eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynRozbudowa i modernizacja bazy sportowej SP-4 wraz z termomodernizacją obiektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Cieszyn: Rozbudowa i modernizacja bazy sportowej SP-4 wraz z termomodernizacją obiektu
Numer ogłoszenia: 36747 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, ul. Rynek 1/11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8521538, 8521763, fax 033 8521243, 8514464.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja bazy sportowej SP-4 wraz z termomodernizacją obiektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i modernizację obiektu krytego basenu Szkoły Podstawowej Nr 4 w Cieszynie wraz z termomodernizacją części istniejącej i dostosowaniem obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Istniejący obiekt składa się z kilku segmentów: hali basenowej o wymiarach w rzucie ok. 12,0 x 22,0 m, przylegającego do hali basenowej budynku technologicznego o wymiarach 6,5 x 25,2 m, budynku szatniowo-sanitarnego o wymiarach 12,0 x 17,3 m i przewiązki komunikacyjnej o długości ok. 9,0 m łączącej basen z budynkiem szkoły. Wszystkie segmenty są jednokondygnacyjne lecz posiadają zróżnicowane wysokości. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:nadbudowę o jedną kondygnację segmentu technologicznego na potrzeby widowni (lekka konstrukcja stalowa obudowana płytami warstwowymi typu np. Paneltech lub równoważnymi), nadbudowę o jedną kondygnację i rozbudowę segmentu szatniowo-sanitarnego tworząc na poziomie pierwszego piętra salę gimnastyczną wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym - konstrukcja stalowa i murowana), przebudowę zaplecza szatniowo-sanitarnego w poziomie parteru wraz z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, remont stalowej konstrukcji nośnej hali basenowej wraz z wymianą pokrycia dachowego, rozbiórkę istniejącej niecki basenowej wraz z obwodowym podestem tzw. plażą, wykonanie nowej plaży o konstrukcji żelbetowej, wykonanie nowej niecki basenowej z blachy nierdzewnej wyposażonej w urządzenia rehabilitacyjno-rekreacyjne i słupki startowe, demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji wod.-kan, c.o., wentylacji, uzdatniania wody basenowej, elektrycznej, wykonanie instalacji solarnej, termoizolację budynków istniejących, dostawę i montaż pierwszego wyposażenia w zakresie wynikającym z projektu, przebudowę zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie co najmniej jednej niecki basenowej ze stali nierdzewnej o pojemności min. 150 m3 oraz robót ogólnobudowlanych) i wartością (wartość robót związanych z wykonaniem niecki basenowej min. 900.000 zł brutto, zaś suma wartości podanych w ofercie robót ogólnobudowlanych nie niższa niż 4.000.000 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. należy zapewnić: a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) osobę, do kierowania robotami związanymi z wykonywaniem wewnętrznych instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej, technologii uzdatniania wody basenowej, instalacji solarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . c) osobę, do kierowania robotami związanymi z wykonaniem instalacji elektrycznych wewnętrznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) uzyskali średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie w wysokości min. 3.000.000 zł, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia co najmniej 1.000.000 zł, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu albo składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie (na formularzu oferty), że: - w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; spółka komandytowo-akcyjną - komplementariusza; osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - Wykonawca uzyskał średnioroczny przychód z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, w wysokości min. 3.000.000 zł, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (pełnić samodzielne funkcje techniczne), posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji, uprawnień. Dodatkowo ww. osoby winny przedłożyć dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nich terminem ważności, h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn po uiszczeniu wpłaty 300 zł na konto w ING Bank Śląski S.A. O/Cieszyn, konto nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.