To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-15
Ogłoszenie nr 368125 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.
Tomaszów Mazowiecki: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332812
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny
59065355300000, ul.
ul. św. Antoniego
41,
Tomaszów Mazowiecki, państwo
, woj.
łódzkie, tel.
, faks
, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.3801.30.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część nr 1 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy przy użyciu pługa średniego i piaskarki zamawiającego - 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km - praca pługu, 2500 km - praca piaskarek. Część nr 2 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy przy użyciu pługa średniego i piaskarki zamawiającego - 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km - praca pługu, 2500 km - praca piaskarek. Część nr 3 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem średnim wykonawcy przy użyciu piaskarki zamawiającego - 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km - praca pługu, 2500 km - praca piaskarek. Część nr 4 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem średnim wykonawcy przy użyciu piaskarki zamawiającego - 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km - praca pługu, 2500 km - praca piaskarek. Część nr 5 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem wykonawcy przy użyciu piaskarki wykonawcy - 2 szt. Przewidywany zakres zadania: 4000 km - praca pługu, 4000 km - praca piaskarek. Część nr 6: Odśnieżanie za pomocą równiarki - 1 szt. Przewidywany zakres zadania 100 godz. pracy sprzętu Część nr 7 :Odśnieżanie dróg ładowarką Wykonawcy - 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 40 godzin pracy sprzętu. Część nr 8 : Odśnieżanie dróg ładowarką Wykonawcy - 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 40 godzin pracy sprzętu. Część nr 9: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem - 1 szt. Przewidywany zakres zadania :160 godzin pracy sprzętu. Część nr 10:Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem - 1 szt. Przewidywany zakres zadania :160 godzin pracy sprzętu. Cześć nr 11: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem - 1 szt. Przewidywany zakres zadania 160 godzin pracy sprzętu. Część nr 12: Odśnieżanie oraz przygotowanie i załadunek materiałów Zadanie obejmuje wykonywanie usług przy użyciu koparko-ładowarki polegających na przygotowaniu materiałów uszarstniających oraz ich załadunek do piaskarek Przewidywana ilość pracy sprzętu ok. 620 godzin. W przypadku niewystarczających środków finansowych przeznaczonych na zamówienie Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przewidywanego zakresu zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamontowania na pojeździe Wykonawcy systemu monitorowania pojazdów i pracy zamontowanego na pojeździe sprzętu oraz zastrzega prawo do kontrolowania świadczenia usługi poprzez zamontowany system. W przypadku składania ofert na części 1-4 Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego w celu przygotowania się do montażu sprzętu na samochodzie wykonawcy. Koszty montażu ponosi wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy przy użyciu pługa średniego i piaskarki zamawiającego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24725 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 27500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy przy użyciu pługa średniego i piaskarki zamawiającego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24725 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem średnim wykonawcy przy użyciu piaskarki zamawiającego - 1szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33675 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy z pługiem średnim wykonawcy przy użyciu piaskarki zamawiającego - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33675 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem wykonawcy przy użyciu piaskarki wykonawcy - 2 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 68000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Odśnieżanie za pomocą równiarki - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Art. 93. ust 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015r poz. 2164) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12700 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Odśnieżanie dróg ładowarką Wykonawcy - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Art. 93. ust 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015r poz. 2164) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Odśnieżanie dróg ładowarką Wykonawcy - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Art. 93. ust 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015r poz. 2164) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19484.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17827.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18078.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Odśnieżanie oraz przygotowanie i załadunek materiałów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39741.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- DZIERŻAWA DUPLIKATORA PŁYT WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI
- Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, AdBlue dla potrzeb pojazdów Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup gorącego posiłku wraz z usługą wydania lub dowozu gorącego posiłku klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim w okresie od 02.01.2025 r. do 31.03.2025 r.
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" ...
- Usługa sprzątania pomieszczeń Dziennych Domów Pomocy oraz Klubu Seniora w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu TCUŚ
- Poprawa jakości obsługi Pacjenta poprzez wdrożenie funkcjonalności w HIS dla CZP oraz wymianę sprzętu serwerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.