Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Wiżajny: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na spotkanie rekrutacyjne, przerwy śniadaniowe, imprezy oraz zakup środków czystości i środków higienicznych na cele realizacji projektu Punkt Przedszkolny-Jestem sobie przedszkolaczek
Numer ogłoszenia: 367770 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiżajny, ul. Rynek 1, 16-407 Wiżajny, woj. podlaskie, tel. 087 5688049, faks 087 5688049.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na spotkanie rekrutacyjne, przerwy śniadaniowe, imprezy oraz zakup środków czystości i środków higienicznych na cele realizacji projektu Punkt Przedszkolny-Jestem sobie przedszkolaczek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na spotkanie rekrutacyjne, przerwy śniadaniowe, imprezy oraz zakup środków czystości i środków higienicznych na cele realizacji projektu Punkt Przedszkolny-Jestem sobie przedszkolaczek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej projekt Nr: WND.POKL. 09.01.01-20-194/11 pn. Punkt Przedszkolny Jestem sobie przedszkolaczek.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep Spożywczo - Przemysłowy "U MAZURKA" Janusz Mazurkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Sklep Spożywczo - Przemysłowy "U MAZURKA" Janusz Mazurkiewicz
- Sklep Spożywczo-Przemysłowy u Mazurka Janusz Mazurkiewicz, ul. Wisztyniecka 14, 16-407 Wiżajny, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12926,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14426,00
Oferta z najniższą ceną: 14426,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14426,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udzielono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ponieważ w dwóch kolejno prowadzonych postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych wraz z innymi artykułami higienicznymi dla Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Lubańskiej 16, należących do SPZOZ w Nowogrodźcu przy ul. A. Asnyka 55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.