eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeDostawa podłoży bakteriologicznych, odczynników i części zużywalnych do analizatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Orzesze: Dostawa podłoży bakteriologicznych, odczynników i części zużywalnych do analizatorów
Numer ogłoszenia: 368049 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podłoży bakteriologicznych, odczynników i części zużywalnych do analizatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa podłoży bakteriologicznych, odczynników i części zużywalnych do analizatorów Kod CPV: 33600000-6, 19520000-7 Pakiet 1 Dostawa odczynników i części zużywalnych do gazometrii do analizatora RapidLab 248 Odczynniki dostosowane wielkością opakowań do analizatora Rapidlab 248. Odczynniki o długich terminach ważności.Firma oferująca odczynniki dołączy oświadczenie, że odczynniki nie zakłócą toru pomiarowego elektrod. Podczas pracy na swoich odczynnikach oferent zapewni przeglądy techniczne i serwisowanie analizatora. Odczynniki oznakowane znakiem CE. Pakiet 2 Dostawa odczynników i kuwet do koagulacji - koagulometr Chrom 7 Oferent zapewni dostawę odczynników , materiałów kontrolnych jednej serii przez min. ? roku. Do odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych dołączone metodyki ,parametry i wyniki oznaczeń kontrolnych uzyskanych dla typu aparatu. Ulotki dołączone do odczynników w języku polskim. Dołączone karty charakterystyk.Ponadto do odczynników powinny być dołączone oferowane warunki jakościowe: precyzji: powtarzalność, odtwarzalność i dokładności: zgodność z danymi producenta.Oferent podlega systemowi kontroli jakości przez jednostkę certyfikujacą i gwarantuje odpowiednie warunki produkcji, dostawy i przechowywania odczynników. Oferent zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd aparatu na czas trwania umowy. Oferent dostarczy deklarację CE i zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych. Pakiet 3 Dostawa odczynników do badan z analityki ogólnej Odczynniki o długich terminach ważności, oznakowane znakiem CE. Do odczynników dołączone ulotki w j.polskim i karty charakterystyk. Pakiet 4 Dostawa odczynników hematologicznych do analizatora SYSMEX KX-21N Odczynniki w pełni bezcyjankowe , w opakowaniach dostosowanych do analizatora. Odczynniki o długich terminach ważności. Oznakowane znakiem CE. Odczynniki i krew kontrolna wymagana od jednego producenta. Oferent w ramach umowy zapewni przygotowanie analizatora do pracy na swoich odczynnikach i zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd techniczny na czas trwania umowy. Pakiet 5 Dostawa odczynników, kuwet i części zużywalnych do analizatora Humaster 180 Odczynniki o długich terminach ważności od momentu otwarcia, w małych opakowaniach, ciekłe. Do każdego zestawu odczynnikowego dołączony standard dla metod wymaganych i ulotka w j.polskim. Na etykietce odczynnika opis : producent, nr katalogowy, data ważności, temp.przechowywania, nr serii, znak CE Oferent zapewni serwis analizatora na czas trwania umowy oraz statystyczne opracowanie kontroli jakości dla badań wykonywanych na jego odczynnikach. Pakiet 6 Dostawa podłoży bakteriologicznych do diagnostyki prątka gruźlicy Podłoża stałe w probówkach o poj.min. 9 ml, terminie ważności min.6 m-cy. Do każdej serii podłoży oferent dołącza świadectwo kontroli jakości. Na każdej probówce z podłożem jest etykieta z numerem serii, datą ważności i nazwą producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z zamówieniem telefonicznym, fax lub e-mail..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 3. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na:   a) siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw,  b) nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy   6) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. zmiany obowiązujących przepisów, opóźnień wynikłych z nieterminowych uzgodnień i opinii itp.  3. W przypadkach zmian terminu realizacji okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników i części zużywalnych do gazometrii do analizatora RapidLab 248.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i części zużywalnych do gazometrii do analizatora RapidLab 248 Odczynniki dostosowane wielkością opakowań do analizatora Rapidlab 248.Odczynniki o długich terminach ważności.Firma oferująca odczynniki dołączy oświadczenie, że odczynniki nie zakłócą toru pomiarowego elektrod. Podczas pracy na swoich odczynnikach oferent zapewni przeglądy techniczne i serwisowanie analizatora. Odczynniki oznakowane znakiem CE..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników i kuwet do koagulacji - koagulometr Chrom 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Dostawa odczynników i kuwet do koagulacji - koagulometr Chrom 7 Oferent zapewni dostawę odczynników , materiałów kontrolnych jednej serii przez min. ? roku. Do odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych dołączone metodyki ,parametry i wyniki oznaczeń kontrolnych uzyskanych dla typu aparatu. Ulotki dołączone do odczynników w języku polskim. Dołączone karty charakterystyk.Ponadto do odczynników powinny być dołączone oferowane warunki jakościowe: precyzji: powtarzalność, odtwarzalność i dokładności: zgodność z danymi producenta.Oferent podlega systemowi kontroli jakości przez jednostkę certyfikujacą i gwarantuje odpowiednie warunki produkcji, dostawy i przechowywania odczynników. Oferent zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd aparatu na czas trwania umowy. Oferent dostarczy deklarację CE i zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników do badan z analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Dostawa odczynników do badan z analityki ogólnej Odczynniki o długich terminach ważności, oznakowane znakiem CE. Do odczynników dołączone ulotki w j.polskim i karty charakterystyk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników hematologicznych do analizatora SYSMEX KX-21N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Dostawa odczynników hematologicznych do analizatora SYSMEX KX-21N Odczynniki w pełni bezcyjankowe , w opakowaniach dostosowanych do analizatora. Odczynniki o długich terminach ważności. Oznakowane znakiem CE. Odczynniki i krew kontrolna wymagana od jednego producenta. Oferent w ramach umowy zapewni przygotowanie analizatora do pracy na swoich odczynnikach i zagwarantuje jeden bezpłatny przegląd techniczny na czas trwania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników, kuwet i części zużywalnych do analizatora Humaster 180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Dostawa odczynników, kuwet i części zużywalnych do analizatora Humaster 180 Odczynniki o długich terminach ważności od momentu otwarcia, w małych opakowaniach, ciekłe. Do każdego zestawu odczynnikowego dołączony standard dla metod wymaganych i ulotka w j.polskim. Na etykietce odczynnika opis : producent, nr katalogowy, data ważności, temp.przechowywania, nr serii, znak CE Oferent zapewni serwis analizatora na czas trwania umowy oraz statystyczne opracowanie kontroli jakości dla badań wykonywanych na jego odczynnikach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa podłoży bakteriologicznych do diagnostyki prątka gruźlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 Dostawa podłoży bakteriologicznych do diagnostyki prątka gruźlicy Podłoża stałe w probówkach o poj.min. 9 ml, terminie ważności min.6 m-cy. Do każdej serii podłoży oferent dołącza świadectwo kontroli jakości. Na każdej probówce z podłożem jest etykieta z numerem serii, datą ważności i nazwą producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.