eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaZadanie 1 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Pilica w gminie Warka - etap II, Zadanie 2 - Remont drogi we wsi Magierowa Wola w gminie Warka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Warka: Zadanie 1 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Pilica w gminie Warka - etap II, Zadanie 2 - Remont drogi we wsi Magierowa Wola w gminie Warka
Numer ogłoszenia: 367638 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Pilica w gminie Warka - etap II, Zadanie 2 - Remont drogi we wsi Magierowa Wola w gminie Warka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Pilica w gminie Warka w podanych niżej przybliżonych ilościach: L.p. Podstawa wyceny Opis robót J.m. Ilość 1 KNNR 6 1005-06 Oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej 350,00*5,10 m2 1 785,000 2 KNNR 6 0107-01 Uzupełnienie ubytków i wzmocnienie krawędzi jezdni 15,000 m3 15,000 3 KNNR 6 1005-07 Skropienie istniejącej podbudowy emulsją asfaltową 350,00*5,10 m2 1 785,000 4 KNNR 6 0108-02 Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną dla KR-2 w ilości 75 kg/m2 0,075*(350,00*5,10) t 133,875 5 KNNR 6 0309-01 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej dla KR-2 grubości 3cm 350,00*5,00 m2 1 750,000 6 KNNR 6 1301-07 Ścięcie, uzupełnienie (pospółką dowiezioną) wraz z plantowaniem i zagęszczeniem poboczy przy grubości ścinania lub uzupełniania do 15cm 1,25*2*350,00 m2 875,000 Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za kontrolę jakości materiałów użytych do wykonania zadania objętego niniejszym zamówieniem. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6A do SIWZ - szczegółowa specyfikacja techniczna. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi we wsi Magierowa Wola w gminie Warka w podanych niżej przybliżonych ilościach: L.p. Podstawa wyceny Opis robót J.m. Ilość 1 KNNR 1 0111-01 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. 0,155 km 0,155 2 KNNR 6 0802-03 Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm 12,00*3,00+20,00 m2 56,000 3 KNNR 6 0801-05 Rozebranie podbudowy betonowej gr. 15 cm 12*4 m2 48,000 4 KNR 4-01 0108-11 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km (12,00*3,00+20,00)*0,05+(12,00*4,00)*0,15 m3 10,000 5 KNNR 6 0101-08 Koryta gł. 25 cm w gruncie kat. III-IV na całej szerokości jezdni i chodników 32,00*4,00+15,00*1,00 m2 143,000 6 KNNR 6 0103-01 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 32,00*4,00+15,00*1,00 m2 143,000 7 KNNR 1 0113-01 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm gr. 15 cm 32,00*4,00+15,00*1,00 m2 143,000 8 KNNR 6 0113-04 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm gr. 8 cm 32,00*4,00+15,00*1,00 m2 143,000 9 KNNR 6 0107-01 Wzmocnienie krawędzi kruszywem łamanym 0/31,5 mm 10 m3 10,000 10 KNNR 6 0108-02 Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 100kg/m2 0,1*(155,00*3,65+0,215*6,00*6,00+15,00*1,00) t 58,849 11 KNNR 6 0309-02 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych st. II o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) 155,00*3,50+0,215*6,00*6,00+15,00*1,00 m2 565,240 12 KNNR 6 0102-01 Koryta gł. 15 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników z wywozem na odl. do 5 km 2*160,00*0,50-25,00*0,50 m2 147,500 13 KNNR 6 0204-02 Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm 2*160,00*0,50-25,00*0,50 m2 147,500 Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za kontrolę jakości materiałów użytych do wykonania zadania objętego niniejszym zamówieniem. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6B do SIWZ - szczegółowa specyfikacja techniczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy P.z.p., do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wymaganego dokumentu określonego w punkcie III.4.2) uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym i uprawniającym do realizacji zamówienia - wg kryterium: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji dróg m.in. masą mineralno - bitumiczną o wartości powyżej 60 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w punkcie III.4.1) - wg kryterium: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5) Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym - wg załącznika nr 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót; - z powodu wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy lub protokole konieczności i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru; - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie do dnia upływu terminu składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Biuro Obsługi.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.