eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu istniejących pomieszczeń szkolnych na poziomie piwnic z przeznaczeniem na szatnie dla uczniów i umywalnie przy sali gimnastycznej z szatniami oraz pomieszczeń na poziomie parteru z przeznaczeniem na blok żywieniowy w budynku Szkoły Podst

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Warszawa: Wykonanie remontu istniejących pomieszczeń szkolnych na poziomie piwnic z przeznaczeniem na szatnie dla uczniów i umywalnie przy sali gimnastycznej z szatniami oraz pomieszczeń na poziomie parteru z przeznaczeniem na blok żywieniowy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 258 przy ulicy Namysłowskiej 1 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 367378 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ , ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu istniejących pomieszczeń szkolnych na poziomie piwnic z przeznaczeniem na szatnie dla uczniów i umywalnie przy sali gimnastycznej z szatniami oraz pomieszczeń na poziomie parteru z przeznaczeniem na blok żywieniowy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 258 przy ulicy Namysłowskiej 1 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejących pomieszczeń szkolnych na poziomie piwnic z przeznaczeniem na szatnie dla uczniów i umywalnie przy sali gimnastycznej z szatniami oraz pomieszczeń na poziomie parteru z przeznaczeniem na blok żywieniowy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 258 przy ulicy Namysłowskiej 1 w Warszawie. Zakres rzeczowy wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty budowlane i instalacyjne w istniejących pomieszczeniach schronu na poziomie piwnic przystosowanych na szatnie ogólne dla około 400 dzieci oraz rozbudowa istniejącego niewielkiego zaplecza sali gimnastycznej na 2 zespoły szatniowe z umywalniami i sanitariatami ogólnodostępnymi, w tym również dla osób niepełnosprawnych. Zakres powierzchni pomieszczeń objętych remontem wynosi 272,66 m2, b) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wyciągowej w sali gimnastycznej, c) wykonanie częściowe wentylacji mechanicznej nawiewno- wyciągowej na poziomie parteru z przeznaczeniem na blok żywieniowy, d) wykonanie poziomów i pionów instalacji wod- kan w pomieszczeniach na poziomie piwnic i pomieszczeniach kuchni na poziomie parteru wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi wykonaniu instalacji wod- kan, e) montaż kabla YAKY 4x95 mm2 o długości 50 m na poziomie piwnic od złącza kablowego do rozdzielni głównej, f) przebudowa istniejących krat na kraty otwierane w oknach na parterze. Szczegółowy zakres, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru robót określają: A. dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlany remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - architektura, 2. Projekt budowlany remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - konstrukcja, 3. Projekt budowlany remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - wentylacja mechaniczna, 4. Projekt budowlany remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - instalacje wod-kan, 5. Projekt budowlany remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - instalacje elektryczne , 6. Projekt budowlany remontu pomieszczeń na poziomie parteru - wentylacja mechaniczna, 7. Projekt budowlany remontu pomieszczeń na poziomie parteru- instalacje wod-kan, B. specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu architektonicznego remontu pomieszczeń na poziomie piwnic, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu wentylacji mechanicznej remontu pomieszczeń na poziomie piwnic, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu remontu instalacji wod-kan w pomieszczeń na poziomie piwnic, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu remontu instalacji elektrycznych w pomieszczeniach na poziomie piwnic, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu wentylacji mechanicznej remontu pomieszczeń na poziomie parteru, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu remontu instalacji wod-kan pomieszczeń na poziomie parteru. C. przedmiary robót: 1. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - architektura, 2. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - wentylacja mechaniczna, 3. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - instalacje wod-kan, 4. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie piwnic - instalacje elektryczne, 5. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie parteru - wentylacja mechaniczna, 6. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie parteru - instalacje wod-kan, 7. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie parteru - roboty budowlane towarzyszące wykonaniu instalacji wod-kan na poziomie parteru, 8. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie piwnic- montaż kabla YAKY 4x95 mm2, 9. Przedmiar robót remontu pomieszczeń na poziomie parteru - wymiana krat stałych na otwierane w oknach na parterze. E. wzór umowy. Roboty będą wykonywane w trakcie trwania roku szkolnego. Winny więc być zorganizowane i prowadzone po godzinie 14:00, w sposób możliwie bezkolizyjny z wykonywaniem obowiązków przez pracowników szkoły oraz dzieci, oraz w dni wolne od pracy, w tym soboty i niedziele..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną (w tym roboty sanitarne i elektryczne) o wartości min 700 000 zł brutto, lub 2 roboty ogólnobudowlane (w tym roboty sanitarne i elektryczne) o wartości min 300 000 zł brutto każda: 2.dysponują co najmniej 3 osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno budowlanej (1 osoba), b) instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (1 osoba), c) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (1 osoba), oraz są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób z wyżej wymienionymi uprawnieniami budowlanymi; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości minimum 1 000 000 złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa w imieniu wszystkich pełnomocnik Wykonawców. 2. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- zgodnie z treścią wzoru określonego w załączniku Nr 13. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy Wykonawca odrębnie. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonanych co najmniej: 1 robota ogólnobudowlana (w tym roboty sanitarne i elektryczne) o wartości min 700 000 zł brutto, lub 2 roboty ogólnobudowlane (w tym roboty sanitarne i elektryczne) o wartości min 300 000 zł brutto każda - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 14. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 5. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 15. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej (dla 1 osoby), instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (dla 1 osoby), instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych ( dla 1 osoby), oraz ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Do wykazu należy także dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (załącznik Nr 15) Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości minimum 1 000 000 złotych. W przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres wykonywania zamówienia; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, WOM parter, stanowisko 18, godz.8:00-16:00, opłata w kasie na parterze (cena 69,00 zł);.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15 pok. 339, III p, WZP..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.