Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3680 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Jastków: Wywóz odpadów i osadów ściekowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, krajowy numer identyfikacyjny
53523800000, ul.
Panieńszczyzna ul. Chmielowa
3,
21002
Jastków, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 020 143, e-mail
tomasz.choma@jastkow.pl, faks
815 020 144.
Adres strony internetowej (URL): www.jastkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.jastkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.jastkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 pok. 18
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów i osadów ściekowych
Numer referencyjny: SI.271.1.2017.CT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych częściowo higenizowanych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań; - podstawienia kontenera na osady, załadunku kontenera z osadem na środki transportowe - gospodarowania przedmiotowymi osadami przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza teren oczyszczalni, a następnie ich przetworzenie ( z wyłączeniem zagospodarowania osadów w gruncie) z zachowaniem wymogów określonych przepisami: ustawy z dnia 14.12.2013r.r. o odpadach (Dz.U. 2013. 21.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015r., poz. 257), ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.2016. 672 j.t.) Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z osadami od momentu załadunku osadów na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie. Wykonawca nie może powierzyć zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: 1) prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, w tym komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach, 2) prowadzenie działalności w zakresie transportu osadów ściekowych. Przedmiotowy osad pochodzi z procesów oczyszczania ścieków w Oczyszczalni w Snopkowie. Osad poddany jest biologicznej stabilizacji tlenowej oraz odwodnieniu na prasie. Kod odpadu 19 08 05 ( ustabilizowane komunalne osady ściekowe) Przewidywana ilość wytworzonego odwodnionego osadu - ok. 800 Mg rocznie Przewidywany okres odbioru osadu przez Wykonawcę - od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2017r. Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru przez Wykonawcę - ok. 800 Mg Przewidywana ilość odbioru osadu w okresie 1 miesiąca uśredniona - ok. 66,8 Mg Zamawiający zastrzega możliwość przekazania odwodnionego osadu miejscowym rolnikom do wykorzystania rolniczego w miesiącach od maja do października 2016r. - ok. 100Mg Zawartość suchej masy: - ok. 16 % Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywożonych osadów oraz okresów odbioru z przyczyn spowodowanych przestojami, awariami, a przede wszystkim braku możliwości precyzyjnego określenia ilości i okresów odbioru osadu przez miejscowych rolników z przeznaczeniem na rolnicze wykorzystanie. Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015r., poz. 257). Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w cyklach miesięcznych. Poprzedzi go trwający ok. 3 doby proces odwodnienia na prasie. Osad będzie w procesie ciągłym transportowany taśmociągiem do podstawionego kontenera. Wylot taśmociągu zlokalizowany jest na wys. ok. 2,5 m nad poziomem terenu. Rozliczenie płatności za odebrany osad odbywać się będzie na podstawie objętości urządzenia służącego do jego okresowego gromadzenia. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić kontener do okresowego magazynowania osadu, załadować na środki transportu oraz przetransportować przedmiotowy osad z terenu oczyszczalni do miejsca jego zagospodarowania. Przyjąć odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z przedmiotowymi osadami zgodnie z przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania oraz ponieść wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tym związane. Rozliczać ilość wywożonych osadów. Przekazać Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12.12.2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). Przed przystąpieniem do prasowania osadu Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia prasowania i wywozu osadów. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów o kodach 19 08 01 (skratki ok.12 Mg) i 19 08 02 ( zawartość piaskowników ok. 10 Mg) w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013. 21.) wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Snopkowie ( ok.10 Mg zawartość piaskowników i ok. 10Mg skratek) i na oczyszczalni ścieków w Tomaszowicach ( skratki ok. 2 Mg) oraz poddania ich procesowi przetworzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do gospodarowania przedmiotowymi odpadami z zachowaniem wymogów określonych przepisami: ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2013. 21.), ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2016. 672. j.t.). Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z odpadami od momentu załadunku odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie lub Tomaszowicach. Potwierdzenie wykonania usługi wywozu i poddania przetworzeniu odpadów Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć w formie Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973). Odpady będą gromadzone w 3 pojemnikach : a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie : - jeden pojemnik na skratki i jeden na zawartość piaskowników b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach - jeden pojemnik na skratki, Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia; a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie - zawartość piaskowników - 10 Mg ( 2,50 Mg na kwartał) - skratki - 10 Mg ( 1,67 Mg co 2 miesiące) b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach - skratki - 2 Mg ( 0,33 Mg co 2 miesiące) Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemniki należy do wykonawcy. Część 3 Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków, z prac porządkowych prowadzonych w miejscach publicznych na terenie gminy Jastków, ze świetlic wiejskich w miejscowości Ługów, Płouszowice Kolonia, i Moszna Wieś oraz komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (D.U.2013. 21.) pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków, z prac porządkowych prowadzonych w miejscach publicznych na terenie gminy Jastków, ze świetlic wiejskich w miejscowości Ługów, Płouszowice Kolonia, i Moszna Wieś oraz komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie Miejsce deponowania odpadów - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2016r. poz. 250.tj), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2013r. poz.21) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami Dla Województwa Lubelskiego 2017 stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIV/396/2012 Sejmiku Województwa z dnia 30 lipca 2012r. - do instalacji regionalnej przetwarzania odpadów komunalnych - wskazanej w w/w planie południowo - zachodniego regionu gospodarki odpadami lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest możliwe przekazanie odpadów do instalacji regionalnej. Odpady pochodzące z budynku UG Jastków oraz z prac porządkowych prowadzonych w miejscach publicznych na terenie gminy Jastków będą gromadzone w kontenerze KP-7, odpady ze świetlicy wiejskiej w Ługowie 70 - w dwóch pojemnikach 120 l, ze świetlicy wiejskiej w Mosznie Wsi działka nr 75 - w dwóch pojemnikach 120 l, ze świetlicy wiejskiej w Płouszowicach Kolonii 131 - w pojemniku 1100l, z kolei odpady pochodzące z oczyszczalni ścieków w Snopkowie w pojemniku 120l. Szacunkowa ilość kontenerów i pojemników przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia; - kontener KP-7 przy budynku UG Jastków - ok. 20 szt. - pojemnik 120 l przy świetlicy wiejskiej w Ługowie - ok. 24 szt. - pojemnik 120 l przy świetlicy wiejskiej w Mosznie wsi - ok. 24szt. - pojemnik 1100 l przy świetlicy wiejskiej w Płouszowicach Kolonii - ok. 6 szt. - pojemnik 120 l na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie - ok. 12 szt. Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemnik należy do wykonawcy. Część 4 Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z akcji sprzątania tzw. "dzikich wysypisk" na terenie gminy Jastków Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01" w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (D.U.2013. 21.) pochodzących z akcji sprzątania tzw. "dzikich wysypisk". Miejsce deponowania odpadów o kodzie 20 03 01 oraz 20 02 01 - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2016r. poz. 250.tj), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2013r. poz.21) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami Dla Województwa Lubelskiego 2017 stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIV/396/2012 Sejmiku Województwa z dnia 30 lipca 2012r. - do instalacji regionalnej przetwarzania odpadów komunalnych - wskazanej w w/w planie południowo - zachodniego regionu gospodarki odpadami lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest możliwe przekazanie odpadów do instalacji regionalnej. Odpady pochodzące z prowadzonych akcji będą gromadzone w kontenerach KP-7 podstawianych w uzgodnione miejsca wskazane przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość kontenerów przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia; - kontener KP-7 przewidziany do gromadzenia odpadów z tzw. "dzikich wysypisk" - ok. 25 szt. Wyposażenie nieruchomości w kontenery należy do wykonawcy
II.5) Główny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych
częściowo higenizowanych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie
Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań;
- podstawienia kontenera na osady, załadunku kontenera z osadem na środki transportowe
- gospodarowania przedmiotowymi osadami przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza
teren oczyszczalni, a następnie ich przetworzenie ( z wyłączeniem zagospodarowania osadów w
gruncie) z zachowaniem wymogów określonych przepisami: ustawy z dnia 14.12.2013r.r. o
odpadach (Dz.U. 2013. 21.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015r. w sprawie
komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015r., poz. 257), ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo
Ochrony Środowiska (Dz.U.2016. 672 j.t.)
Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na
prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o
odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z przepisów
w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze
postępowanie z osadami od momentu załadunku osadów na terenie oczyszczalni ścieków w
Snopkowie.
Wykonawca nie może powierzyć zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę
przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
1) prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, w tym komunalnych osadów
ściekowych o kodzie 19 08 05, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 14.12.2012r. o
odpadach,
2) prowadzenie działalności w zakresie transportu osadów ściekowych.
Przedmiotowy osad pochodzi z procesów oczyszczania ścieków w Oczyszczalni w Snopkowie.
Osad poddany jest biologicznej stabilizacji tlenowej oraz odwodnieniu na prasie.
Kod odpadu 19 08 05 ( ustabilizowane komunalne osady ściekowe)
Przewidywana ilość wytworzonego odwodnionego osadu - ok. 800 Mg rocznie
Przewidywany okres odbioru osadu przez Wykonawcę - od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2017r.
Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru przez Wykonawcę - ok. 800 Mg
Przewidywana ilość odbioru osadu w okresie 1 miesiąca uśredniona - ok. 66,8 Mg
Zamawiający zastrzega możliwość przekazania odwodnionego osadu miejscowym rolnikom do
wykorzystania rolniczego w miesiącach od maja do października 2016r. - ok. 100Mg
Zawartość suchej masy: - ok. 16 %
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywożonych osadów oraz okresów odbioru
z przyczyn spowodowanych przestojami, awariami, a przede wszystkim braku możliwości
precyzyjnego określenia ilości i okresów odbioru osadu przez miejscowych rolników z
przeznaczeniem na rolnicze wykorzystanie.
Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem
Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z
2015r., poz. 257).
Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w cyklach miesięcznych. Poprzedzi go trwający ok. 3
doby proces odwodnienia na prasie. Osad będzie w procesie ciągłym transportowany taśmociągiem
do podstawionego kontenera. Wylot taśmociągu zlokalizowany jest na wys. ok. 2,5 m nad
poziomem terenu.
Rozliczenie płatności za odebrany osad odbywać się będzie na podstawie objętości urządzenia
służącego do jego okresowego gromadzenia.
Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić kontener do okresowego magazynowania osadu,
załadować na środki transportu oraz przetransportować przedmiotowy osad z terenu oczyszczalni
do miejsca jego zagospodarowania. Przyjąć odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z
przedmiotowymi osadami zgodnie z przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania
oraz ponieść wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tym związane. Rozliczać ilość
wywożonych osadów. Przekazać Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu miesiąca
kalendarzowego Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z
12.12.2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U.
z 2014r., poz. 1973).
Przed przystąpieniem do prasowania osadu Zamawiający zobowiązany jest powiadomić
Wykonawcę, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia prasowania i
wywozu osadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów o kodach 19 08 01 (skratki ok.12 Mg)
i 19 08 02 ( zawartość piaskowników ok. 10 Mg) w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14
grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013. 21.) wytworzonych na oczyszczalni ścieków w
Snopkowie ( ok.10 Mg zawartość piaskowników i ok. 10Mg skratek) i na oczyszczalni ścieków
w Tomaszowicach ( skratki ok. 2 Mg) oraz poddania ich procesowi przetworzenia.
Wykonawca będzie zobowiązany do gospodarowania przedmiotowymi odpadami z zachowaniem
wymogów określonych przepisami: ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2013. 21.),
ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2016. 672. j.t.).
Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na
prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o
odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z przepisów
w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze
postępowanie z odpadami od momentu załadunku odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w
Snopkowie lub Tomaszowicach.
Potwierdzenie wykonania usługi wywozu i poddania przetworzeniu odpadów Wykonawca będzie
zobowiązany przedłożyć w formie Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Środowiska z 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby
ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973).
Odpady będą gromadzone w 3 pojemnikach :
a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie :
- jeden pojemnik na skratki i jeden na zawartość piaskowników
b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach
- jeden pojemnik na skratki,
Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia;
a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie
- zawartość piaskowników - 10 Mg ( 2,50 Mg na kwartał)
- skratki - 10 Mg ( 1,67 Mg co 2 miesiące)
b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach
- skratki - 2 Mg ( 0,33 Mg co 2 miesiące)
Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemniki należy do wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena |
Część nr: 3
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z
budynku Urzędu Gminy Jastków, z prac porządkowych prowadzonych w miejscach
publicznych na terenie gminy Jastków, ze świetlic wiejskich w miejscowości Ługów,
Płouszowice Kolonia, i Moszna Wieś oraz komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie.
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych -
kod 20 03 01 w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (D.U.2013. 21.)
pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków, z prac porządkowych prowadzonych w
miejscach publicznych na terenie gminy Jastków, ze świetlic wiejskich w miejscowości Ługów,
Płouszowice Kolonia, i Moszna Wieś oraz komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie
Miejsce deponowania odpadów - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2016r. poz. 250.tj), ustawy z dnia 14 grudnia
2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2013r. poz.21) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami Dla
Województwa Lubelskiego 2017 stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIV/396/2012 Sejmiku
Województwa z dnia 30 lipca 2012r. - do instalacji regionalnej przetwarzania odpadów
komunalnych - wskazanej w w/w planie południowo - zachodniego regionu gospodarki odpadami
lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest możliwe przekazanie odpadów do instalacji regionalnej.
Odpady pochodzące z budynku UG Jastków oraz z prac porządkowych prowadzonych w miejscach
publicznych na terenie gminy Jastków będą gromadzone w kontenerze KP-7, odpady ze świetlicy
wiejskiej w Ługowie 70 - w dwóch pojemnikach 120 l, ze świetlicy wiejskiej w Mosznie Wsi
działka nr 75 - w dwóch pojemnikach 120 l, ze świetlicy wiejskiej w Płouszowicach Kolonii 131 -
w pojemniku 1100l, z kolei odpady pochodzące z oczyszczalni ścieków w Snopkowie w pojemniku
120l.
Szacunkowa ilość kontenerów i pojemników przewidziana do opróżnienia w okresie trwania
zamówienia;
- kontener KP-7 przy budynku UG Jastków - ok. 20 szt.
- pojemnik 120 l przy świetlicy wiejskiej w Ługowie - ok. 24 szt.
- pojemnik 120 l przy świetlicy wiejskiej w Mosznie wsi - ok. 24szt.
- pojemnik 1100 l przy świetlicy wiejskiej w Płouszowicach Kolonii - ok. 6 szt.
- pojemnik 120 l na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie - ok. 12 szt.
Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemnik należy do wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 4
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z
akcji sprzątania tzw. "dzikich wysypisk" na terenie gminy Jastków
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20
03 01" w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (D.U.2013. 21.)
pochodzących z akcji sprzątania tzw. "dzikich wysypisk".
Miejsce deponowania odpadów o kodzie 20 03 01 oraz 20 02 01 - zgodnie z zapisami ustawy z
dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2016r. poz.
250.tj), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2013r. poz.21) oraz zapisami Planu
Gospodarki Odpadami Dla Województwa Lubelskiego 2017 stanowiącego załącznik do uchwały Nr
XXIV/396/2012 Sejmiku Województwa z dnia 30 lipca 2012r. - do instalacji regionalnej
przetwarzania odpadów komunalnych - wskazanej w w/w planie południowo - zachodniego
regionu gospodarki odpadami lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest możliwe przekazanie
odpadów do instalacji regionalnej.
Odpady pochodzące z prowadzonych akcji będą gromadzone w kontenerach KP-7 podstawianych
w uzgodnione miejsca wskazane przez Zamawiającego.
Szacunkowa ilość kontenerów przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia;
- kontener KP-7 przewidziany do gromadzenia odpadów z tzw. "dzikich wysypisk" - ok. 25 szt.
Wyposażenie nieruchomości w kontenery należy do wykonawcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
INNE PRZETARGI JASTKÓW
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105951 L na działce nr ewid. 241 w miejscowości Ługów, gmina Jastków
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.