eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUsługa wynajęcia sali konferencyjnej wraz z cateringiem oraz usługa cateringu na potrzeby obsługi spotkań aktorów RSI w związku z realizacją Projektu ORIS 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Opole: Usługa wynajęcia sali konferencyjnej wraz z cateringiem oraz usługa cateringu na potrzeby obsługi spotkań aktorów RSI w związku z realizacją Projektu ORIS 3
Numer ogłoszenia: 36775 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/, http://bip.ocrg.opolskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wynajęcia sali konferencyjnej wraz z cateringiem oraz usługa cateringu na potrzeby obsługi spotkań aktorów RSI w związku z realizacją Projektu ORIS 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Usługa wynajęcia sali konferencyjnej wraz z cateringiem oraz usługa cateringu na potrzeby obsługi spotkań aktorów RSI w związku z realizacją Projektu ORIS 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania tj.: Zadanie nr 1: Wynajem sali konferencyjnej wraz z usługą cateringu i posiłkiem /obiadem w dniach 16.04.2013r., 17.04.2013r. i 11.06.2013r. Zadanie nr 2: Usługa cateringu w dniu 18.04.2013 i w dniu 12.06.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A, 1B do SIWZ - odpowiednio do zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. informację o przynależności do grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru -zał. nr 5)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany w zakresie terminów realizacji spotkań z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W przypadku zmiany terminu Wykonawca zostanie powiadomiony o planowanej zmianie w wyprzedzeniem umożliwiającym wykonanie przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno -Administracyjny Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno -Administracyjny Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn.: Opening Regional Innovation System in the Opolskie Voivodeship III współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL - Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw, Ponadnarodowy projekt systemowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Wynajem sali konferencyjnej wraz z usługą cateringu i posiłkiem /obiadem w dniach 16.04.2013r., 17.04.2013r. i 11.06.2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Wynajem sali konferencyjnej wraz z usługą cateringu i posiłkiem /obiadem w dniach 16.04.2013r., 17.04.2013r. i 11.06.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa cateringu w dniu 18.04.2013 i w dniu 12.06.2013r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa cateringu w dniu 18.04.2013 i w dniu 12.06.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.