eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłowaczówRemont drogi gminnej nr 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Głowaczów: Remont drogi gminnej nr 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon)
Numer ogłoszenia: 367538 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321966 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Remont drogi gminnej Nr 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon). Wszystkie roboty budowlane muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją tj. projektem budowlano-wykonawczym, projektem organizacji ruchu oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlano-wykonawczy, - Projekt oznakowania - stałej organizacji ruchu - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, - Przedmiar robót. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu istniejącej drogi gminnej w m. Brzóza ul. Kościelna o dł. 973 mb i szerokości jezdni 6,0 - 4,5 mb, której początek stanowi krawędź drogi powiatowej nr 1742 Brzóza - Wólka, a koniec krawędź drogi gminnej gruntowej Brzóza ul. Nadrzeczna. Całość robót zlokalizowana jest w istniejącym pasie drogowym. Obecnie droga ta posiada nawierzchnię betonową - z gruntu stabilizowanego cementem, której nawierzchnia jest bardzo nieregularna, z wieloma zaniżeniami i ubytkami, odwodnienie odbywa się poprzez spadki poprzeczne i podłużne, a następnie na przyległy teren do naturalnych cieków wodnych. Zjazdy na posesje są gruntowe, a lokalnie z kostki brukowej. W granicach drogi pod jezdnią znajduje się kanalizacja sanitarna. Oświetlenie uliczne wykonane jest na słupach NN, które pozostaje bez zmian. 3. W ramach remontu tej drogi należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy - nawierzchni betonowej -betonem asfaltowym oraz położyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 3 cm - przyjętą dla drogi klasy D dla prędkości 40 km/h, a także wykonać lokalnie występujące zjazdy na posesję z kostki brukowej, które będą rozebrane w trakcie robót. W ramach robót wykończeniowych należy wyregulować wysokościowo do poziomu nowej nawierzchni - studnie kanalizacyjne oraz odbudować pobocza, poprzez nawiezienie gruntu rodzimego pozyskanego przez Wykonawcę, wyprofilować go i zagęścić. Dokonać oznakowania wyremontowanej drogi - znakami ostrzegawczymi wg dokumentacji stałej organizacji ruchu. 4.Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: -udzielenia minimum 3 lata gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane, -przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia., -po zakończeniu robót należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót. 5. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1).Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami. 2).Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3).W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 4).Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji projektowej. 6. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektem budowlano-wykonawczym i projektem stałej organizacji ruchu oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacją można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 lub 3 w siedzibie Zamawiającego. 2)Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót. 3)Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony. 4)Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 5)Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt. 6)Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 7)Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). 8)Wykonawca ma obowiązek opracowania projektu czasowej organizacji ruchu oraz zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9)Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. 10)Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania placu budowy przed terminem odbioru końcowego robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 268059.19 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o., ul. Asfaltowa 2, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 244852.00
  • Oferta z najniższą ceną: 244852.00 oferta z najwyższą ceną: 283907.14
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.