Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 367864 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - strzykawki i przyrządy do przetoczeń - 7 200 op., 275 000 szt. Zadanie nr 2 - igły do iniekcji i nakłuć - 6 320 op., 1 650 szt. Zadanie nr 3 - dreny do odsysania, łączniki, końcówki - 13 800 szt. Zadanie nr 4 - sprzęt medyczny różny - 200 128 szt., 350 op., 10 kpl. Zadanie nr 5 - rękawy do sterylizacji - 72 500 mb Zadanie nr 6 - papier do sterylizacji i taśma samoprzylepna - 63 000 arkuszy, 1 300 rolek Zadanie nr 7 - torebki papierowo-foliowe samozamykające - 70 op. Zadanie nr 8 - wskaźniki i naboje do sterylizacji - 49 940 szt., 6 rolek Zadanie nr 9 - noże do mikrotomu - 40 op. Zadanie nr 10 - opatrunki do mocowania kaniul dla dzieci - 34 000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b)nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c)nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. Chałubińskiego 7
75-581 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STRZYKAWKI I PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka jednorazowego użytku do insuliny z igłą 1 ml z końcówką LUER- 40 Op. (100 szt.) Strzykawka jednorazowego użytku do TBC z igłą 1 ml z końcówką LUER- 50 Op. (100 szt.) Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa (z gumowym tłokiem) 2 ml z końcówką LUER-LOCK-10 Op. (100 szt.) Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 2 ml z końcówką LUER-1 500 Op. (100 szt.) Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 5 ml z końcówką LUER-1 500 Op. (100 szt.) Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 10 ml z końcówką LUER-2 300 Op. (100 szt.) Strzykawka jednorazowego użytku dwuczęściowa 20 ml z końcówką LUER-1 800 Op. (100 szt.) Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa do pompy (z gumowym tłokiem) 10 ml z końcówką LUER-LOCK-500 Szt. Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa do pompy (z gumowym tłokiem) 20 ml z końcówką LUER-LOCK-12 000 Szt. Strzykawka jednorazowego użytku trzyczęściowa do pompy (z gumowym tłokiem) 50 ml z końcówką LUER-LOCK-35 000 Szt. Strzykawka jednorazowego użytku czarna lub bursztynowa 50 ml z końcówką LUER-LOCK-1 500 Szt. Strzykawka cewnikowa jednorazowego użytku Żaneta 100 ml z końcówką LUER-8 000 Szt. Przyrządy do przetoczeń płynów P.-200 000 Szt. Przyrządy do przetoczeń krwi K.-18 000 Szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IGŁY DO INIEKCJI I NAKŁUĆ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do iniekcji 0,45-20 op. (100 szt.) Igły do iniekcji 0,5- 300 op. (100 szt.) Igły do iniekcji 0,6- 100 op. (100 szt.) Igły do iniekcji 0,7- 200 op. (100 szt.) Igły do iniekcji 0,8- 800 op. (100 szt.) Igły do iniekcji 0,9- 700 op. (100 szt.) Igły do iniekcji 1,1- 1 200 op. (100 szt.) Igły do iniekcji 1,2- 3 000 op. (100 szt.) Igły do nakłuć lędźwiowych 20G x 38-40 mm-30 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 21G x 38-40 mm-30 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 22G x 38-40 mm-30 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 18G x 65 mm-30 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 20G x 65 mm-30 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 0,6/70 mm -10 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 0,6/88-90 mm-250 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 0,7/88-90 mm-300 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 0,8/88-90 mm-350 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 0,9/88-90 mm-250 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 1,1/88-90 mm-100 szt. Igły do nakłuć lędźwiowych 1,2-1,25/90 mm-100 szt. Igły do nakłuć mostka z mandrynem 1,8/30mm-120 szt. Prosta igła do przemywań z kulką wielorazowego użytku 1,2/80 mm-20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRENY DO ODSYSANIA, ŁĄCZNIKI, KOŃCÓWKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do odsysania pola operacyjnego jednorazowego użytku 2 m (+/- 10%) - 7 000 szt. Dreny do odsysania pola operacyjnego jednorazowego użytku 3 m (+/- 10%) - 2 000szt. Końcówka do drenu do odsysania pola operacyjnego, zgięta, miniaturowa-100 szt. Końcówka do drenu do odsysania pola operacyjnego, zgięta, typ Yankauer-1 300 szt. Końcówka do drenu do odsysania pola operacyjnego, zgięta, typ Yankauer z oliwką (cztery otwory boczne, jeden centralny)-100szt. Łącznik do drenów, schodkowy, pasujący do drenów, sterylny, różne rozmiary- 2 000szt. Łącznik Y pasujący do drenów, sterylny-300 szt. Łącznik z zatyczką (z redukcją siły ssania), końcówki schodkowe-1 000szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanka doodbytnicza - sterylna 10x400 -300szt. Kanka doodbytnicza - sterylna 5x200- 400 szt. Woreczki/pojemniki do pobierania próbek moczu - sterylne - dziewczynki-2 500szt. Woreczki/pojemniki do pobierania próbek moczu - sterylne - chłopcy-2 500 szt. Zatyczki do cewników - sterylne-200 szt. Zestaw do lewatyw - sterylny lub mikrobiologicznie czysty-1 500 szt. Zaciskacz do pępowiny - sterylny-3 000 szt. Opaska do identyfikacji noworodków -sterylna lub mikrobiologicznie czysta- 10 000szt. Opaska do identyfikacji dla dorosłych- 25 000 szt. Wieszaki do worków do moczu-350szt. Staza gumowa-20 szt. Igła iniekcyjna typu Terumo lub równoważna 0,9x40-25 op. (100 szt.) Igła iniekcyjna typu Terumo lub równoważna 1,2x40-25 op. (100 szt.) Kieliszek do leków jednorazowego użytku-150 000 szt. Szpatułka drewniana-300 op. (100 szt.) Słoje do dobowej zbiórki moczu-30szt. Basen szpitalny z pokrywą- 30szt. Kaczka szpitalna-50 szt. Przewód do cystoskopu-1 000szt. Nerka medyczna z PCV, mała od 15cm - 20cm- 100 szt. Nerka medyczna z PCV, duża od 25cm-30cm- 100 szt. Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych typu Cervex-Brush lub równoważna - sterylna -1 000 szt. Wziernik Cusco jednorazowego użytku sterylny, standard-2 000 szt. Elektroda EKG dla dorosłych przyssawkowa do odprowadzeń przysercowych - wielorazowego użytku, średnica od 24mm do 30mm-48 szt. Elektroda EKG dla dorosłych kończynowa - klipsowa - wielorazowego użytku-10kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RĘKAWY DO STERYLIZACJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw do sterylizacji bez fałdy 50 mm-8 000mb Rękaw do sterylizacji bez fałdy 75 mm-12 000mb Rękaw do sterylizacji bez fałdy 100 mm-10 000mb Rękaw do sterylizacji bez fałdy120-125 mm-8 000 mb Rękaw do sterylizacji bez fałdy 150 mm-8 000mb Rękaw do sterylizacji bez fałdy 200-210 mm-4 000mb Rękaw do sterylizacji bez fałdy 250 mm-1 000mb Rękaw do sterylizacji z fałdą 75 mm- 6 000mb Rękaw do sterylizacji z fałdą 100 mm- 6 000mb Rękaw do sterylizacji z fałdą 150 mm- 5 000mb Rękaw do sterylizacji z fałdą 200 mm- 1 500mb Rękaw do sterylizacji z fałdą 250 mm-2 000 mb Rękaw do sterylizacji z fałdą 300-320 mm-1 000 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAPIER KREPOWY DO STERYLIZACJI I TAŚMA SAMOPRZYLEPNA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowy naprzemiennie pakowany 1000 mm x 1000 mm-60 000arkusz Papier krepowy naprzemiennie pakowany 1200 mm x 1200 mm-3 000arkusz Taśma samoprzylepna z indykatorem do papieru krepowego-500rolka Taśma samoprzylepna bez indykatorem do papieru krepowego-800rolka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE SAMOZAMYKAJĄCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 90-100 mm x 200-203 mm-30op. (100 szt.) Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 130 mm x 250-270 mm-20 op. (100 szt.) Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 200 mm x 330-350 mm-10op. (100 szt.) Torebka papierowo-foliowa samozamykająca 300 mm x 390 mm-10 op. (100 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WSKAŹNIKI I NABOJE DO STERYLIZACJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźnik chemiczny do pary wodnej- 36 000Szt. Wskaźnik chemiczny do tlenku etylenu -11 040Szt. Wskaźnik biologiczny do tlenku etylenu-1 000Szt. Wskaźnik biologiczny do pary wodnej o szybkim odczycie do 3h plus autoczytnikautoczytnikiem- 500Szt. Wskaźnik biologiczny do pary wodnej o szybkim odczycie z autoczytnikiem - pakiet 500 testów oraz 1 autoczytnik-1 000Szt. Naboje do sterylizacji do sterylizatora typu 5XL-400Szt. Papier do drukarki do sterylizatora typu 5XL-6rolka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: NOŻE DO MIKROTOMU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż do mikrotomu saneczkowego-20op. (50 szt.) Nóż do mikrotomu rotacyjnego-20op. (50 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OPATRUNKI DO MOCOWANIA KANIUL DLA DZIECI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do mocowania kaniul 76 mm x 51 mm -30 000 szt. Opatrunek przezroczysty z motywem dziecięcym 50 mm x 57 mm-4 000szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.