To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-15
Ogłoszenie nr 367610 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.
Warszawa: Wdrożenie nowych funkcjonalności ZSI Papirus SQL oraz rekonfiguracja systemu pod potrzeby centralizacji obsługi VAT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349190-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, krajowy numer identyfikacyjny
14094497100000, ul.
ul. Jagiellońska
74,
03301
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-22 542 20 00, faks
0-22 698 31 57, e-mail
m.kosior@mazowia.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.mazowia.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie nowych funkcjonalności ZSI Papirus SQL oraz rekonfiguracja systemu pod potrzeby centralizacji obsługi VAT
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP/WI/U-332-72/15
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wdrożenie nowych funkcjonalności ZSI Papirus SQL oraz rekonfiguracja systemu pod potrzeby centralizacji obsługi VAT; 2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 209.000,00 Euro)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72260000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4150.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 5104.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn: związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów; jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Firma SoftHard S.A. oświadcza, że jest autorem oprogramowania pod nazwą Zintegrowany System Informacyjny ZSI Papirus SQL, do którego posiada pełne prawa autorskie i jako autor ma jedyne prawo do dokonywania zmian w powyższym oprogramowaniu oraz jest wyłącznym dysponentem usług wdrażania, serwisu i aktualizacji systemu. Zgodnie ze złożoną ofertą, Wykonawca nie udzielił zgody na świadczenie usług serwisowych dla ZSI Papirus SQL, co należy do tzw. praw zależnych (regulacja wynikająca z art. 2 w związku z art. 46 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. nr 90, poz. 631 ze zm.). Producent oprogramowania wskazuje również, iż zgodnie z jego wiedzą nie istnieją rozwiązania alternatywne lub zastępcze, które umożliwiłyby dokonanie usprawnienia posiadanego przez Zamawiającego systemu. Żaden z podmiotów funkcjonujących na rynku nie posiada dostępu do kodów źródłowych oprogramowania, jak również praw do ich wykorzystywania. Żaden podmiot z wyjątkiem producenta nie ma więc możliwości rozbudowania systemu o kolejne niezbędne funkcjonalności oraz do świadczenia usług serwisu, wsparcia i gwarancji. Jakakolwiek zewnętrzna ingerencja w system posiadany przez Zamawiającego mogłaby doprowadzić do utracenia przechowywanych w nim danych, jak również do utraty gwarancji producenta oraz praw do aktualizacji systemu. W przypadku, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z usług świadczonych przez producenta oprogramowania zobowiązany będzie do zakupu lub stworzenia nowego systemu oraz do dokonania eksportu danych. Producent oprogramowania nie będzie odpowiedzialny za utratę danych w przypadku prób wykorzystywania ich w innym równoważnym systemie. Koszt takiego rozwiązania wielokrotnie przewyższy koszt przedmiotowego zamówienia, co należałoby uznać za rozwiązanie nieekonomiczne i nieuzasadnione. Zamawiający wykorzystuje posiadany system od 2007 r. System został zakupiony przez inną instytucję, a następnie przekazany na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający nie miał wpływu na proces projektowania systemu, jak również na możliwość pozyskania do niego kodów, które mógłby ewentualnie udostępnić. Zamawiający każdorazowo przed udzieleniem zamówienia dotyczącego przedmiotowego systemu zamieszcza w odpowiednim publikatorze tzw. ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy, aby w ten sposób zweryfikować możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez jakikolwiek inny podmiot funkcjonujący na rynku. Dotychczas żaden inny Wykonawca nie wyrazić zainteresowania otrzymaniem przedmiotowego zamówienia. W ocenie Zamawiającego spełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.