eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceUTRZYMANIE CZYSTOŚCI I ZIELENI W NIERUCHOMOŚCIACH POZOSTAJĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ADMINISTRACJĘ ZASOBÓW KOMUNALNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Czechowice-Dziedzice: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I ZIELENI W NIERUCHOMOŚCIACH POZOSTAJĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ADMINISTRACJĘ ZASOBÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 367549 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych , ul. Legionów 85, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2153104, 2153105, 2140662, faks 032 2158205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.azk.cz-dz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I ZIELENI W NIERUCHOMOŚCIACH POZOSTAJĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ADMINISTRACJĘ ZASOBÓW KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I ZIELENI W NIERUCHOMOŚCIACH POZOSTAJĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ADMINISTRACJĘ ZASOBÓW KOMUNALNYCH Pow. klatek schodowych i korytarzy - 1858,12 m2 Pow. korytarzy piwnicznych - 427,11 m2 Pow. zewnętrzne utwardzone - 9807,86 m2 Pow. zieleni - 51433,72 m2 Pow. żywopłotów - 3937,21 m2 zgodnie z załaczonym do SIWZ wykazem nieruchomości z powierzchniami i harmonogramem wykonania prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium o wartości 6500,00zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 4. aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpiecznych powstałych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż składana oferta wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 3 do SIWZ; 8. informację o dysponowaniu sprzętem technicznym w tym o dysponowaniu potencjałem technicznym, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; 9. informację na temat podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ; 10. upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym; 11. dowód wpłacenia wadium/ wniesienia wadium; 12. aktualne książeczki sanepidowskie pracowników ( co najmniej 2 osób ) - kserokopie; 13. parafowany wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ, załącznik nr 5;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.azk.cz-dz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Legionów 85, 43-502 Czechowice-Dziedzice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Legionów 85, 43-502 Czechowice-Dziedzice, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zapisy zawartej umowy mogą ulec zmianie tylko w następującym zakresie: - zmiana wielkości powierzchni do utrzymania czystości nieruchomości i zieleni wykonania umowy wynikająca z przyczyn, których nie można było przewidzieć, - zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), - zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.