Ogłoszenie z dnia 2010-12-21
Poznań: Zamówienie uzupełniające w zakresie monitorowania i usuwania zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich do zamówienia podstawowego pn. Monitorowanie i usuwanie zabrudzeń ścian zabezpieczonych trwałą powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich
Numer ogłoszenia: 368175 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w zakresie monitorowania i usuwania zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich do zamówienia podstawowego pn. Monitorowanie i usuwanie zabrudzeń ścian zabezpieczonych trwałą powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające w zakresie monitorowania i usuwania zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich do zamówienia podstawowego pn. Monitorowanie i usuwanie zabrudzeń ścian zabezpieczonych trwałą powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich, udzielonego umową z dnia 11.08.2010r., nr DZ/UD/3420/126/10. Przedmiotową usługą objęto następujące obiekty: - przejście podziemne pod ulicą Warszawską na wysokości hotelu Novotel; - przejście podziemne pod ulicą Chartowo na wysokości osiedla Lecha - Czecha..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.69.00.00 - Usługi usuwania graffiti .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHSC SYSTEMY CZYSZCZĄCE SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PHSC SYSTEMY CZYSZCZĄCE SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- PHSC Systemy Czyszczące Sp. z o.o., ul. Droga Dębińska 29, 61-492 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28705,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34160,00
Oferta z najniższą ceną: 34160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34160,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielając zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług Zamawiający wyczerpał ustawowe przesłanki uzasadniające jego udzielenie, tj.: - zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; - zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 15% zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (usług); - zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie uzupełniające udzielone zostało zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.