To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-07
Zabrze: Dostawa żywności IV
Numer ogłoszenia: 3679 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 241686 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, fax 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie żywności w tym: a)pieczywa wskazanego w zał. nr 1 do SIWZ - część 1 (CPV: 15811100-7, 15811400-0, 15812000-3) b)nabiału i tłuszczy wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 15500000-3, 01242000-5, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8) c)warzyw i owoców wskazanych w zał. nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 01121111-2, 01121112-9, 01121213-7, 01121220-9, 01121240-5, 01121260-1, 01121270-4, 01121410-8, 01121420-1, 01131111-5, 01131210-9, 01131220-2, 01131321-0, 01112100-6, 15331142-4, 01121113-6,) d)wędlin wskazanych w zał. nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15100000-9, 15112210-1, 15131130-5) e)artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 5 do SIWZ - część 5 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15831600-8, 15841000-5, 15851110-2, 15851190-6, 15863000-5, 15871120-1, 15871230-5, 158712501, 15871260- 4, 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3, 15612100-2, 15613100-9, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2) f)pozostałych artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 6 do SIWZ - część 6 (CPV:15800000-6, 15861000-1, 15322000-1, 15896000-5, 15899000-6, 15980000-1, 01131000-4) 2.Zamówienie dotyczące części 1-5 będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać artykuły określone w części 2, 3, i 4 własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34. 3.Dostawy pieczywa określonego w części 1 przeprowadzone będą własnym transportem sześć razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Natomiast artykuły spożywcze określone w części 5 będą dostarczane własnym transportem raz w miesiącu do wskazanych niżej placówek MOPR Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34. 4.Artykuły określone w części 6 wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć jednorazowo do siedziby zamawiającego przy ul. Roosevelta 40. 5.Dostarczane pieczywo (część 1), wędliny (część 4), warzywa i owoce (część 3) muszą być świeże. Nabiał (część 2) musi posiadać termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy w przypadku mleka i tłuszczy termin wynosi minimum 30 dni. Art. spożywcze (część 5) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 30 dni od dnia dostawy. Pozostałe artykuły spożywcze (część 6) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 5 miesięcy od dnia dostawy a w przypadku produktów mrożonych minimum 3 miesiące. 6.Ceny poszczególnych produktów mogą ulegać zmianie nie częściej niż raz na kwartał i tylko o wskaźnik inflacji publikowany przez Prezesa GUS. 7.W przypadku zamówienia dotyczącego części 1 - 5 zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu umowy. Pozostałe 40 % zostanie zamówione w zależności od potrzeb zamawiającego. 8.Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.22.10-1, 15.13.11.30-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50081,96 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pieczywo.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Społem Zabrze Spółka z o. o., ul. Przemysłowa 6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11155.65
- Oferta z najniższą ceną: 11155.65 / oferta z najwyższą ceną: 11155.65
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: warzywa i owoce.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Usługowa LEMA L. Matyja, K. Kordasiewicz Spólka Jawna, ul. Handlowa 6, 41-807 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6233.90
- Oferta z najniższą ceną: 6233.90 / oferta z najwyższą ceną: 6233.90
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: wędliny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MASARSKI "ZDRÓJ" SPÓŁKA JAWNA ADAM GONCIARZ, TOMASZ GONCIARZ
- Zakład Masarski Zdrój A. Gonciarz, R. Kita, A. Głąb Spółka Jawna, ul. Zdrojowa 25, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7180.64
- Oferta z najniższą ceną: 7180.64 / oferta z najwyższą ceną: 7180.64
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: artykuły spożywcze.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "FOX" J. KAROLIK - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "FOX" J. KAROLIK - SPÓŁKA JAWNA
- Firma FOX J. Karolik Spólka Jawna, ul. Gdańska 21B, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21466.83
- Oferta z najniższą ceną: 21466.83 / oferta z najwyższą ceną: 24299.07
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: artykuły spożywcze pozostałe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "FOX" J. KAROLIK - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "FOX" J. KAROLIK - SPÓŁKA JAWNA
- Firma FOX J. Karolik Spółka Jawna, ul. Gdańska 21B, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4044.94
- Oferta z najniższą ceną: 4044.94 / oferta z najwyższą ceną: 4044.94
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.