To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-15
Ogłoszenie nr 367905 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.
Dęblin: dostawa sprzętu audiowizualnego oraz gier klubowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322295-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326601-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, krajowy numer identyfikacyjny
6145692000000, ul.
ul. Brygady Pościgowej
5,
08521
Dęblin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 551 75 25, faks
81 551 95 36, e-mail
przetargi.41blsz@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.41blsz.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.41blsz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu audiowizualnego oraz gier klubowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):22_16_N
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego oraz gier klubowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 (jedenaście) niezależnych grup. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie grupy lub na pełen zakres przedmiotowy poszczególnych grup. - GRUPY: I-III- sprzęt audiowizualny, - GRUPA IV - gry klubowe - GRUPY V-XI - sprzęt audiowizualny 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ tj. formularz ofertowy oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla wszystkich grup. 4. Dostarczony sprzęt audiowizualny oraz gry klubowe powinny być fabrycznie nowe i oryginalne, pełnowartościowe, nie mogą posiadać śladów ich uszkodzenia ani wcześniejszego używania. Muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym). Wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi sprzętu sporządzoną w języku polskim. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt audiowizualny oraz gry klubowe posiadały klauzulę jakościową PN-EN ISO 9001:2011 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęty, urządzenia oraz gry klubowe na własny koszt i niebezpieczeństwo do magazynu Sekcji Wychowawczej 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie . Dostawa powinna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego w kontaktach roboczych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem . 7. Wszystkie dostarczone gry klubowe oraz sprzęt audiowizualny ma być oznaczony kodem kreskowym zgodnie z wymaganiami w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu kulturalno-oświatowego dostarczanego do resortu obrony narodowej. Wymagania dotyczące oznakowania kodem kreskowym określa załącznik nr 6 do SIWZ . 8. Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych, zakup środka trwałego musi być ujęty jako zadanie zlecone w ramach Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych, dlatego odnosząc się do art. 16d ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 851) - cena jednostkowa poszczególnych pozycji w grupach I - XI nie może przekraczać kwoty 3 500,00 zł brutto.Oferty zawierające ceny jednostkowe brutto 3 500,00 zł i powyżej w grupach I - XI zostaną odrzucone jako niezgodne ze SIWZ. 9. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy firm podwykonawców. 10. Termin realizacji zamówienia: GRUPY I - XI Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt audiowizualny i/lub gry klubowe jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie przez siebie określonym, maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 2 znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ (w pozycjach 1-11 w zależności od grupy na którą składa ofertę), w jakim czasie od dnia zawarcia umowy - jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę sprzęt audiowizualny i/lub gry klubowe. 11. Forma płatności: GRUPY I - XI Rozliczenie za dostawę nastąpi w terminie 21 dni (dwudziestu jeden dni)licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, oddzielnie dla każdej grupy. Załącznikiem do każdej faktury VAT będzie "Protokół odbioru " dostawy podpisany przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego. Faktura VAT bez przedmiotowego załącznika nie zostanie opłacona. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na rachunek bankowy wykonawcy wynikający z faktury. Za dzień spełnienia świadczenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, iż jest płatnikiem VAT.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
32320000-2
Dodatkowe kody CPV:
38650000-6,
32300000-6,
30121300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18180.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 22361.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33967.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51783.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13089.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16447.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: gry klubowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1901.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2140.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: sprzęt adiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5337.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8610.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7707.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10479.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19156.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23440.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10807.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9392.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT703.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1107.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: sprzęt audiowizualny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1456.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1611.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Usługa kompleksowej organizacji obchodów 100 lecia Szkoły Orląt
- Usługa przeglądu specjalnego silnika Continental IO-240B.
- Zorganizowanie oraz przeprowadzenie specjalistycznego obozu szkoleniowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.