Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Bydgoszcz: Usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 36775 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5854304, faks 52 5854076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koordynacji projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy. 2.2 Zakres usług: 2.2.1 Koordynator projektu informatycznego. a) Zakres projektu: Celem projektu jest analiza, projekt, wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego w zakresie: - planowanie wizyt pacjentów w poradniach - ewidencji hospitalizacji i wizyt w poradniach - ewidencji wykonanych usług medycznych - dwustronnej transmisji danych z Narodowym Funduszem Zdrowia w celu rozliczania wykonanych usług i w zakresie pacjentów oczekujących na świadczenia medyczne - przeniesienie danych z aktualnie pracującego systemu informatycznego do nowo powstałego - integracja na poziomie bazy danych z pozostałymi systemami szpitala: Apteka - Eskulap, Księgowość - Simple b) Założenia projektowe: - system oparty będzie o bazę danych PostgreSQL 9.1 lub wyższej - aplikacje klienckie wykonane zostaną w języku Java w środowisku NetBeans - przewidywane aplikacje to: przychodnia - aplikacja do planowania wizyt i rozliczania wizyt przychodnia on-line - aplikacja webowa służąca do rezerwacji wizyt przez pacjentów szpitala izba przyjęć - aplikacja do rejestracji wypisów pacjentów do ze szpitala i rozliczania usług medycznych oddział- aplikacja obsługująca przyjęcia i wypisy pacjentów na oddziałach szpitala wraz z rozliczaniem usług medycznych kontrakt - aplikacja umożliwiająca rozliczenie wykonanych usług medycznych z Narodowym Funduszem Zdrowia statystyka- aplikacji umożliwiająca generowanie wymaganych raportów sprawozdawczych do NFZ oraz jednostek szpitala c) Główne założenia funkcjonalne dotyczące poszczególnych aplikacji: Przychodnia: - definiowanie grafików pracy gabinetów - definiowanie grafików pracy lekarzy w gabinetach - definiowanie dni niepracujących dla gabinetów - ewidencja absencji pracy lekarzy - dodatkowo definiowanie grafików dla rejestracji on-line za pomocą strony WWW szpitala - rejestracja nowego pacjenta - wyszukiwanie pierwszego wolnego terminu do wybranego gabinetu i lub lekarza - podgląd kalendarza z wolnymi terminami na trzy miesiące do przodu z możliwością przesunięcia co miesiąc na dowolną odległość w czasie - potwierdzenie przyjęcia pacjenta - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP Przychodnia On-Line: - rezerwacja terminu wizyty w wybranej poradni - przegląd planowanych wizyt - anulowanie rezerwacji Izba przyjęć: - przyjęcie pacjenta do szpitala - zapis pacjenta do kolejki oczekujących - wprowadzenie rozliczenia z NFZ - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP - wypis pacjenta ze szpitala Oddział: - przyjęcia pacjenta do oddziału - wprowadzenie rozliczenia z NFZ - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP - wypis pacjenta z oddziału Kontrakt: - oznaczanie pozycji rozliczeniowych do wysłania do NFZ - generowanie komunikatów XML - import komunikatów XML - generowanie faktur załączników do faktur - wysyłanie i odbiór komunikatów z NFZ Statystyka: - generowanie raportów do NFZ - generowanie raportów dla komórek szpitala d) Zakres obowiązków (zadania): - przeprowadzenie analizy - wykonanie pełnego i szczegółowego harmonogramu prac - prowadzenie projektu na poziomie planowania i realizacji zadań - kontrolowanie czy system jest zgodny z wymogami NFZ oraz Ministerstwa Zdrowia - zarządzanie zasobami ludzkimi zaangażowanymi w projekt - przeniesienie danych z aktualnie pracującego systemu informatycznego ESKULAP do nowego systemu - implementacja w systemie: funkcji wyznaczania grupy JGP dla hospitalizacji, ambulatorium i rehabilitacji, procesu generowania, wczytywania i walidacji komunikatów XML w komunikacji z NFZ, wczytywania umów z NFZ, pełnego procesu rozliczeń wykonanych świadczeń do NFZ w otwartym formacie danych - przygotowanie planu testów aplikacji - przygotowanie w systemie niezbędnych raportów statystycznych wymaganych przez NFZ - referowanie stanu prac na regularnych spotkaniach z dyrekcją Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę na temat działania systemu rozliczeń Szpitala z Narodowym Funduszem Zdrowia. 2.2.2 Zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego SU nr 1: - zapewnienie usług telefonicznej pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala w godzinach 15.00 do 7:25 oraz w dni wolne od pracy - w przypadku awarii niemożliwej do usunięcia zdalnie, przyjazd serwisanta na miejsce i usunięcie awarii w godzinach 15.00 do 7:25 oraz w dni wolne od pracy - zapewnienie nie mniej niż trzech serwisantów - serwisanci pełniący dyżury muszą posiadać aktualne poświadczenie o dostępie do informacji niejawnych przeprowadzone przez Urząd Ochrony Państwa. - pomoc techniczna w zakresie systemu Windows Serwer (od 2003): Active Directory, Serwer plików, Serwer aplikacji, Serwer DHCP, SITE, Polisy, Filtry, WMI, Uprawnienia - pomoc techniczna w zakresie baz MS SQL, Oracle 10g, PostgreSQL (uprawnienia, użytkowników, backupów) - pomoc techniczna w zakresie systemów stacji roboczych MS Windows XP, MS Windows 7 - pomoc techniczna w zakresie konfiguracji Routera firmy Dryatek - pomoc techniczna w zakresie systemu Eskulap: Ruch chorych, Poradnia, Apteka, Administracja, Dokumentacja medyczna, Kolejki - pomoc techniczna w zakresie systemu iCENTRUM firmy MARCEL - pomoc techniczna w zakresie systemu ProMIC - obsługa i naprawa drobnych usterek stacji komputerowych, drukarek, okablowania sieci - pomoc techniczna w zakresie sieci LAN - pomoc techniczna w zakresie dostępu do usług w sieci Internet - pomoc techniczna w zakresie dostępu i obsługi aplikacji NFZ - pomoc techniczna w zakresie obsługi hostingu poczty zewnętrznej i wewnętrznej 2.3 W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.25.31.00 - Usługi pomocy komputerowej 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 2 400,00 zł w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w KREDYT BANK S.A. nr rachunku: 64 1500 1360 1213 6008 5200 0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Przetarg na usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek A, czynnej w godzinach 10:00 - 14:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. wykazania się wykonaniem maksymalnie trzech usług (jednej, dwóch lub trzech) w zakresie zbliżonym do przedmiotowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o łącznej wysokości nie mniejszej niż 120 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Pod pojęciem usług zbliżonych do przedmiotowych Zamawiający rozumie usługi związane z koordynowaniem (analiza, projekt, wykonanie i wdrożenie) pracy nad projektami informatycznymi w Szpitalu Klinicznym o podobnej strukturze. Powyższe wymagania mają na celu potwierdzenie posiadania doświadczenia w zakresie podobnych usług oraz posiadania niezbędnej wiedzy na temat działania systemu rozliczeń Szpitala z Narodowym Funduszem Zdrowia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt. 6.1 b SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj.: - dysponowania co najmniej jedną osobą mającą doświadczenie (min. dwa lata) w koordynowaniu (analiza, projekt, wykonanie i wdrożenie) pracy nad projektami informatycznymi w Szpitalu Klinicznym o podobnej strukturze, posiadającym wiedzę w przedmiocie zamówienia, określonym w pkt. 2.2.1 SIWZ. - dysponowania co najmniej trzema osobami (serwisantami) posiadającymi min. 2 letnie doświadczenie oraz wiedzę w wykonywaniu usług pomocy technicznej w zakresie wymienionym w pkt. 2.2.2 SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony na podstawie oświadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zawierający informację o nazwie powierzonej części zamówienia, wartości powierzonej części zamówienia (brutto) oraz procentowy udział oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, s.c.) każdy oddzielnie przedstawi dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo pełnomocnika lub lidera upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Na podstawie art. 26 ust. 2b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewisuje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Curie-Skłodowskiej 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Curie-Skłodowskiej 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa zestawów dydaktycznych do zajęć z fizjologii człowieka
- 20/PA/2025 Roboty budowlane w branży elektrycznej - drobne, naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT OGRODZENIA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY
- 33/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Chodkiewicza 75 w Bydgoszczy
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług Inżyniera Projektu w projekcie pn. "Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)"
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.