Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368185 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Bielsko-Biała: Dostawa cyfrowego aparatu RTG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
7214718700000, ul.
ul. Sobieskiego
83,
43300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33828 40 00,828 40 40,828 40, faks
338 151 630, e-mail
szpital.ped@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpediatryczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa cyfrowego aparatu RTG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-D-25/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dostawa cyfrowego aparatu RTG w ramach zadania pn. Zakup tomografu komputerowego wraz z modernizacją pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej oraz doposażenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej, obejmuje: a) dostawę dla Zamawiającego cyfrowego aparatu rtg /kostny, skopia/, z przenośnym dekoderem, ścianką Bucky, ze stacjami roboczymi / technika i opisowym/, wraz z jego zamontowaniem w istniejącej pracowni rtg i uzyskaniem zezwoleń na użytkowanie, b) dostosowanie pomieszczeń pokoju badań rtg w odniesieniu do proponowanego sprzętu, w tym wykonanie projektu ochrony radiologicznej Pracowni rtg oraz uzgodnienie go i zatwierdzenie przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, wykonanie, skompletowaniem dokumentów formalnych związanych z uruchomieniem i dopuszczeniem sprzętu do użytkowania, uzyskaniem przedmiotowej zgody na uruchomienie aparatu rtg i Pracowni rtg, c) demontaż aparatu rtg z 2006 r. DuoDiagnost firmy Philips, d) demontaż automatycznej wywoływarki do zdjęć Protec COMPACT2 z 2006r., e) podłączenie urządzenia do systemu RIS/PACS Zamawiającego, f) przeszkolenie personelu zgodne z zapisami SIWZ. Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych i ocenianych cyfrowego RTG stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej pomieszczenia Pracowni RTG. Termin wizji należy wcześniej uzgodnić telefoniczne z Z-cą Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych mgr Czesławem Kapałą pod nr tel. 33 828 40 41. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: a) pełna gwarancja (bez wyłączeń) na dostarczony sprzęt i oprogramowanie od daty podpisania protokołu odbioru na przedmiot zamówienia: - aparat RTG z oprzyrządowaniem - 24 miesiące, - sprzęt komputerowy -.36 miesięcy, b) wymiana podzespołu na nowy po pierwszej nieskutecznej próbie jego naprawy, c) w przypadku dostarczenia zamiast urządzenia wadliwego urządzenia wolnego od wad albo dokonania istotnych napraw urządzenia - termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia urządzenia wolnego od wad lub zwrócenia urządzenia naprawionego, d) pełna, bezpłatna aktualizacja kompletu oprogramowania do wersji najwyższych w okresie trwania gwarancji, 2.Wymagania dotyczące serwisu: 1. Wszystkie czynności serwisowe, w tym wymagane przez producenta przeglądy konserwacyjne/techniczne/okresowe w okresie gwarancji - w cenie oferty - po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu RTG lub dokonanie odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym, 2. możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365dni/rok, 3. czas reakcji na zgłoszoną awarię <= 24 godz., 4. maksymalny czas wykonania naprawy nie wymagającej sprowadzenia części z zagranicy wynosi <= 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od dnia zgłoszenia naprawy, 5. maksymalny czas wykonania naprawy wymagającej sprowadzenia części z zagranicy wynosi <= 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od dnia zgłoszenia naprawy, 6. autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 3. Ponadto: a) minimum 10 - letni okres gwarantowania dostępności części zamiennych dla RTG oraz minimum 5 - letni dla pozostałych urządzeń i stanowisk pracy zaoferowanych w zestawie, b) oferent nie później niż w ostatnim dniu trwania gwarancji protokolarnie przekaże wszystkie niezbędne kody, loginy i hasła oraz inne niezbędne informacje do wszystkich dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia umożliwiające świadczenie usług serwisowych innym niż producent certyfikowanym firmom serwisowym, c) zapewnienie, że każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o liczbę dni wyłączenia sprzętu z eksploatacji, 4. Wymagania dotyczące szkolenia personelu: 1) Szkolenie w siedzibie Zamawiającego dla lekarzy radiologów, techników rtg w zakresie dostarczonych urządzeń i oprogramowania: a) pierwsze szkolenie - po instalacji systemu/odbiorze - min 2 dni., b) w razie potrzeby dodatkowe szkolenie. 5. Zaoferowany przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu sprzęt medyczny musi spełniać wymagania odpowiednich norm lub specyfikacji technicznych określony w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w następujących przepisach: 1) Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. z 2015r., poz. 876 ze zm.). 2) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi /Dz.U. nr 180 poz. 1325/ 3) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 27 marca 2008r. w sprawie minimalnych wymagań dla jednostek ochrony zdrowia udzielających świadczeń zdrowotnych z zakresu rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej oraz diagnostyki i terapii radioizotopowej chorób nienowotworowych /Dz.U. nr 59 poz. 365/. 6. Dostawa i uruchomienie cyfrowego aparatu RTG ma nastąpić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33111000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1) W toku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie lub drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną). W przypadku dokumentów/ oświadczeń składanych przez Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 i 3a muszą być one dostarczone w formie pisemnej (tj. spełniającej wymagania dla oświadczeń/ dokumentów składanych w ofercie przetargowej). Zamawiający uzna, że złożenie oświadczenia/ dokumentu nastąpiło w wymaganym terminie pod warunkiem, że w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynie faks lub e-mail z uzupełnieniem, a dokument w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego nie później niż 48 godzin po upływie wyznaczonego terminu (określonego w wezwaniu), w godzinach pracy Zamówień Publicznych Szpitala Pediatrycznego. 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane z zachowaniem formy pisemnej należy kierować na adres Zamawiającego podany w rozdziale I SIWZ. 3)Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane za pomocą poczty elektronicznej należy kierować na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zp@szpitalpediatryczny.pl. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby zapytania przesłane faksem zostały również przesłane drogą elektroniczną w wersji edytowalnej. Każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych pocztą elektroniczną.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT871800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 999960 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemów SIEM i SOAR - projekt Cyberbezpieczny Samorząd
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu usługowo-handlowego w budynku przy ul. 11 Listopada 78-80 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - etap II.
- Świadczenie kompleksowej usługi ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.