Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-17
Sosnowiec: Sukcesywna dostawa sprzedaży wraz z transportem odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego, środków ochrony indywidualnej
dla pracowników MZUK
Numer ogłoszenia: 36799 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzedaży wraz z transportem odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego, środków ochrony indywidualnej dla pracowników MZUK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzedaży wraz z transportem odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego, środków ochrony indywidualnej dla pracowników MZUK wyszczególnionych w formularzu ofertowym, przy czym wskaźniki ilościowe oparte na zamówieniach zrealizowanych w ciągu ostatnich 12 miesięcycy stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia może ulec nieznacznym zmianom -zgodnie z tabelami norm przydziału, obowiązującymi w MZUK i realnym zużyciem.Wymaga się aby ubrania i obuwie ochronne robocze wykonane były z materiałów produkcji polskiej, na co Wykonawca winien do swej oferty załączyć dokument potwierdzający - certyfikat . Wymagania dla przedmiotu zamówienia jak w tabeli WYMAGANIA - Załącznik nr 4 .Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego zamówienie częściowe faxem, w szczególności dla zamówień obejmujących ubrania robocze i buty ze wskazaniem imiennym pracownika. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przy dostawie, deklaracji zgodności, kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego, dokumentów i certyfikatów potwierdzających zgodność dla wszystkich objętych zamówieniem artykułów w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załączniku w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozliczenie będzie następowało na podstawie cen indywidualnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
atesty, certyfikat dot. kraju pochodzenia materiałów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji zamówienia częściowego - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, biurowiec, I piętro pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 12:45, miejsce: Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, biurowiec, I piętro pokój nr 20-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszaniem o stałej konstrukcji przy Liceum Ogólnokształcącym nr II przy ul. Parkowej 1 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.