Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Sieradz: Oczyszczanie miasta Sieradza w 2009r.
Numer ogłoszenia: 367825 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz , pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsieradz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta Sieradza w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać następujące usługi: 1. Oczyszczanie dróg, ulic oraz terenów nieutwardzonych na terenie miasta - utrzymanie czystości i porządku zgodnie z harmonogramem oczyszczania wg załącznika nr 5, - oczyszczanie chodników, placów, parkingów i terenów nieutwardzonych w okresie 1.04-31.10.2009r. Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać Zamawiającemu z 7-dniowym wyprzedzeniem miesięczne harmonogramy wykonania prac, celem ich zatwierdzenia. W przypadku stwierdzenia niecelowości wykonania niektórych prac, bądź konieczności zmiany częstotliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania korekt do harmonogramu. 2. Pozostałe usługi utrzymania czystości na terenie miasta - prace dodatkowe w zakresie utrzymania czystości i porządku na zlecenie Zamawiającego, - zwalczanie chwastów w alejkach i na chodnikach, - dbanie o estetyczny wygląd słupów ogłoszeniowych oraz teren wokół nich w promieniu 1,5 m wg załącznika nr 6, - sprzątanie padliny wraz z utylizacją: w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia, - utrzymanie drożności wpustów ulicznych, korytek ściekowych oraz rowów betonowych wg załącznika nr 6, - sprzątanie terenów przed i po imprezach plenerowych współorganizowanych przez Miasto, - interwencyjne oczyszczanie terenów przed i po uroczystościach państwowych i kościelnych, - oczyszczanie stawów i zbiorników wodnych wg załącznika nr 6, - likwidacja dzikich wysypisk śmieci, - usuwanie skutków anomalii pogodowych w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia oraz z pasów drogowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu przystąpienie do akcji powinno nastąpić niezwłocznie po zgłoszeniu ( nie później niż w ciągu 1 godziny). - prace różne np.: dostawianie koszy ulicznych, przemieszczanie kontenerów i pojemników, inne prace porządkowe z zakresu gospodarki komunalnej zlecane będą przez Zamawiającego wg potrzeb. 3. Usuwanie odpadów - opróżnianie koszy ulicznych i stojaków na worki foliowe Kosze uliczne w ilości do 330 szt. należy opróżniać do godz. 7.00 - w sezonie letnim od 1 kwietnia do 31 października - 4 razy w tygodniu (w tym obowiązkowo w soboty) - w pozostałym okresie - 2 razy w tygodniu (w tym obowiązkowo w soboty) Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymywanie w czystości otoczenia kosza w odległości co najmniej 1,5 m oraz bieżąca konserwacja, mycie i dezynfekcja. - opróżnianie kontenerów i pojemników Kontenery i pojemniki należy opróżniać w przypadku ich zapełnienia (nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie). Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymywanie w czystości otoczenia kontenera i pojemnika w odległości co najmniej 1,5 m oraz bieżąca konserwacja, mycie i dezynfekcja. 4. Działalność różna: - dekoracja miasta i miejsc pamięci narodowej w związku z obchodami świąt państwowych wg załącznika nr 7, - utrzymanie miejsc pamięci narodowej wg załącznika nr 8, - przeprowadzanie comiesięcznej kontroli technicznej placów zabaw oraz konserwacja urządzeń zabawowych, - utrzymanie w czystości wydzielonej plaży przy rzece Warcie w okresie 21.06.-31.08.2009r. wraz z obsługą i utrzymaniem w czystości kabin sanitarnych TOI-TOI, - naprawa tablic masztów oraz słupów ogłoszeniowych, - montaż, naprawa oraz konserwacja ławek, - inne prace z zakresu gospodarki komunalnej wynikające z bieżącego funkcjonowania miasta, - montaż, naprawa oraz konserwacja koszy i pojemników na odpady, - montaż, naprawa oraz konserwacja wież kwiatowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki oraz przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby dokumenty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatków i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą składek i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, wytwarzania, transportu odpadów wydane przez właściwe terenowo organy na rzecz Wykonawcy - Zamawiający wymaga, aby zezwolenie było aktualne na czas realizacji zamówienia, g) pozwolenie na odzysk, składowanie lub unieszkodliwianie odpadów bądź zawartą umowę z firmą prowadzącą działalność odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawcy - Zamawiający wymaga, aby pozwolenia było aktualne na czas realizacji zamówienia, h) decyzję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasta Sieradza wydaną na rzecz Wykonawcy - Zamawiający wymaga, aby decyzja było aktualna na czas realizacji zamówienia, 2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał co najmniej jedną pracę w każdym roku polegającą na wykonaniu usług z zakresu oczyszczania terenów miejskich o wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie prac może być np.: protokół odbioru robót wykonanych wcześniej lub referencje Zamawiającego). Przez wartość porównywalną należy rozumieć wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł, b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał co najmniej: zamiatarkę uliczną, zamiatarkę chodnikową, śmieciarkę bezpylną, samochód z nośnikiem kontenerowym, ciągnik rolniczy, przyczepę ciągnikową, pojazd przystosowany do odbioru padliny, beczkowóz do zmywania ulic, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 500.000,00 złotych i informacja była wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną polisę OC z sumą ubezpieczenia na kwotę min. 300.000,00 złotych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi aktualną polisę OC. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sieradza
Plac Wojewódzki 1
98-200 Sieradz
pokój nr 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klientów Urząd Miasta Sieradza Plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa systemów do procedur hemodynamicznych
- Dostawa warzyw i owoców
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małków
- Dostawa paliw ciekłych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
- Remont wygrodzenia wewnętrznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2025 roku.
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Ręczne i mechaniczne oczyszczanie ulic powiatowych na terenie miasta Myślenice
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.