eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dzielna, Janów Karwicki gm. Opoczno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Opoczno: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dzielna, Janów Karwicki gm. Opoczno
Numer ogłoszenia: 367620 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dzielna, Janów Karwicki gm. Opoczno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dzielna, Janów Karwicki gm. Opoczno, obejmujące wykonanie robót budowlanych oraz usunięcie w nich wszelkich wad. Oznaczenie Grupy wg CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45232424-0 Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych, 45232411-6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej, 45232460-4 Roboty sanitarne. 71331000-7 Wiertnicze usługi inżynieryjne 71333000-1 Mechaniczne usługi inżynieryjne 2. Na przedmiot zamówienia składają się dwa zadania: 1) Zadanie nr 1- Wykonanie budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Dzielna Gmina Opoczno. 2) Zadanie nr 2- Wykonanie budowy odcinka sieci kanalizacyjnej w miejscowości Dzielna - Janów Karwicki; 3. W RAMACH ZADANIA NR 1- obejmującego wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzielna. Zaprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzielna (projekt nr 1 - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) składa się z kanału grawitacyjnego o średnicy O200mm PVC-U-S SN8 o długości 2519,0 mb, odcinków sieci kanalizacji sanitarnej od kanału głównego do granicy działki lub do pierwszej studzienki na posesji o średnicy O160mm PVC-U-S SN8 o łącznej długości 807,5mb. Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzielna dotyczy zaznaczonych na projekcie odcinków od studni 37-44-56, od st. 44-133-136, od st.133-160-164 oraz od studni 160-168. Zakres robót przedstawia załącznik graficzny nr 1 (załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ), w którym kolorem żółtym zaznaczono odcinki sieci do wykonania w zakresie niniejszego zadania. Studnia kanalizacyjna numer 37 jest studnią istniejącą. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano z rur i kształtek PCV-U-S, kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Głębokość posadowienia przewodów pokazano na profilach podłużnych. Zachodzi konieczność wykonania przewiertów, zaprojektowano: 1. Przewiert sterowany rurą stalową dn=273mm - przyłącza do działek numer: 364, 368, 604-1, 598, 670, 674, 681-2, 685, 687, 690, 693, 694, 696, 697, 698, 699, 703, 704, 705, 710, 711, 713, 715, 718, 721, 1588, 1585, 845, 1589, 848-1, 848-2 o łącznej długości około 196,50m; 2. Przewiert sterowany rurą stalową dn=273mm pod drogą nr 601 o długości ok. 6,0m, 3. Przewiert sterowany rurą stalową dn=300mm - między studnią 41 a 42 o długości ok. 15,0m oraz między studnią 42-43 o dł. ok. 11,0m, między st. 46-47 o długości ok. 13,0m oraz między st. 134-135 o dł. ok. 11,5m, 4. Przewiert sterowany rurą stalową dn=300mm pod drogą nr 382 o dł. ok. 40m. Na zaprojektowanych kanałach przewidziano uzbrojenie tj. studzienki węzłowe z kręgów betonowych O1200mm w ilości 30 sztuk, studzienki przelotowe z kręgów betonowych o1000mm w ilości 14 sztuk oraz studzienki kanalizacyjne przelotowe O425mm z PE (PP, PVC-U) - 10 sztuk, studzienki rewizyjne O315mm z PE (PP, PVC-U) - 66 sztuk. Elementy studni prefabrykowanej DN1200, DN1000, powinny spełniać następujące wymagania: płyty pokrywowe (żelbetowe) z betonu klasy min B-45 z otworem na właz, kręgi betonowe z betonu klasy min B-45 oraz element denny studni prefabrykowanej (żelbetowy). Studzienki, płyty stropowe, włazy stosować na obciążenie P=40t. Włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D-400 uchylne, zatrzaskowe. Łączenie kręgów studzienek na uszczelki gumowe. Prefabrykowane elementy z betonu B45-W8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót. Dokumenty stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA !!! Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót niniejszego zadania wskazano polskie normy Zamawiający wskazuje, ze dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w tych normach. Postanowienia dodatkowe: a) Koszty nadzoru autorskiego pokrywa Zamawiający. b) Zamawiający posiada zgody właścicieli posesji na prowadzenie robót. Ewentualne koszty odszkodowań z tytułu: niemożności przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, usunięcia zakrzewień- ponosi Wykonawca robót. c) Koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót ponosi Wykonawca robót, w tym koszty projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz koszty odtworzenia nawierzchni. d) Koszty obsługi geodezyjnej, w szczególności wytyczenia nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, ponosi w całości Wykonawca. 4. W RAMACH ZADANIA NR 2 - obejmującego wybudowanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzielna - Janów Karwicki. Zaprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzielna-Janów Karwicki (projekt nr 2 - załącznik numer 8 do niniejszej SIWZ) składa się z kanału grawitacyjnego o średnicy O200mm PVC-U-S SN8 o długości 1077,00m, odcinków sieci kanalizacji sanitarnej od kanału głównego do granicy działki lub do pierwszej studzienki na posesji o średnicy O160mm PVC-U-S SN8 o długości 29,00m. Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzielna dotyczy odcinków od studni S1-SI. Szczegółowy zakres robót oraz opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót. Dokumenty stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. Studnia kanalizacyjna numer S1 (studnia istniejąca - wykonana w ramach zadania nr 1 dotyczącego części Dzielna). Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano z rur i kształtek PCV-U-S, kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Głębokość posadowienia przewodów pokazano na profilach podłużnych. Zachodzi konieczność wykonania przewiertów, zaprojektowano: 1. Przewiert sterowany rurą przewiertową PE100 O315, L=24 mb (na terenie dz. nr 140 pod ciekiem wodnym.) 2. Przewiert sterowany rurą przewiertową PE100 O315, L=34 mb (pod drogą dz. nr 842, 176-1 na wysokości zabudowań zlokalizowanych na dz. nr 177-1. 3. Przewiert rurą osłonową stalową O244,5x7,1mm - przyłącze do działki nr 1-5 o długości 13 mb. 4. Przewiert rurą osłonową stalową O273x6,3 mm długości 14 mb (w drodze nr dz. 6-2 pod ciekiem wodnym). 5. Przewiert rurą osłonową stalową O273x6,3mm, długości 15mb - pod drogą dz. nr 176-2. 6. Przewiert rurą osłonową stalową O244,5x7,1mm - przyłącze do działki nr 4-3 o długości 5 mb. Na zaprojektowanych kanałach przewidziano uzbrojenie tj. studzienki węzłowe z kręgów betonowych O1200mm w ilości 1 sztuk, studzienki przelotowe z kręgów betonowych O1000mm w ilości 12 sztuk oraz studzienki kanalizacyjne przelotowe O425mm z PE (PP, PVC-U) - 13 sztuk, studzienki rewizyjne O315mm z PE (PP, PVC-U) - 1 sztuk. Elementy studni prefabrykowanej DN1200, DN1000, powinny spełniać następujące wymagania: płyty pokrywowe (żelbetowe) z betonu klasy min B-45 z otworem na właz, kręgi betonowe z betonu klasy min B-45 oraz element denny studni prefabrykowanej (żelbetowy). Studzienki, płyty stropowe, włazy stosować na obciążenie P=40t. Włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D-400 uchylne, zatrzaskowe. Łączenie kręgów studzienek na uszczelki gumowe. Prefabrykowane elementy z betonu B45-W8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia UWAGA !!! Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót niniejszego zadania wskazano polskie normy Zamawiający wskazuje, ze dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w tych normach. Postanowienia dodatkowe: a) Koszty nadzoru autorskiego pokrywa Zamawiający. b) Zamawiający posiada zgody właścicieli posesji na prowadzenie robót. Ewentualne koszty odszkodowań z tytułu: niemożności przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, usunięcia zakrzewień- ponosi Wykonawca robót. c) Zamawiający na przedmiotowe zadanie posiada projekty organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. d) Koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót oraz koszty odtworzenia nawierzchni ponosi Wykonawca robót. e) Koszty obsługi geodezyjnej, w szczególności wytyczenia nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, ponosi w całości Wykonawca. 5. UWAGA: Zadanie jest współfinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2007-2013, Oś 3- Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. W związku z powyższym, z uwagi na zakreślone terminy rozliczenia środków pomocowych ewentualne opóźnienia w terminowej realizacji robót stanowić będą istotną szkodę Zamawiającego, dochodzoną- stosownie do postanowień projektu Umowy, bezpośrednio z wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca obowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji: - zestawienie podstawowych materiałów- urządzeń, które zostaną użyte do wykonania zamówienia wraz z atestami PZH, - szczegółowy harmonogram realizacji robót budowlanych oraz dostaw podstawowych materiałów-urządzeń, o których mowa wyżej. 7. W zakresie zamówienia Zamawiający wymaga także wykonanie dokumentacji powykonawczej zadania inwestycyjnego dla każdego z zadań składających się na przedmiot zamówienia (w tym kosztorysu powykonawczego oraz inwentaryzacji powykonawczej). Inwentaryzacja powykonawcza ma być sporządzona oddzielnie dla części kanalizacji sanitarnej wykonanej na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Wojewodę Łódzkiego oraz oddzielnie dla części kanalizacji sanitarnej wykonanej na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Opoczyńskiego. 8. Wszędzie tam gdzie w dokumentacjach technicznych zadań przewidziano prowadzenie robót metodą wykopu otwartego, Zamawiający dopuszcza wykonanie tych robót metodą przewiertu. 9. Miejsce realizacji zamówienia: Województwo łódzkie, powiat opoczyński, gmina Opoczno, miejscowości Dzielna , Janów Karwicki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.24-0, 45.23.24.11-6, 45.23.24.60-4, 71.33.10.00-7, 71.33.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100.000,00 PLN. (słownie: sto tysięcy zł), Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium na konto Zamawiającego, oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tego tytułu faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do upływy terminu otwarcia ofert. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu- W takim przypadku wadium należy wnieść przelewem na konto depozytów Zamawiającego: bank PEKAO S.A. Nr 51 1240 3129 1111 0010 3596 7995. Uwaga: Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta. 3) gwarancjach bankowych - zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta. 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oryginału oferty i w kopii do kopii oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji- poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, 3) kwotę gwarancji-poręczenia, 4) termin ważności gwarancji-poręczenia, 5) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela), do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) gwarancja (poręczenie) winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 8) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5. ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór- załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca obowiązany jest wykazać spełnienie następującego warunku (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne spełnienie warunku kwalifikacji i doświadczenia): posiadać doświadczenie w wykonawstwie, tj. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną obejmującą budowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości 1.500.000,00 (jeden milion pięćset tysięcy) złotych netto,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór- załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać następujące osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: Kierownik budowy (robót w branży sanitarnej) -osoba ta musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24.09.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zostały uznane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r, Nr 63, poz. 394), oraz b) co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi z zakresu inżynierii sanitarnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne spełnienie warunku dysponowania potencjałem ekonomicznym) obowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: 3.500.000,00 (trzy miliony pięćset tysięcy) zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną obejmującą budowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości 1.500.000,00 (jeden milion pięćset tysięcy) złotych netto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Oferty, (wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kalkulacja ofertowa, (wzór: załącznik nr 1 A do SIWZ) 3) dokument lub dokumenty, potwierdzające sposób reprezentacji oraz wskazujące osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - gwarancja jakosci - 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w sekretariacie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA: Zadanie jest współfinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2007-2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.