tłuszcze roślinne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 7.714,51 - złotych na całość zamówienia, w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości: Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 1.866,52 złotych Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 348,01 złotych Część III:Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 687,91 złotych Cześć IV:Ryb i przetworów rybnych - 437,54 złotych Część V: Świeżego mleka krowiego - 941,96 złotych Część VI: Jaj kurzych - 218,33 złotych Część VII: Zup, sosów i napoi w proszku - 117,42 złotych Część VIII:Mrożonek - 144,32 złotych Część IX: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 62,83 złotych Część X: Nabiału - 1.135,55 złotych Część XI:Masła - 193,99 złotych Część XII: Artykułów spożywczych - 1.301,13 złotych Część XIII Tłuszczy roślinnych - 259,00 złotych 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07 stycznia 2009 do godz.12.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy ZamawiającegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku ze zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 roku ze zmianami) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr 1 do siwz - wypełnić Załącznik nr 1 1.2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b)oryginał lub kserokopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. WAŻNE ! W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. 2.2 a) - b) muszą dotyczyć każdego ze wspólników 1.3 na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wypełnić załącznik nr 2 do siwz ( Do każdej pozycji wymienionej w tabeli należy załączyć referencje zawierające wymagane w/w informacje) 1.4. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5. potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony Formularz oferty wraz z odpowiednimi załącznikami - Część III siwz b) Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zadania - propozycję podzlecenia elementów dostaw stanowi wypełniony Załącznik nr 3. b) podpisany i zaparafowany projekt umowy - Część V w siwz c) kserokopia umowy spółki cywilnej jeżeli dotyczy, d) Wykonawca składając ofertę na dostawę Części V- Dostawa mleka pasteryzowanego 2% - przedkłada zaświadczenie o zawartości tłuszczu w mleku wystawionego przez odpowiednie organy, e) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
ul. Kaliska 3
63-405 Sieroszewice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Psarach ul. Kaliska 3 63-405 Sieroszewice Budynek Pałacu - Biuro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i przetworów wędliniarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa wieprzowego oraz produktów wędliniarskich w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób i przetwory drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu i przetworów drobiowych w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych wędliniarskich w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych wędliniarskich w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mleka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka pasteryzowanego o zawartości tłuszczu 2 % w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa jaj kurzych II gatunku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj kurzych II gatunku w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostaw zup i sosów w proszku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zup i sosów w proszku w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.60-4, 15.89.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mrożonek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mrożonych w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa warzyw przetworzonych kwaszonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw przetworzonych kwaszonych w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa nabiału.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa masła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa masła w ilości wskazanej w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykulów spożywczych w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa tłuszczy roślinnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tłuszczy roślinnych w ilościach wskazanych w Formularzu oferty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI SIEROSZEWICE
więcej: przetargi SIEROSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.