Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-21
Orzesze: Dostawa podłoży bakteriologicznych, odczynników i części zużywalnych do analizatorów
Numer ogłoszenia: 368049 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podłoży bakteriologicznych, odczynników i części zużywalnych do analizatorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa podłoży bakteriologicznych, odczynników i części zużywalnych do analizatorów Kod CPV: 33600000-6, 19520000-7 Pakiet 1 Dostawa odczynników i części zużywalnych do gazometrii do analizatora RapidLab 248 Odczynniki dostosowane wielkością opakowań do analizatora Rapidlab 248. Odczynniki o długich terminach ważności.Firma oferująca odczynniki dołączy oświadczenie, że odczynniki nie zakłócą toru pomiarowego elektrod. Podczas pracy na swoich odczynnikach oferent zapewni przeglądy techniczne i serwisowanie analizatora. Odczynniki oznakowane znakiem CE. Pakiet 2 Dostawa odczynników i kuwet do koagulacji - koagulometr Chrom 7 Oferent zapewni dostawę odczynników , materiałów kontrolnych jednej serii przez min. ? roku. Do odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych dołączone metodyki ,parametry i wyniki oznaczeń kontrolnych uzyskanych dla typu aparatu. Ulotki dołączone do odczynników w języku polskim. Dołączone karty charakterystyk.Ponadto do odczynników powinny być dołączone oferowane warunki jakościowe: precyzji: powtarzalność, odtwarzalność i dokładności: zgodność z danymi producenta.Oferent podlega systemowi kontroli jakości przez jednostkę certyfikujacą i gwarantuje odpowiednie warunki produkcji, dostawy i przechowywania odczynników. Oferent zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd aparatu na czas trwania umowy. Oferent dostarczy deklarację CE i zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych. Pakiet 3 Dostawa odczynników do badan z analityki ogólnej Odczynniki o długich terminach ważności, oznakowane znakiem CE. Do odczynników dołączone ulotki w j.polskim i karty charakterystyk. Pakiet 4 Dostawa odczynników hematologicznych do analizatora SYSMEX KX-21N Odczynniki w pełni bezcyjankowe , w opakowaniach dostosowanych do analizatora. Odczynniki o długich terminach ważności. Oznakowane znakiem CE. Odczynniki i krew kontrolna wymagana od jednego producenta. Oferent w ramach umowy zapewni przygotowanie analizatora do pracy na swoich odczynnikach i zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd techniczny na czas trwania umowy. Pakiet 5 Dostawa odczynników, kuwet i części zużywalnych do analizatora Humaster 180 Odczynniki o długich terminach ważności od momentu otwarcia, w małych opakowaniach, ciekłe. Do każdego zestawu odczynnikowego dołączony standard dla metod wymaganych i ulotka w j.polskim. Na etykietce odczynnika opis : producent, nr katalogowy, data ważności, temp.przechowywania, nr serii, znak CE Oferent zapewni serwis analizatora na czas trwania umowy oraz statystyczne opracowanie kontroli jakości dla badań wykonywanych na jego odczynnikach. Pakiet 6 Dostawa podłoży bakteriologicznych do diagnostyki prątka gruźlicy Podłoża stałe w probówkach o poj.min. 9 ml, terminie ważności min.6 m-cy. Do każdej serii podłoży oferent dołącza świadectwo kontroli jakości. Na każdej probówce z podłożem jest etykieta z numerem serii, datą ważności i nazwą producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem telefonicznym, fax lub e-mail..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 3. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a) siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw, b) nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy 6) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. zmiany obowiązujących przepisów, opóźnień wynikłych z nieterminowych uzgodnień i opinii itp. 3. W przypadkach zmian terminu realizacji okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc
ul. Gliwicka 20
43-180 Orzesze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników i części zużywalnych do gazometrii do analizatora RapidLab 248.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części zużywalnych do gazometrii do analizatora RapidLab 248 Odczynniki dostosowane wielkością opakowań do analizatora Rapidlab 248.Odczynniki o długich terminach ważności.Firma oferująca odczynniki dołączy oświadczenie, że odczynniki nie zakłócą toru pomiarowego elektrod. Podczas pracy na swoich odczynnikach oferent zapewni przeglądy techniczne i serwisowanie analizatora. Odczynniki oznakowane znakiem CE..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników i kuwet do koagulacji - koagulometr Chrom 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Dostawa odczynników i kuwet do koagulacji - koagulometr Chrom 7 Oferent zapewni dostawę odczynników , materiałów kontrolnych jednej serii przez min. ? roku. Do odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych dołączone metodyki ,parametry i wyniki oznaczeń kontrolnych uzyskanych dla typu aparatu. Ulotki dołączone do odczynników w języku polskim. Dołączone karty charakterystyk.Ponadto do odczynników powinny być dołączone oferowane warunki jakościowe: precyzji: powtarzalność, odtwarzalność i dokładności: zgodność z danymi producenta.Oferent podlega systemowi kontroli jakości przez jednostkę certyfikujacą i gwarantuje odpowiednie warunki produkcji, dostawy i przechowywania odczynników. Oferent zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd aparatu na czas trwania umowy. Oferent dostarczy deklarację CE i zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników do badan z analityki ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Dostawa odczynników do badan z analityki ogólnej Odczynniki o długich terminach ważności, oznakowane znakiem CE. Do odczynników dołączone ulotki w j.polskim i karty charakterystyk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników hematologicznych do analizatora SYSMEX KX-21N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Dostawa odczynników hematologicznych do analizatora SYSMEX KX-21N Odczynniki w pełni bezcyjankowe , w opakowaniach dostosowanych do analizatora. Odczynniki o długich terminach ważności. Oznakowane znakiem CE. Odczynniki i krew kontrolna wymagana od jednego producenta. Oferent w ramach umowy zapewni przygotowanie analizatora do pracy na swoich odczynnikach i zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd techniczny na czas trwania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników, kuwet i części zużywalnych do analizatora Humaster 180.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Dostawa odczynników, kuwet i części zużywalnych do analizatora Humaster 180 Odczynniki o długich terminach ważności od momentu otwarcia, w małych opakowaniach, ciekłe. Do każdego zestawu odczynnikowego dołączony standard dla metod wymaganych i ulotka w j.polskim. Na etykietce odczynnika opis : producent, nr katalogowy, data ważności, temp.przechowywania, nr serii, znak CE Oferent zapewni serwis analizatora na czas trwania umowy oraz statystyczne opracowanie kontroli jakości dla badań wykonywanych na jego odczynnikach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa podłoży bakteriologicznych do diagnostyki prątka gruźlicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 Dostawa podłoży bakteriologicznych do diagnostyki prątka gruźlicy Podłoża stałe w probówkach o poj.min. 9 ml, terminie ważności min.6 m-cy. Do każdej serii podłoży oferent dołącza świadectwo kontroli jakości. Na każdej probówce z podłożem jest etykieta z numerem serii, datą ważności i nazwą producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIII
- 24/2024 Dostawa produktów leczniczych i medycznych do Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.