eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego z mikrometodą na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Inowrocław: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego z mikrometodą na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 36796 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289682 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego z mikrometodą na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego z mikrometodą na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, opisanych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2 do SIWZ. 2) Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M-40/2015. 3) OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 częściach; b) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - Zadanie. Każde z nich zostało oznaczone w dokumentacji jako Zadanie i oznaczone numeracją od 1 do 3; c) Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia; d) Zakres i wielkość każdego zadania została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako załącznik nr 2, w których szczegółowo podano wymagany asortyment; e) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranych zadań lub dla całości zamówienia. f) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medlab Products Sp. z o.o. ul. Gałczyńskiego 8, ul. Gałczyńskiego 8, Raszyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21288,60

  • Oferta z najniższą ceną: 21288,60 / Oferta z najwyższą ceną: 24939,25

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr IA poz. 18-23

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medlab Products, Gałczyńskiego 8, Raszyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11685,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10902,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13057,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. BOR-POL Mariusz Borkowski, Plac Jaśminu 2, Gliwice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6404,62

  • Oferta z najniższą ceną: 6404,62 / Oferta z najwyższą ceną: 6404,62

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: zadanie nr II poz.13-14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medlab Products Sp. z o.o. 05-090 Raszyn, ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 340,20

  • Oferta z najniższą ceną: 340,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1836,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: zadanie nr III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sarsted Sp. z o.o.Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawa 25, ul. Warszawa 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249465,96

  • Oferta z najniższą ceną: 249465,96 / Oferta z najwyższą ceną: 249465,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.